Shanan Subhan

هنرمند زیبا | مربی هنر

سلام، من شانان سبهان هستم، هنرمندی که در حال حاضر در بنگلور زندگی می کند و در اودوپی، هند بزرگ شده است

من یک مهندس حرفه ای و یک هنرمند با علاقه و همه چیز هستم.

طبیعت/مناظر از جمله موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی هستند. از طبیعت و عکس های عالی برای الهام بخشیدن و به چالش کشیدن من تشکر می کنم.

من رنگ آمیزی را از سنین پایین شروع کردم، حتی قبل از اینکه مدرسه خواندن و نوشتن را به من یاد دهد. غافل از هنر و تئوری رنگ ها، نوشتن روی کاغذ و کتاب و دیوار را دوست داشتم! تنها چیزی که احساس می کردم این بود که دیوارهای رنگارنگ از دیوارهای یکنواخت ترند.

اگرچه من عاشق نقاشی و رنگ آمیزی بودم، به دلیل مطالعه و رقابتی بودن زندگی روزمره، چند سال پیش به نوعی ارتباطم با هنر قطع شد، اما همیشه این خلأ را در زندگی احساس می کردم. در اواخر سال 2017، نیاز به پر کردن این شکاف را احساس کردم، بنابراین یک مجموعه آبرنگ ابتدایی به خودم هدیه دادم و دوباره شروع به نقاشی کردم و از آن به بعد دیگر به هنر فکر نکردم. در ابتدا نتوانستم به نتایج دلخواه برسم و فکر ساختن هنر بد من را ناامید کرد اما امیدم را از دست ندادم، به تلاش ادامه دادم و با تمرین و اراده در آن بهتر شدم.

من چندین مدیوم نقاشی را امتحان کرده ام. من بیشتر از آبرنگ گواش و اکریلیک استفاده می‌کنم، اما آبرنگ به دلیل ویژگی‌های چالش‌برانگیز و در عین حال رضایت‌بخشش قلب من را دارد. با استفاده از آبرنگ، شخص باید مایل باشد که با جریان حرکت کند و اجازه دهد قلم موها حرف بزنند.

اگر می‌خواهید درباره من یا سفرم بیشتر بدانید یا اگر در مورد هنر شک دارید، می‌توانید در اینستاگرام با من تماس بگیرید - @whatacurls یا به من ایمیل بزنید whatacurls@gmail.com.

مال شما،

شانان

دوره های این مدرس:

مراتع آبرنگ | آموزش نقاشی 3 مرغزار ساده در آبرنگ

Watercolour Meadows | Learn to paint 3 simple Meadows in watercolors

در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که 3 نقاشی مشابه و در عین حال منحصر به فرد از چمنزار بکشید. من شما را از طریق تمام لوازم هنری مورد نیاز برای شرکت در این کلاس راهنمایی خواهم کرد و خواهم کرد. ..


آموزش آبشارها - مناظر گواش!

Waterfalls - Gouache Landscapes!

"در این کلاس، نقاشی های نیمه واقعی آبشار را به شما آموزش می دهم. در کنار آبشارها، بسیاری از عناصر دیگر را نیز یاد خواهیم گرفت، نکات آمپر. .."


آموزش منظره اسرارآمیز گواش - یک کلاس مفصل

Mysterious Gouache Landscape - A Detailed Class

"سلام،  در این کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که این منظره جنگلی اسرارآمیز را به روشی واقع گرایانه همراه با این گل های مروارید سفید تحسین برانگیز نقاشی کنیم.  من پوشش داده ام...»


آموزش مناظر دراماتیک - این 2 نقاشی را با استفاده از آبرنگ بیاموزید

Dramatic Landscapes - Learn these 2 paintings using Watercolors

"به کلاس من در مورد نقاشی مناظر دراماتیک خوش آمدید. شما یاد خواهید گرفت که دو نقاشی زیبا با استفاده از آبرنگ بکشید. اولین نقاشی یک نقاشی است که تمرکز دارد..."


