Clair Bremner

هنرمند حرفه ای

سلام، من کلر هستم.

من یک هنرمند تمام وقت مستقر در ملبورن، استرالیا هستم. من در نقاشی های منظره اکسپرسیونیستی انتزاعی تخصص دارم. من چند سالی است که کارگاه‌های حضوری را برای دانشجویان هنر تدریس می‌کنم و هیجان‌زده هستم که بتوانم برخی از این تکنیک‌ها و درس‌ها را به دنیای آنلاین بیاورم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک تابلوی گل شل را با اکریلیک بکشیم

How to paint a loose floral painting in acrylic

"این مراحل ساده را برای ایجاد یک اثر هنری گل در رنگ اکریلیک دنبال کنید. مناسب برای مبتدیان، من شما را با روند گام به گام ایجاد یک فلفل آشنا خواهم کرد."


آموزش با ژل پرس یک اثر هنری تراریوم بسازید

Create a Terrarium Artwork with a Gel Press

"در این ویدئو من شما را با مراحل ایجاد یک اثر هنری تراریوم با استفاده از ژل پرس و رنگ اکریلیک آشنا خواهم کرد. پرس ژل (http://gelpress. com) i. .."


آموزش نحوه رفع انسداد artblock

How to unblock artblock

"بعضی وقت‌ها می‌خواهی نقاشی کنی، اما نمی‌دانی چه چیزی را نقاشی کنی. شاید فقط یک ساعت فرصت داشته باشی یا نمی‌خواهی به کار خیلی بزرگ یا جدی متعهد شوی. سخت...."


آموزش ضربه های قلم مو بیانی - چگونه سبک نقاشی خود را شل کنیم

Expressive Brushstrokes - How to Loosen your painting style

در این کلاس نکات و ترفندهایی را برای نقاشی به شیوه ای رساتر و نقاشی تر نشان خواهم داد. پس از مرور چند نکته و ترفند کلیدی، من ...


آموزش مطالعات منظر در گواش با کلر برمنر

Landscape Studies in Gouache with Clair Bremner

گواش یک وسیله فوق‌العاده همه کاره است و وقتی در کتاب‌های طراحی یا مجلات سفر برای ثبت آنچه می‌بینید استفاده می‌شود، واقعاً خودش را پیدا می‌کند. سریع خشک می شود. ..


آموزش بیایید مناظر خیالی را نقاشی کنیم

Lets Paint Imaginary Landscapes

"در این کلاس، به شما نشان خواهم داد که چگونه مناظر تخیلی و انتزاعی پر از رنگ و زندگی خلق می کنم. با استفاده از رنگ اکریلیک، به شما نشان خواهم داد که چگونه از شهود خود استفاده کنید..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی هورتانسیا در اکریلیک با Clair Bremner

How to paint Hydrangea in acrylic with Clair Bremner

"با استفاده از یک پالت محدود از تنها سه رنگ اصلی، من شما را از طریق مراحل ایجاد یک نقاشی ساده اما موثر از یک دسته گل ادریسی راهنمایی خواهم کرد.


آموزش رنگ آمیزی هورتانسیا در روغن - آلا پریما

Paint Hydrangeas in Oil - Alla Prima

"در این ویدئو من نحوه نقاشی گروهی از گل های ادریسی را در روغن به روش "همه پریما" (یعنی همه در یک نشست) نشان می دهم. هدف این کلاس برای هنرمندان است.


آموزش نقاشی با من - جنگل با نور پس زمینه در اکریلیک

Paint with Me - Backlit Forest in Acrylic

"در این ویدئو، من شما را از طریق ایجاد یک نقاشی منظره زیبا و ساده در اکریلیک راهنمایی می کنم. ما بر ایجاد یک هنر رسا و آزاد تمرکز خواهیم کرد. ..."


آموزش یک نقاشی - سه پالت رنگ

One Painting - Three Colour Palettes

"در این کلاس من نشان خواهم داد که چگونه می توانید فقط با تغییر رنگ هایی که استفاده می کنید به خلق و خو و احساس متفاوتی در آثار هنری خود دست یابید. این کلاس به شما کمک می کند..."


