Amarilys Henderson

تصویرگر آبرنگ، متفکر طراحی

سلام! من آماریلیس هستم. من روی کاغذ پردازش می کنم و با زدن کلید مشکل را حل می کنم.

به‌عنوان یک تصویرگر تجاری، از آوردن شور و نشاط پویای آبرنگ‌های رنگارنگ به محصولات روزمره لذت برده‌ام. مجوز کار من برای کارت های تبریک و کریسمس، چاپ های هنری، کتاب های طراحی و وسایل تزئینی خانه است. پس زمینه طراحی من بر بسیاری از کارهای اخیرم تأثیر می گذارد، که حول محور تایپوگرافی و گل ها می چرخد.

در حالی که کار حرفه ای من بر اساس گرایش است، کار شخصی من از ایمان من سرچشمه می گیرد.

تکنیک های سرگرم کننده و متداول مختلفی را برای بهبود کار خود بیاموزید!

اگر چیزی مرا توصیف کند، این است که من یک کاوشگر هستم. من به چگونگی کار کردن چیزها علاقه مند هستم، اغلب از دنیای هنرهای زیبا به وکتورها، از رنگ گرفته تا الگوهای پارچه. من برای همیشه با ایده‌ها و پروژه‌های جدید مشتاق هستم، با هدف تسلط بر آنها و در عین حال لذت بردن از فرآیند.

بهترین،

A

دوره های این مدرس:

آموزش با یک شکل شروع کنید - چالش تصویرسازی

Start with a Shape - An Illustration Challenge

زمانی که فقط باید شروع کنید. . . وقتی می خواهید در مورد موضوع خود یاد بگیرید. . . زمانی که به تنوعی نیاز دارید که به کارتان بازگردانده شود. . . با SHAPE شروع کنید! Th. ..


آموزش تعقیب آثار مری بلر + تأثیر: ایجاد 3 تصویر الهام گرفته شده

Chasing Mary Blair's Work + Impact: Create 3 Inspired Illustrations

" مری بلر نیرویی بود که با کارهای زرق و برق دار خود در دنیای هنر تکان می خورد! اگر تصویرسازی، انیمیشن یا طراحی را تحسین می‌کنید، تأثیر او را دیده‌اید. او. .."


آموزش آبرنگ های مطمئن: برس

Confident Watercolors: Brushes

به عنوان اولین قسمت از مجموعه آبرنگ های مطمئن، آماریلیس گفتگو را در مورد برس ها باز می کند. این ابزارهای ساده و عرفانی نیازی ندارند که خیلی مرموز به نظر برسند. ..


آموزش آن را سرگرم کننده، ساخت آن را به فروش: شیرجه رفتن به تصویر تجاری

Make it Fun, Make it Sell: Dive Into Commercial Illustration

تصویرگران قهرمانان گمنامی هستند که به اشیاء روزمره شادی می بخشند. به این بپردازید که کار کردن به عنوان یک کار چگونه است - چه قصد شنای سریع داشته باشید و چه برای دویدن. ..


آموزش Flores modernas en acuarela: 3 روش

Flores modernas en acuarela: 3 métodos

¡Aprende como pintar flores en acuarela usando tres metodos distintos! Cada estilo es super bello y están muy de moda. cuál te gusta más را متمایز کنید! ¿Te encanta. ..


آموزش الفبای آبرنگ طراحی کنید: ABC های نقاشی شده با دست را به وکتورهای همه کاره تبدیل کنید

Design a Watercolorful Alphabet: Turn Hand-Painted ABCs Into Versatile Vectors

بین تنش حروف تمیز و پانچ پویا که آبرنگ ارائه می دهد بازی کنید. یاد بگیرید که چگونه یک فونت را با آبرنگ نقاشی کنید و آن را برای ما دیجیتال آماده کنید. ..


آموزش پرندگان آبرنگ

Watercolor Birds

نقاشی پرندگان زیبا را با هنرمند آبرنگ آماریلیس هندرسون بیاموزید. دیگر با این موضوعات جذاب مبارزه نکنید.  پرندگان پیچیده و کنجکاو هستند.


