Dandan Liu

فیلمساز | خلاق متفکر

سلام! من دندان هستم، فیلمساز برنده جایزه امی و خلاق متفکری که در ایتالیا زندگی می کند.

به‌عنوان یک فیلمساز خودآموخته، من در سراسر جهان عشق می‌ورزم که ارتباطات متقابل بین ما را روشن می‌کند. من در حالی که در یک سفر 4 ساله در صومعه های سراسر جهان زندگی می کردم شروع به ساخت فیلم کردم. یکی از فیلم‌ها به فیلم بعدی منتهی شد و پس از سال‌ها پشتکار، متوجه شدم که تمام وقت روی گروه‌های فیلم‌برداری کار می‌کنم و فیلم‌هایم را در Roku، Apple TV، موزه‌ها، قطارها و هواپیماها پخش می‌کنم.

من به این موضوع علاقه دارم. آموزش فیلمسازی، زیرا معتقدم همه می توانند بدون صرف هزاران دلار یا سال ها در مدرسه فیلم، فیلم های شگفت انگیز بسازند. کلاس‌های من با سایر کلاس‌ها از این جهت متفاوت است که بر رویکردی حرفه‌ای تأکید می‌کنند و از تجهیزات کم‌وزن و کم‌وزن برای ساخت فیلم‌های باکیفیت و طنین‌دار استفاده می‌کنند.

اشتیاق دیگر من کمک به دیگران برای ایجاد یک زندگی معتبر، خلاقانه و آگاهانه است - اثر هنری منحصر به فرد شما. من واقعاً معتقدم که دانستن اینکه واقعاً چه کسی هستید، پایه و اساس شکوفایی در هر زمینه ای از زندگی است. بنابراین، من یک سفر متحول کننده از تزکیه درونی را پایه گذاری کردم، که شما را در زندگی دوباره در حقیقت خود راهنمایی می کند.

سرگرمی در انتظار است. دوره های من را در زیر بررسی کنید! نقشه های دوره فیلمسازی در پایان.

بهترین مکان برای حفظ ارتباط از طریق من است. در اینستاگرام نیز با من ارتباط برقرار کنید.

تشویق می کنم،

دندان

بهترین مکان برای در ارتباط ماندن با من از طریق خبرنامه من است، جایی که من الهامات انتخاب شده، بینش های ارزشمند در مورد هنر زندگی معتبر، و به روز رسانی ها را به اشتراک می گذارم.

من به عنوان یک معلم اشتراک مهارت ویژه، یک کوپن ویژه برای ارسال به دانش آموزانم دریافت کردم. برای دریافت یک ماه Skillshare رایگان. به راحتی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید!

بزرگترین چیزی که احساس می کنم در انبوه آموزش های آنلاین وجود ندارد، ساختار است. در پاسخ، من تمام دوره هایم را طوری طراحی کردم که به ترتیب به هم متصل شوند، بنابراین می توانید از مبتدی به فیلمساز پیشرفته پیشرفت کنید. من دو نقشه برای کمک به شما در پیشرفت خود ایجاد کردم. یک نقشه برای فیلمسازی است. نقشه دیگر برای ویرایش/داستان سرایی است. آن را بررسی کنید و ببینید آیا هیچ پایگاهی را از دست داده اید یا خیر.

دوره های اضافی که در این نقشه نشان داده نشده اند عبارتند از: .نحوه ایجاد مونتاژ سفر. .از عکاس تا فیلمساز در 16 دقیقه.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای فیلمسازی DSLR مینیمالیستی: چگونه در 20 دقیقه فیلمبرداری کنیم

The Minimalist DSLR Filmmaking Guide: How to Film in 20 Min

"می خواهید با DSLR خود فیلم برداری کنید، اما از همه دکمه ها و تنظیمات دوربین خود می ترسید؟ ترس نداشته باش این ساده تر از چیزی است که فکر می کنید! این کلاس می گیرد. .."


آموزش ذهن آگاهی خلاق: تمرینات آسان برای یافتن جادو و الهام در همه جا

Creative Mindfulness: Easy Exercises to Find Magic & Inspiration Everywhere

در حالی که به راحتی می توان باور کرد که شگفتی و لذت در خارج از زندگی فعلی شما نهفته است، اینطور نیست. زندگی شما مملو از شگفتی ها، معجزه ها و منابع است. ..


آموزش نورپردازی فیلم ساده ساخته شده است

Film Lighting Made Simple

"سادگی چشم پیچیدگی است. ” -اسکار وایلد آیا به عنوان یک فیلمساز از فرآیند نورپردازی ترسیده اید؟ من شما را سرزنش نمی کنم. از تمام نور آنلاین. ..