آموزش یک طبیعت بی جان را با رنگ اکریلیک رنگ کنید

Paint a Still Life in Acrylic

"در این درس من شما را از طریق فرآیند نقاشی یک طبیعت بی جان که در اکریلیک با استفاده از یک مرجع عکس تنظیم شده است، آشنا خواهم کرد. من هر مرحله از این فرآیند را به شما نشان خواهم داد..."


آموزش چگونه یک منظره انتزاعی را نقاشی کنیم

How to paint an abstract landscape

"در این کلاس من شما را از طریق مراحل ایجاد یک اثر هنری منظره انتزاعی در اکریلیک با استفاده از یک عکس مرجع به عنوان الهام می گذرانم. من در مورد colou بحث خواهم کرد. ..."


آموزش یک مرجع. چهار اثر هنری نحوه ایجاد یک سری

One Reference. Four Artworks. How to create a Series

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه چهار اثر هنری مختلف را در رنگ اکریلیک ایجاد می کنم در حالی که فقط از یک تصویر مرجع استفاده می کنم. هدف پشت این کار کمک به ... است."


آموزش چگونه یک نقاشی انتزاعی با الهام از طبیعت بکشیم.

How to paint an Abstract Painting inspired by nature.

یاد بگیرید که چگونه از طبیعت به عنوان الهام برای ایجاد یک اثر هنری انتزاعی در اکریلیک استفاده کنید. من یک هنرمند حرفه ای در ملبورن هستم و تمام وقت نقاشی می کنم. ..


آموزش گلابی را با رنگ اکریلیک رنگ کنید

Paint Pears in Acrylic

در این کلاس شما را با مراحل ایجاد یک نقاشی گلابی زیبا و رنگارنگ در اکریلیک آشنا می کنم. ما ترکیب، ترکیب رنگ با لیم را یاد خواهیم گرفت. ..


آموزش آفتابگردان های درخشان را با رنگ اکریلیک رنگ کنید

Paint Bright Sunflowers in Acrylic

"در این کلاس من شما را از طریق فرآیند نقاشی یک طبیعت بی جان گلی روشن، تازه و به سبک امپرسیونیستی با گل های آفتابگردان و گل های مروارید آشنا می کنم. ما می خواهیم ...."


آموزش چگونه یک اثر هنری بزرگ رسا را ​​نقاشی کنیم

How to Paint a Large Expressive Floral Artwork

در این آموزش من شما را از طریق فرآیند کامل ایجاد یک نقاشی گل در مقیاس بزرگ و رسا در اکریلیک آشنا می کنم. در مورد کار با شما صحبت خواهم کرد. ..


آموزش نقاشی گل های شل با اکریلیک (قسمت دوم)

Painting loose flowers in acrylic (part 2)

"در این کلاس من همان فرآیندهای مورد استفاده در دیگر آموزش نقاشی گل اکریلیک خود را انجام می دهم و یک آرایش گل متفاوت و انتزاعی تر ایجاد می کنم. (https://www. ..."


آموزش جنگل های جادویی را با رنگ اکریلیک رنگ کنید

Paint Magical Forests in Acrylic

"در این کلاس، من به شما یاد خواهم داد که چگونه از تخیل خود برای نقاشی نقاشی های عجیب و غریب و انتزاعی الهام گرفته از جنگل در اکریلیک استفاده کنید. من این ابستر را نقاشی کرده ام.


آموزش مناظر جوهری

Inky Landscapes

"در این کلاس، من به شما یاد می دهم که چگونه با استفاده از جوهر اکریلیک یا آبرنگ، مناظر سریع، ساده و سرگرم کننده ایجاد کنید. این مناظر بسیار آسان هستند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد.


آموزش یک منظره شل را با رنگ اکریلیک رنگ کنید

Paint a Loose Landscape in Acrylic

"در این درس من شما را با مراحل ایجاد یک نقاشی منظره روشن و سبک امپرسیونیستی با استفاده از رنگ اکریلیک آشنا خواهم کرد. ما از یک تصویر مرجع استفاده خواهیم کرد..."