آموزش لمس سحر و جادو فلزی

Touches of Metallic Magic

" گریزان، گران قیمت، اما در مجموع جادویی - فلزات یک لمس ناملموس به کار شما اضافه می کنند. اما چگونه از آنها استفاده کنیم؟ چقدر زیاد است و چرا زحمت بکشید؟ شما. .."


آموزش حیوانات کوچک بیانگر: نقاشی آبرنگ به رنگ مشکی + سفید تکنیکی

Expressive Little Animals: Watercolor Painting in Technicolor Black + White

با نقاشی حیوانات زیبا، با پیچیده‌ترین رنگ‌ها در آبرنگ مقابله کنید! این کلاس جامع به شما استراتژی ها و تکنیک هایی برای رنگ آمیزی ow خود می دهد. ..


آموزش گل های آبرنگ مدرن: 3 راه

Modern Watercolor Florals: 3 Ways

" آبرنگ داغ است و گل‌ها سلطنت می‌کنند! با آزمودن سه روش جدید و زیبا برای رنگ آمیزی گل ها با آبرنگ، سبک خود را بیابید. Amarilys شما را راهنمایی می کند که چگونه. .."


آموزش تاج گل های آبرنگ مدرن: 3 راه

Modern Watercolor Wreaths : 3 Ways

" ایجاد گل‌های بی‌نظم هرج‌ومرج پایان بازی نیست. ایجاد گلهای فوق العاده پر جنب و جوش به روشی که برای چشم دلپذیر است و به راحتی قابل اجرا است. .."


آموزش آبرنگ های شل: نقاشی عینک های قدیمی

Loose Watercolors: Painting Vintage Glasses

"به سلامتی برای نقاشی کردن شیشه با آبرنگ - آزاد و زیبا! چند حرکت ساده را یاد بگیرید تا هنر نوشیدنی رنگارنگ خود را بسازید. آنها را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید..."


آموزش ده اصل نقاشی در درس‌های کتاب طراحی روزانه

The Ten Principles of Painting In Daily Sketchbook Lessons

" آیا می خواهید هنرمند خوبی باشید؟ در این کلاس جذاب، ده عنصر نقاشی را بیاموزید! به زبان ساده: ما باید اینها را بدانیم و با تمرین آنها را یاد خواهیم گرفت. این .."


آموزش به آن پایبند باشید: چگونه یک تمرین خلاقانه را حفظ کنیم

Stick to It: How to Maintain a Creative Practice

100 روز از این. . . 365 از آن. . . طرح روزانه . . و به زودی با امید و نفس برای استقامت به سر می برید! من آن را دریافت می کنم. اما این کار را می کند. ..


آموزش تصاویر کوچک، انیمیشن های سرگرم کننده

Little Illustrations, Fun Animations

" چقدر می توانید با تصاویر خود سرگرم شوید؟ مقدار زیادی! ساده‌ترین تصاویر با چند کلیک در Adobe Photoshop زنده می‌شوند تا یک GIF qui بسازید. .."


آموزش Skillshare Live: تصاویر عجیب خورشید و ماه

Skillshare Live: Whimsical Sun and Moon Illustrations

ایجاد شخصیت های بازیگوش را با استفاده از تکنیک های ساده در این کلاس با تصویرگر آماریلیس هندرسون تمرین کنید. لازم نیست تکنیک فوق پیشرفته را بدانید. ..


آموزش داستان آبرنگ: ملزومات را تمرین کنید

Watercolor Story: Practice the Essentials

سه عنصر: اصول اولیه، تمرین‌هایی که به قطعات تمام‌شده صیقلی تبدیل می‌شوند، و داستان من درباره نحوه یادگیری این اصول. این یک کلاس پایه است که احساس نمی‌کند. ..