آموزش نقاشی روی رمان با استفاده از آبرنگ

Painting on Novel using watercolours

"تا به حال فکر کرده اید که رمان خود را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید؟ دلایل متعددی برای نقاشی روی رمان وجود دارد؛ مانند زمانی که کاغذهای شما تمام می شود، دوباره ..."


آموزش منظره جنگل استوایی با استفاده از گواش

Tropical Forestscape using Gouache

در این کلاس یاد می گیریم که با استفاده از گواش یک منظره جنگلی استوایی را نقاشی کنیم. این کلاس در مراحل مختلف ساختار یافته است که مفاهیم مختلف را در بر می گیرد. ..


آموزش مناظر آبرنگ به سبک شل - 9 روز تمرین نقاشی

Loose-Style Watercolor Landscapes - 9 Days Painting Practice

" به کلاس خوش آمدید - مناظر سبک - 9 روز تمرین آبرنگ. در این کلاس با استفاده از روش نقاشی سبک شل نقاشی می کنیم. نقاشی شل. .."


آموزش مناظر گواش: چالش 12 روزه نقاشی | کلاس دوستانه مبتدی

Gouache Landscapes: A 12-Days Painting Challenge | Beginner friendly class

زیبایی منظره - جایی که شن، آب، نی، پرندگان، ساختمان‌ها و مردم به نحوی با هم سرازیر شدند، هر کدام داستان متفاوتی برای گفتن دارند. این. ..


آموزش گل های وحشی گواش: چالش 4 روزه چشم انداز برای مبتدیان

Gouache Wildflowers: A 4-day Landscape Challenge for Beginners

«به - کلاس چهار روز گل‌های وحشی گواش خوش آمدید! در این کلاس با 4 منظره زیبای گل های وحشی آشنا می شویم. ما تکنیک گواش را بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش شش منظره آبرنگ ساده و منحصر به فرد | پروژه های 6 کلاسه

Six Easy and Unique Watercolour Landscapes | 6 class projects

آبرنگ یکی از منحصر به فردترین و زیباترین رسانه هاست. غیرقابل پیش بینی بودن و تطبیق پذیری آن، آن را به محبوب ترین رسانه برای بیشتر هنرمندان تبدیل کرده است. در این. ..


آموزش رنگ آمیزی دریاچه های زمستانی با استفاده از آبرنگ | پروژه های چهار کلاسه

Paint Winter Lakes Using Watercolors | Four Class Projects

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش منظره کاج مه آلود با استفاده از آبرنگ

Misty Pines Landscape using Watercolors

" یاد بگیرید که یک منظره مه آلود جذاب جنگل کاج را با آبرنگ نقاشی کنید. این کلاس برای مبتدیان و علاقه مندان به هنر طراحی شده است و به صورت گام به گام ارائه می شود. .."


آموزش مناظر رسا زمستان - نقاشی های آبرنگ | 4 پروژه

Expressive Winter Landscapes - Watercolor Paintings | 4 Projects

" به مناظر زیبای زمستانی خوش آمدید. در این کلاس، 4 منظره زیبای زمستانی را نقاشی خواهیم کرد. این چیزی است که ما در کلاس نقاشی خواهیم کرد: نقاشی شماره 1. .."


آموزش نحوه نقاشی یک کبوتر با استفاده از آبرنگ - راهنمای گام به گام.

How to paint a Pigeon using Watercolors - Step by step guidance.

" در این کلاس، نحوه نقاشی یک کبوتر با استفاده از آبرنگ را یاد خواهیم گرفت. آیا شما فردی هستید که با مهارت های طراحی ترسیده اید و اغلب از تلاش می ترسید؟ .."


آموزش به درون جنگل: ماجراجویی 20 روزه با آبرنگ در جنگل!

Into the Woods: A 20-Day Watercolour Forest Adventure!

"به "Into the Woods: A Watercolor Forest Adventure 20 روزه" خوش آمدید، وارد یک ماجراجویی هنری گیرا شوید که در آن به اعماق دنیای مسحورکننده فو...


