Talha Bhatti

مدرس طراحی گرافیک

من یک طراح گرافیک و مالک Bhailog Digital هستم. آموزش طراحی در اشتیاق من است زیرا در سال های اولیه به عنوان یک طراح همیشه به آموزش های سریع و آسان می خواستم که از طریق آن بتوانم طراحی را یاد بگیرم اما در آن زمان هیچ پلتفرمی مانند Skillshare وجود نداشت. بنابراین، من چالش آموزش طراحی با آموزش های کوتاه و دقیق را در اینجا در Skillshare پذیرفتم.

از نظر طراحی، من کارمند، کارفرما، صاحب کسب و کار شکست خورده و اکنون یک معلم موفق بوده ام. اساساً من در همه سمت ها بوده ام و دقیقاً از مشکلاتی که مردم از نظر طراحی با آن روبرو هستند می دانم.

من در پاکستان هستم که در آن طراحی ارزشی ندارد. بنابراین، چالش آموزش مخاطبان محلی را پذیرفتم، اما در نهایت هزاران دانش‌آموز از سراسر کار داشتم.

امیدوارم با ایجاد دوره های آموزشی آسان برای همه شما ارزشی برای شما فراهم کنم.

- طلها بهاتی

دوره های این مدرس:

آموزش رشد اینستاگرام - راهنمای جزئیات برای رشد در اینستاگرام

Instagram Growth - A Detail Guide To Grow On Instagram

لطفاً فایل‌های پروژه را از اینجا دانلود کنید! پس از اتمام این دوره، می‌دانید که چگونه اینستاگرام خود را حتی اگر تازه حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید، رشد دهید. . .."


آموزش راهنمای جزئیات Adobe Illustrator برای پیشبرد

A Detail Guide To Adobe Illustrator For Advance

لطفاً فایل‌های PROJECT را از اینجا دانلود کنید. در Facebook به انجمن BHAILOG بپیوندید آیا اصول اولیه Adobe Illustrator را می‌دانید، اما هنوز هم با همه این موارد سردرگم هستید. .."


آموزش تئوری رنگ - نحوه استفاده صحیح از رنگ ها را بیاموزید

Color Theory - Learn how to properly use colors

لطفاً فایل‌های پروژه را از اینجا دانلود کنید! آیا هنگام طراحی با رنگ ها دست و پنجه نرم می کنید؟ نگران نباش در پایان این دوره، دقیقاً خواهید دانست که چگونه. .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای Adobe Illustrator

A Beginner's Guide To Adobe Illustrator

لطفاً فایل‌های PROJECT را از اینجا دانلود کنید. در Facebook به انجمن BHAILOG بپیوندید در پایان این دوره، اصول اولیه Adobe Illustrator، حتی i. .."


ایجاد ویدیوهای پرتره آموزشی برای اینستاگرام

Create Educational Portrait Videos For Instagram

لطفاً فایل‌های PROJECT را از اینجا دانلود کنید. در Facebook به انجمن BHAILOG بپیوندید چگونه برای اینستاگرام پرتره آموزشی بسازیم؟ اما قبل از اینکه به شما یاد بدهم چگونه .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای Adobe Photoshop

A Beginner's Guide To Adobe Photoshop

لطفاً فایل‌های PROJECT را از اینجا دانلود کنید. در Facebook به انجمن BHAILOG بپیوندید سلام، اسم من طلحه است و یک مربی فتوشاپ هستم. اگر شما کسی هستید. ..


آموزش نحوه ساخت ماکت های واقعی در فتوشاپ

How To Make Realistic Mock-Ups In Photoshop

لطفاً فایل‌های منبع PROJECT را از اینجا دانلود کنید! زمانی که من به عنوان یک طراح شروع به کار کردم، به نظر می رسید که مشتریان من از طرح های من خوششان نیامد، حتی اگر کار من در کار باشد. .."


آموزش راهنمای پیشرفته برای Adobe Photoshop

An Advance Guide To Adobe Photoshop

لطفاً فایل‌های PROJECT را از اینجا دانلود کنید! سلام. اسم من طلحه است و یک مربی فتوشاپ هستم. اگر طراح هستید که قبلاً از Pho استفاده کرده اید. .."


آموزش اصول طراحی گرافیک: اصول طراحی لازم برای ساخت طرح های شگفت انگیز را بیاموزید.

Graphic Design Principles: Learn the design principles necessary for making amazing designs.

«لطفاً فایل‌های پروژه را از اینجا دانلود کنید! پس از اتمام این دوره: هنگام طراحی، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. زمان بسیار کمتری را صرف خواهید کرد. .."