SincerelyYen

هنرمند آبرنگ

سلام! من ین هستم، یک هنرمند آبرنگ ساکن فیلیپین.

سفر هنری من در سال 2018 آغاز شد. نقاشی برای من یک سرگرمی بود، راهی برای استراحت و راهی برای رهایی از استرس. (معمولاً بعد از 9 تا 6 کارم به عنوان حسابدار نقاشی می کشم!)

گلها موضوعات معمول من هستند - تاج گل، دسته گل، هر چیزی که شامل برگ و گل است. من خودآموز هستم. من از آموزش های ویدئویی در اینترنت یاد گرفتم. با تمرین مداوم (و پس از لحظاتی شک و تردید به خود، شکست و سرخوردگی)، بعداً مهارت خود را توسعه دادم و سبک نقاشی خودم را کشف کردم.

من آثار هنری خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارم. آنجا بود که هدف عمیق تری از نقاشی را کشف کردم - ابزار خدا بودن برای لمس زندگی دیگران از طریق هنر.

به دلیل تمایل من به اشتراک گذاری اشتیاقم است که به دنبال برگزاری کارگاه های خصوصی و گروهی بودم. من از سال 2019 در فیلیپین و در نهایت در سراسر جهان از طریق این کلاس آنلاین آموزش آبرنگ گل را آغاز کرده ام. می‌توانم بگویم، تدریس هنر به مراتب مورد علاقه و رضایت‌بخش‌ترین «شغل» من است.

در نهایت، مهمترین چیزی که در سفر خلاقانه ام آموختم این است: استعدادها و استعدادهای ما عمداً نه فقط برای خودمان، بلکه برای الهام بخشیدن، تشویق و کمک به اطرافیانمان نیز ایجاد می شوند.

خوشحالم که اشتیاق خود را با شما به اشتراک می گذارم!

با احترام،

ین

آثار هنری بیشتر در حساب اینستاگرام من

دوره های این مدرس:

آموزش برگ آبرنگ | نقاشی یک تاج گل تک رنگ

Watercolor Leaves | Painting a Monochromatic Leafy Wreath

یاد بگیرید که چگونه یک تاج گل تک رنگ با مضمون فقط با برگ رنگ کنید! تنها چیزی که نیاز دارید یک رنگ آبرنگ، قلم موی نوک تیز، کاغذ آبرنگ، نوار چسب و یک عدد است. ..


آموزش پرهای آبرنگ جالب و آسان | نقاشی تاج گل پر

Fun and Easy Watercolor Feathers | Painting a Feather Wreath

روش آسان و سرگرم کننده نقاشی پرها را بیاموزید و تاج گل پر خود را بسازید! تنها چیزی که نیاز دارید یک رنگ آبرنگ، قلم موی نوک تیز، کاغذ آبرنگ، یک. ..


آموزش نقاشی آبرنگ تاج گل

Floral Wreath Watercolor Painting

هر ماجراجویی نیاز به یک قدم اول دارد! سفر هنری خود را با من در یک کلاس یک ساعته شروع کنید و تکنیک‌های اولیه نقاشی را برای ایجاد تاج گل‌های گل با استفاده از آن بیاموزید. ..


آموزش گل صد تومانی آبرنگ | نقاشی تاج گل صد تومانی و الگوی گل صد تومانی

Watercolor Peonies | Painting a Peony Wreath and Peony Pattern

"سلام خلاقان! به کلاس گل صد تومانی آبرنگ من خوش آمدید! من بسیار هیجان زده هستم که تمام تکنیک ها و روند خود را برای ایجاد گل صد تومانی های آبرنگ شل با شما به اشتراک بگذارم. ..."


آموزش گل رز آبرنگ شل | نقاشی یک دسته گل رز ساده

Loose Watercolor Roses | Painting a simple bouquet of roses

سلام خلاقان! به کلاس من خوش آمدید! من بسیار هیجان زده هستم که تمام تکنیک ها و روند خود را برای ایجاد گل رزهای آبرنگ شل با شما به اشتراک بگذارم. این یک مفهوم است. ..