آموزش مناظر آبرنگ الهام گرفته از روستا | چهار پروژه نقاشی | هنر روستایی

Village-Inspired Watercolor Landscapes | Four Painting Projects | Countryside Art

" سلام! به کلاس من خوش آمدید «مناظر آبرنگ الهام گرفته از دهکده/حومه شهر» در این کلاس یاد می گیریم که مناظر خیره کننده الهام گرفته از روستاها را به تصویر بکشیم. .."


مناظر زمستانی آبرنگ - آموزش نقاشی منظره برفی در آبرنگ

Watercolor Winter Landscapes - Learn to paint snowy landscape in watercolors

" زمستان ها فرا رسیده است و من به این فکر کردم که کلاسی برای نقاشی مناظر برفی زمستانی تشکیل دهم. در این کلاس یاد خواهید گرفت که مناظر زیبای زمستانی را با s نقاشی کنید. .."


آموزش آبرنگ سرزمین عجایب زمستانی - کلاس نقاشی درمانی.

Watercolor Winter Wonderland - A Therapeutic Painting Class.

"سرزمین عجایب زمستانی آبرنگ - کلاس نقاشی درمانی. با نقاشی منظره آبرنگ ما در زیبایی آرام سرزمین عجایب زمستانی غوطه ور شوید. .."


آموزش چالش 10 روزه مناظر مه آلود | آبرنگ

10-Day Misty Landscapes Challenge | Watercolor

" به چالش مناظر مه‌آلود خوش آمدید، این یک چالش 10 روزه با آبرنگ است که در آن یاد می‌گیریم مه و مه را در مناظر به صورت آسان و مؤثر ترکیب کنیم. .."


آموزش نقاشی علفزار و رودخانه - مناظر آسان آبرنگ

Learn to Paint Grassland and Rivers - Easy Watercolor Landscapes

" در این کلاس نقاشی دو تابلوی زیبا و منحصر به فرد چمنزار و رودخانه را یاد می گیریم. ما نقاشی را با مراحل ساده و آسان و بدون نگرانی یاد خواهیم گرفت. .."


آموزش کلبه در چشم انداز خوش منظره

Cottage in the Scenic Landscape

"به کلاس خوش آمدید. در این کلاس، نقاشی کلبه ها را در مناظر دیدنی یاد خواهیم گرفت. پروژه های کلاس شامل تکنیک ها/مفاهیمی مانند - -چگونه آچی. .."


آموزش دریاچه ها، کوه ها و بازتاب ها با استفاده از آبرنگ | کلاس دوستانه مبتدیان

Lakes, Mountains & Reflections Using Watercolors | Beginner Friendly class

" به دریاچه‌ها، کوهستان‌ها خوش آمدید. انعکاس با استفاده از آبرنگ،  در این کلاس، 4 نقاشی آرام و آرام را نقاشی خواهیم کرد. اگر کسی هستید که عاشق سوف هستید. .."


آموزش مناظر آسمان آب نبات با استفاده از آبرنگ.

Candy Sky Landscapes using watercolors.

در این کلاس یاد خواهید گرفت که مناظر زیبای Candy Sky را با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید. این کلاس برای افراد مبتدی و متوسط ​​نیز در نظر گرفته شده است. من s. ..


آموزش نقاشی منظره شبانه با آبرنگ | یک کلاس مفصل در مورد نقاشی نمای شب

Watercolour Nightscape Painting | A detailed class on painting night view

"سلام بچه ها، در این کلاس یاد می گیریم که یک نقاشی زیبای منظره شبانه بکشیم. من هر مرحله را با جزئیات توضیح خواهم داد، شما را راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: نحوه رنگ آمیزی مناظر با اکریلیک | گام به گام

Acrylic Painting: How to paint landscapes in Acrylics | Step-by-step

این کلاس یک کیک استارتر برای سفر اکریلیک شما خواهد بود. اکریلیک یک رسانه عالی است زیرا یادگیری و استفاده از آن بسیار آسان است. من با تو راه خواهم رفت ..