آموزش چگونه هایکو بنویسیم: شعر مراقبه برای ارج نهادن به تجربه انسانی

How to Write Haiku: Meditative Poetry to Honor the Human Experience

"به معلم برتر Dandan Liu در این کلاس شعر مراقبه بپیوندید که به شما یاد می دهد که چگونه هایکو را از سنتی ترین تا مدرن ترین شکل های آن بنویسید. یاد بگیرید که چگونه در آغوش بگیرید. ..."


آموزش از عکاس تا فیلمساز: همه آنچه باید در 16 دقیقه بدانید

From Photographer to Filmmaker: All You Need to Know in 16 Min

"آیا شما یک عکاس هستید که می خواهید وارد فیلمسازی شوید؟ در حالی که ممکن است از روند ساخت فیلم ترسیده باشید، به عنوان یک عکاس، در حال حاضر بیشتر آن ها را دارید. .."


آموزش ماجراهای خود را مستند کنید: نحوه فیلمبرداری و ویرایش مونتاژ سفر

Document Your Adventures: How to Film and Edit a Travel Montage

"این دوره به شما می آموزد که چگونه یک مونتاژ سفر بسازید، یک فیلم شاعرانه که تمام خاطرات فیلمبرداری شده مورد علاقه شما را که در ماجراجویی های شما گرفته شده است به هم بپیچد. Co.."


آموزش از فیلمساز متوسط ​​تا پیشرفته: 7 نکته که باید بدانید

From Intermediate to Advanced Filmmaker: 7 Things You Need to Know

«این کلاس یک کلاس بعدی برای دوره محبوب فیلم‌ساز از مبتدی تا متوسط ​​است و دانش‌آموزان را برای رسیدن به سطح پیشرفته در فیلم‌سازی راهنمایی می‌کند. . .."


آموزش ایجاد یک ویدیوی موفقیت آمیز تامین مالی جمعی: راهنمای کامل

Creating a Successful Crowdfunding Video: The Complete Guide

مطالعه‌ای توسط Kickstarter نشان داد که کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی با ویدیوها 90 درصد بیشتر در جمع‌آوری سرمایه هدف خود موفق هستند. اما آیا شما نیاز به h. ..


آموزش نحوه فیلمبرداری انفرادی بدون FOMO: ترفندهای فیلمسازی برای خدمه یک نفره

How to Film Solo Without the FOMO: Filmmaking Tricks for the One-Person Crew

فیلمسازی انفرادی به این معنا نیست که باید کیفیت فیلم خود را پایین بیاورید! در حالی که کار روی یک خدمه روحیه همکاری زیبایی را به همراه دارد، فیلمبرداری به عنوان. ..


آموزش از مبتدی تا فیلمساز متوسط: 5 نکته که باید بدانید

From Beginner to Intermediate Filmmaker: 5 Things You Need to Know

احساس می کنید بر اصول اولیه فیلمسازی تسلط دارید اما می خواهید به سطح بعدی بروید؟ این دوره فیلمسازان مبتدی را راهنمایی می کند که حداقل 1 پروژه فیلم را انجام داده اند. ..


آموزش ویرایش صدا برای ویدیو: سطح صدای خود را در 5 مرحله افزایش دهید

Sound Editing for Video: Level Up Your Audio in 5 Steps

"با Dandan Liu، فیلمساز برنده جایزه امی، یاد بگیرید که چگونه صدا را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید! وقتی صحبت از ویدیو می شود، کیفیت صدای شما اهمیت دارد. خیلی مهمه ..."


آموزش مدیتیشن 101: جرقه شادی، آرامش و خلاقیت در زندگی روزمره شما

Meditation 101: Spark Joy, Peace, and Creativity in Your Daily Life

شکی نیست که مدیتیشن یکی از مهم ترین تمرین هایی است که می توانید برای پیشرفت شخصی خود انجام دهید. از کاهش استرس گرفته تا افزایش خلاقیت. ..


آموزش Live Encore: تکنیک‌های مدیتیشن برای زمین‌بندی و انعکاس

Live Encore: Meditation Techniques For Grounding and Reflecting

در این کلاس آرامش بخش راه خود را برای آرامش و وضوح مدیتیشن کنید! دندان لیو، فیلمساز برنده جایزه امی، خلاق با استعدادهای زیادی است. علاوه بر کار او آی. ..


