Ira Marcks

رمان نویس گرافیک

ایرا مارکز نویسنده و تصویرگر ساکن در ایالت نیویورک است. رمان های گرافیکی او توسط نیویورک تایمز، BuzzFeed، و انجمن کتابخانه آمریکا توصیه شده است.

| | پاترو پشت صحنه

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی با طراحی: راهنمای ارتقاء مهارت های طراحی شما

Illustration by Design: A Guide to Elevating your Drawing Skills

یک تصویرسازی خوب چیز شگفت انگیزی است. می‌تواند یک ایده را روشن کند، یک پیچیدگی را ساده‌تر کند و به یکباره احساس را به ما بدهد. اما چیزی که باعث می شود یک تصویر خوب باشد. ..


آموزش طراحی کمیک: راهنمای مبتدیان

Drawing Comics: A Beginner's Guide

" یک کلاس تصویرسازی سرگرم‌کننده و دوستانه که احتمالات هنر کمیک را بررسی می‌کند! این کلاس مجموعه‌ای از درس‌های اساسی است که به شما در تنظیم شخصیت کمک می‌کند. .."


آموزش رسم کمیک خاطرات

Draw A Diary Comic

اگر عاشق کشیدن و داستان‌گویی هستید، کمیک خاطرات یک راه عالی برای استفاده از مهارت‌های هنری خود برای انعکاس زندگی روزمره است. با چند مرحله اساسی و کمی ساختار. ..


آموزش کاریکاتور: ترسیم چهره ها و عبارات

Cartooning: Drawing Faces and Expressions

" به اولین کلاس در مجموعه‌های کارتون و کمیک من خوش آمدید! ~ در این کلاس، من تکنیک‌های اولیه طراحی چهره کارتونی را به اشتراک می‌گذارم و در مورد آن کاوش می‌کنم.»


آموزش طراحی چهره ها: راهنمای مبتدیان

Drawing Faces: A Beginner's Guide

" راهنمای گام به گام برای ایجاد چهره‌های شگفت‌انگیز. به رمان‌نویس گرافیکی، ایرا مارکز بپیوندید تا همه چیزهایی را که برای شروع طراحی چهره‌ها باید بدانید، به اشتراک می‌گذارد! کاملا. .."


آموزش تصویرسازی خلاقانه: مقدمه ای بر هنر فانتزی

Creative Illustration: An Introduction to Fantasy Art

" مقدمه‌ای بر تصویرسازی فانتزی و خلق جهان‌های دیگر. اگر هنرمندی بصری هستید که به دنبال سرگرمی و گسترش سبک خود هستید، وجود ندارد. .."


آموزش تصویر خلاقانه: ترسیم هیولاهای دریایی

Creative Illustration: Drawing Sea Monsters

اولین ظهور یک هیولای دریایی در گوشه‌های دور نقشه‌های باستانی نه تنها یک مصنوع فرهنگی عجیب، بلکه لحظه‌ای درخشان از الهامات خلاقانه بود. ..


آموزش نقشه های فانتزی: هنر کاوش در جهان های خیالی

Fantasy Maps: The Art of Exploring Imaginary Worlds

" یاد بگیرید مثل نقشه‌بردار مکان‌های خیالی فکر کنید و کار کنید. بهترین راه برای کشف دنیای خیالی، نقشه است. اما یک نقشه توانایی خیلی بیشتر از اینها را دارد. .."


آموزش رمان گرافیکی خود را مطرح کنید (و بفروشید: راهنمای مبتدیان برای انتشار

Pitch (and Sell!) Your Graphic Novel: A Beginner's Guide to Getting Published

راهنمای همه کاره برای ارائه اولین رمان گرافیکی خود! * مسابقه سپتامبر 2022 * این شانس را داشته باشید که پیشنهاد شما توسط مدیر تحریریه یک مجله بررسی شود. ..


آموزش تصویرسازی و بیان خلاق: تمرین‌های ساده برای باز کردن قفل خلاقیت

Illustration & Creative Expression: Simple Exercises to Unlock Creativity

" مهمترین مهارت یک تصویرگر توانایی بیان دیدگاه است. اگر می خواهید ارتباط قوی تری بین شخصیت خود و. .."


آموزش کاریکاتور: طراحی بدن و ژست

Cartooning: Drawing Bodies and Poses

" خوش آمدید Cartooning 101: راهنمای زبان مصور کمیک و هنر کارتونی! در این کلاس نحوه کشیدن بدنه کارتونی را آموزش خواهم داد. ما شروع می کنیم. .."


آموزش هنر مفهومی: ترسیم دنیاهای خیالی

Concept Art: Drawing Imaginary Worlds

" آیا تا به حال به نقاشی یک دنیای بیگانه عجیب و غریب یا یک شهر آینده نگر نگاه کرده اید و از خود پرسیده اید: چگونه کسی به این ایده دیوانه کننده رسید؟ من هم همینطور! هنر مفهومی u. .."


آموزش تصویر جوهر: خطوط پررنگ و سبک بی باک

Ink Illustration: Bold Lines & Fearless Style

به هنرمند و نویسنده ایرا مارکس در جدیدترین کلاس تصویرسازی او بپیوندید و یاد بگیرید که ترکیب‌بندی‌های قوی‌تر بسازید، خطوط پررنگ‌تری بنویسید، و از الهامات خود استفاده کنید. Th. ..


آموزش هنر روایی: ترسیم شخصیت های خیالی

Narrative Art: Drawing Imaginary Characters

پشت هر شخصیت کارتونی خوب یک هنرمند روایتگر وجود دارد. هنرمند نقالی کسی است که می تواند انواع شخصیت هایی را که ما را به تصویر می کشد، تصور و طراحی کند. ..


آموزش Live Encore: Drawing for Stories

Live Encore: Drawing for Stories

با کمک کاریکاتوریست ایرا مارکس، کمیک هایی بکشید که عالی به نظر می رسند و داستان عمیق تری را بیان می کنند! ایرا مارکز معتقد است که داستان پشت یک تصویر به همان اندازه هیجان انگیز است. ..


آموزش دنیای رنگ ها: انتخاب رنگ ها و طراحی شخصیت ها

World of Color: Choosing Colors and Designing Characters

" کلاسی منحصر به فرد با استفاده از تئوری رنگ برای الهام بخشیدن به طراحی کاراکتر. این دوره با نگاهی به نحوه استفاده هنرمندان (از همه نوع) از رنگ شروع می شود. سپس، یک مطالعه مختصر. .."


آموزش طراحی شخصیت ها برای داستان سرایی: طراحی، مرکب زدن و رنگ آمیزی

Drawing Characters for Storytelling: Designing, Inking, and Coloring

"راز طراحی خوب شخصیت در داستان است. به معلم برتر و نویسنده برنده جایزه گرافیک، ایرا مارکس، بپیوندید، زیرا او شما را در طراحی راهنمایی می کند..."


آموزش تصویر: ترسیم افراد در حرکت

Illustration: Drawing People in Motion

شخصیت‌هایی ایجاد کنید که مسافت را طی می‌کنند! آیا از شخصیت هایی که تمام روز در اطراف ایستاده اند خسته شده اید؟ به کاریکاتوریست ایرا مارکس در این کلاس پر اکشن که در حال کاوش در آن است، بپیوندید. ..