آموزش مناظر دریایی هوایی | 6 نقاشی | نقاشی های اقیانوس با آبرنگ

Aerial Seascapes | 6 Paintings | Ocean paintings with Watercolors

"سلام آمپر؛ به کلاس Aerial Seascape خوش آمدید! در این کلاس، ما یاد می‌گیریم که 6 تابلوی مناظر دریایی هوایی را یکی یکی بکشیم. این کلاس همه موارد را پوشش می دهد. .."


آموزش منظره رویایی با آبرنگ

Dreamy Landscape with Watercolors

بیایید یک منظره رویایی را با آبرنگ نقاشی کنیم! در این کلاس، نقاشی را یاد خواهیم گرفت - یک علفزار پر جنب و جوش. - یک آسمان یکنواخت زرق و برق دار. - علف های وحشی با تی. ..


آموزش نقاشی آسمان و مناظر سیلوئت با استفاده از آبرنگ

Learn to paint Skies and Silhouette landscapes using Watercolors

"به کلاس جدید من در مورد نقاشی آسمان و سیلوئت با استفاده از آبرنگ خوش آمدید. دو پروژه کلاسی وجود دارد، اولی یک نقاشی است که به شما پرداخت پول را می آموزد. .."


آموزش درخت کاج برفی: منظره زمستانی با استفاده از آبرنگ

Snowy Pine tree: Winter Landscape using Watercolors

" به «درخت کاج برفی: منظره زمستانی با استفاده از آبرنگ» که یک کلاس نقاشی با آبرنگ سطح متوسط ​​است، خوش آمدید، جایی که ما زیبایی های آرام را بررسی خواهیم کرد. .."


نقاشی درختان با آبرنگ | آموزش نقاشی بیش از 50 نوع درخت

Painting Trees with Watercolor | Learn to paint 50+ types of trees

با سلام در این کلاس نقاشی بیش از 50 نوع درخت را خواهید آموخت. در اینجا مروری کوتاه است، ابتدا ساختار بنیادی و انواع آن را توضیح خواهم داد. ..


آموزش آرامش در مه - منظره آبرنگ

Tranquility in the Mist - Watercolor Landscape

" به آرامش کلاس نقاشی من در مه خوش آمدید،  در این کلاس، به شما آموزش خواهم داد که این منظره آبرنگ مه آلود آرام را با استفاده از فناوری ساده نقاشی کنید. .."


آموزش نقاشی نقاشی گواش | مناظر جنگلی آسان

Learn to paint Gouache Paintings | Easy Forest Landscapes

در این کلاس یاد می گیریم که مناظر سبز را با گواش نقاشی کنیم. من شما را از طریق تفاوت های بین اکریلیک، آبرنگ، گواش، و اکسپلورر آشنا می کنم. ..


آموزش مناظر آسمان با آبرنگ - 6 نقاشی آسمان

Watercolor Skyscapes - 6 Sky paintings

"سلام! به کلاس من خوش آمدید آسمان‌نماهای آبرنگی!! به من ملحق شوید و بیایید چند آسمان‌نمای ساده با آبرنگ نقاشی کنیم. 6 پروژه کلاسی زیبا وجود دارد. هر ج. .."


تاج گل آبرنگ | آموزش نقاشی تاج گل در مراحل ساده

Watercolor Floral Wreath | Learn to paint Wreaths in simple steps

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که تاج گل های گل را با آبرنگ نقاشی کنید. من شما را از طریق تمام لوازم هنری مورد نیاز راهنمایی می کنم و تمام تکنیک های مورد نیاز را توضیح می دهم. .."


آموزش مناظر طلوع و غروب خورشید - چالش 15 روزه آبرنگ

Sunrise & Sunset Landscapes - 15 Days Watercolor Challenge

"آسمان در هنگام طلوع و غروب آفتاب سایه های زیبایی به خود می گیرد، این به شما امیدواری می دهد که خورشید فقط برای طلوع دوباره غروب کند. به طلوع و غروب آفتاب خوش آمدید. .."