کلاس تقویت کننده فیلمسازی: 9 ملزومات تغییر دهنده بازی که به صورت آنلاین آموزش داده نمی شوند

Filmmaking Booster Class: 9 Game-changing Essentials Not Taught Online

«فیلم سازی خود را با 9 بینش و تکنیک کلیدی که به صورت آنلاین آموزش داده نمی شوند، اما به طور گسترده در مجموعه فیلم استفاده می شوند، تقویت کنید. بعد از گذراندن دوره های آنلاین فیلمسازی. .."


آموزش هنر بازبینی: چگونه فیلم خوب خود را در 6 مرحله عالی بسازیم

The Art of Revision: How to Make Your Good Film, Great in 6 Steps

«تازه اولین برش فیلمت را تمام کردی؟ قبل از اینکه جلو بروید و آن را صادر کنید، آخرین فرصت طلایی برای مهار حداکثر توان و رزولوشن دارید. .."


آموزش داستان سرایی در ویرایش: 5 اصل اساسی

Storytelling in the Edit: 5 Essential Principles

فقط یاد گرفتید که چگونه فیلم خود را ویرایش کنید، اما می خواهید داستان سرایی خود را به سطح بعدی ببرید؟ این کلاس یک دوره آموزشی همراه با مهارت های فنی تر،  Power Vi است. ..


آموزش مسیر فیلمساز: 8 نکته ضروری برای موفقیت

The Filmmaker Path: 8 Essential Tips For Success

"فیلمساز شدن چیزی بیش از برداشتن یک دوربین و عکسبرداری با آن است. این یک روند طولانی و پیوسته تکامل است که با سهم انصافی آن پر شده است."


آموزش درجه بندی رنگ برای فیلمسازی: چشم انداز، هنر و علم

Color Grading for Filmmaking: The Vision, Art, and Science

درجه بندی رنگ بزرگترین راز پنهان دنیای فیلمسازی بوده است. چگونه رنگ‌هایتان را به‌طور نامحسوس تغییر می‌دهید تا ما را حتی بیشتر به داستانتان منتقل کنند؟ چگونه حدود ..


آموزش سلف پرتره صمیمی: عکاسی به عنوان سفری برای کشف خود

The Intimate Self-Portrait: Photography as a Journey of Self Discovery

"این کلاس تماماً در مورد گرفتن پرتره خود به عنوان فرآیندی برای کشف خود و احیای خود است. از طریق رسانه عکاسی، ما یک محیط امن ایجاد خواهیم کرد."


آموزش ویرایش ویدیوی قدرتمند: Adobe Premiere Pro را در 45 دقیقه یاد بگیرید

Power Video Editing: Learn Adobe Premiere Pro in 45 Min

"این دوره، دوره ویرایش سنتی 5-6 ساعته را به بهترین موارد ضروری کاهش می دهد، بنابراین مبتدیان کامل تمام مراحل مورد نیاز برای ویرایش فایل ویدئویی خود را یاد می گیرند.


آموزش چگونه وقتی گم می شوید وضوح پیدا کنید: 4 گام برای مسیر زندگی واقعی

How to Find Clarity When You're Lost: 4 Steps to Your True Life Path

""من نمی‌دانم می‌خواهم با زندگی‌ام چه کار کنم!" چه هیچ حس جهت‌گیری نداشته باشید یا بدانید که زندگی فعلی‌تان برای شما مناسب نیست، این کلاس اینجاست تا...


آموزش ساخت یک فیلم مستند مدرن و سینمایی با روح

Creating a Modern, Cinematic Documentary Film with Soul

وقت آن رسیده است که مستندها جلوه جدیدی پیدا کنند. به طور معمول، آنها با روش های قدیمی که از دهه 90 سرچشمه می گیرند، با سخنان خسته کننده و تصاویر بد آموزش داده می شوند. ..


آموزش چگونه از طریق عدم اطمینان و شکست در مسیر خلاقیت خود پیشرفت کنید

How to Thrive Through Uncertainty and Setback on Your Creative Path

«همه استعداد دارند. چیزی که نادر است، شجاعت دنبال کردن استعداد به مکان تاریکی است که به آن منتهی می شود. ”  -اریکا جونگ در حالی که توصیه های زیادی وجود دارد. ..


آموزش جشنواره فیلم 101: چگونه یک استراتژی جشنواره فیلم موفق طراحی کنیم؟

Film Festival 101: How to Design a Successful Film Festival Strategy

«به تازگی فیلم خود را تمام کرده اید و اکنون می خواهید آن را در جهان منتشر کنید؟ جشنواره های فیلم می توانند خروجی قدرتمندی برای شما باشند تا فیلم خود را به نمایش بگذارید و خود را تثبیت کنید. .."