آموزش منظره غروب زمستانی با آبرنگ

Winter Sunset Landscape with Watercolors

"سلام!! به کلاس جدید من در مورد نقاشی منظره غروب زمستان خوش آمدید.  در این کلاس، ما یاد می گیریم که در زمستان یک منظره غروب خورشید را نقاشی کنیم. این کلاس فقط اب نیست.


آموزش مناظر مه آلود - نقاشی های آرام با آبرنگ

Misty Landscapes - Serene Watercolor Paintings

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که نقاشی های مه آلود را بکشید. ایجاد مناظر مه آلود یکی از موضوعات مورد علاقه من بوده است، این یک حرفه درمانی مطلق است. ..


آموزش با منظره آبرنگ شل آرام شوید

Unwind with Loose Watercolor Landscape

"خودتان را رها کنید و مهارت های نقاشی خود را با سبک آبرنگ آزاد کشف کنید. یاد بگیرید که با ضربه های قلم مو و طرح های فشرده غرق نشوید..."


آموزش یک رودخانه آرام و منظره کوهستانی را با آبرنگ نقاشی کنید.

Paint A Serene River and Mountainscape with Watercolors.

"سلام... بیایید یاد بگیریم که یک رودخانه آرام و منظره کوهستانی را با آبرنگ نقاشی کنیم. این کلاس همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید را پوشش می دهد. من تو را پیاده خواهم کرد .."


آموزش دریاچه هایی با گواش | سفر 4 روزه

Lakes with Goauche | 4 Days Journey

سلام و خوش آمدید به کلاس من در مورد نقاشی دریاچه ها با گواش. در اینجا نقاشی 4 نقاشی زیبای دریاچه را با پس زمینه های مختلف به شما آموزش می دهم. پروژه کلاس ..


آموزش نقاشی پرندگان در حال پرواز با استفاده از آبرنگ | پرندگان و مناظر

Painting Birds in flight using watercolors | Birds and Landscapes

نقاشی پرندگان در حال پرواز با استفاده از آبرنگ. این کلاس شامل موارد زیر می‌شود: درک اولیه شکل‌ها و اندازه‌ها، نحوه ساده‌سازی شکل‌ها نقاشی پرندگان در شکل‌های مختلف. ..


آموزش آبرنگ جنگل مه آلود

Watercolor Misty Forest

"یاد بگیرید که جنگل های مه آلود زیبا را با آبرنگ نقاشی کنید. من هر مرحله را با جزئیات از لوازم تا نقاشی تمام شده توضیح خواهم داد. نیازی نیست..."


مناظر دریایی آبرنگ | آموزش گام به گام نقاشی

Watercolor Seascapes | Step-by-step Painting Tutorial

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که دو نقاشی متفاوت و لذت بخش از مناظر دریایی بکشید. من شما را از طریق تمام لوازم هنری مورد نیاز برای شرکت در این کلاس راهنمایی خواهم کرد. . .."


آموزش مناظر آبرنگ رسا: چهار پروژه کلاسی

Expressive Watercolor Landscapes : Four class projects

در این کلاس با استفاده از آبرنگ چهار منظره منحصر به فرد و گویا را خواهید آموخت. کلاس بر آموزش ایجاد لایه‌بندی متمرکز است و بینش عمیقی را ارائه می‌کند. ..


آموزش کاوش در طبیعت با آبرنگ

Exploring Nature with Watercolors

"طبیعت موضوع بسیار جذابی برای کشف است. مردم اغلب مجذوب زیبایی ذاتی آن می شوند و تمایل دارند خود را به اشکال مختلف بیان کنند، ممکن است ...."


آموزش مناظر خلقی | مناظر بد خلق را با آبرنگ نقاشی کنید

Moody Landscapes | Paint Moody Landscapes with Watercolors

"نقاشی‌های خلق‌وخو داستانی پر از رمز و راز در غیاب رنگ‌های زنده روشن را روایت می‌کنند. مناظر بد خلق اغلب بیننده را از لحاظ عاطفی در ارتباط با التماس‌ها می‌یابند.