آموزش چهره های کوچک بیانگر: تناسبات، نقاشی، شخصیت

Expressive Little Faces: Proportions, Painting, Personality

آیا تا به حال می خواهید در ترسیم چهره ها و ایجاد سبک شخصیت اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید؟ این کلاس جذاب برای کمک به شما طراحی شده است تا مجموعه خود را از Exp. ..


آموزش حروف آبرنگ: سریف

Watercolor Lettering: Serifs

" با استفاده از آبرنگ، با ایجاد فاکتور "وای" راحت باشید. همانطور که با دستان خود را شروع می کنیم، شخصی، عجیب و غریب و فقط کمی فنی باشید. .."


آموزش گل‌های کدو تنبل در رسانه‌های ترکیبی: با آبرنگ، گواش و موارد دیگر تصویرسازی کنید

Pumpkin Florals in Mixed Media: Illustrate with Watercolor, Gouache and More

با استفاده از نماد فصل: کدو تنبل: آبرنگ، گواش، نشانگرهای رنگ و سایر رسانه‌های ترکیبی با هم ترکیب شده و کلاسیک می‌شوند. .. برای طراحی سطح، هنر جاودانه ایجاد کنید.


آموزش کوکتل های آبرنگ - رنگ آمیزی و ایجاد هدایای چاپی

Watercolor Cocktails - Paint and Create Printed Gifts

"کاش می‌توانستید نوشیدنی‌ها را با آبرنگ نقاشی کنید؟ روش، هنر و لذت خلق محصولات چاپی را با نقاشی‌هایتان بیاموزید! ساعت خوش و با موضوع دستور غذا..."


آموزش پرتره حیوانات با آبرنگ - در طول فصول نقاشی کنید

Watercolor Animal Portraits - Paint Through the Seasons

" دنیای حیوانات متنوع است - تقریباً به اندازه مردم. یاد بگیرید که چگونه آنها را با آبرنگ پر جنب و جوش رنگ کنید! چهار حیوان از ابتدا تا انتها نقاشی می شوند. .."


آموزش راه اندازی فروشگاه: فروش چاپ های فوق العاده

Setting Up Shop: Sell Fantastic Prints

آیا می‌خواهید کسی خلاصه‌ای از چگونگی راه اندازی یک چاپخانه آنلاین را به شما ارائه دهد؟ خیلی ساده است، درست است؟ پس چرا اینقدر احساس ترس می کند. ..


آموزش آبرنگ های مطمئن: مقابله با اشتباهات

Confident Watercolors: Dealing with Mistakes

تا به حال شنیده اید یا فکر کرده اید که آبرنگ اینقدر سخت است زیرا نمی توانید اشتباه کنید؟ درست نیست. اشتباهاتی صورت گرفته است. نحوه برخورد شما با این اشتباهات همه تفاوت ها را ایجاد می کند. ..


آموزش زمین های بازی آبرنگ: سبک خود را کشف کنید و بلوک های خود را بشکنید

Watercolor Playgrounds: Discover Your Style and Break Your Blocks

" همه سعی می‌کنند سبک خود را بیابند - حتی خلاقیت‌های تثبیت‌شده‌ای که ما دائماً در حال پیشرفت هستیم. سبک مکان شادی بین آن چیزهایی است که «شما. .."


آموزش آبرنگ سرزمین عجایب - رنگ + طراحی برای تعطیلات

Watercolor Wonderland - Paint + Design for the Holidays

این فصلی است که لوازم هنری خود را بردارید و نقوش به یاد ماندنی را به تصویر بکشید! این کلاس واقعاً برای همه سرگرم کننده تعطیلات است! طرح کلی ویدیو است. ..


آموزش آبرنگ گل های تعطیلات

Watercolor Holiday Florals

گل‌ها در هر فصلی شگفت‌انگیز هستند، اما شکوفه‌های تعطیلات مظهر ذوق جشن هستند! گل های آماریلیس و پوانستیا در قرمزهای درخشان خود می درخشند. ..


آموزش تقویم آبرنگ ساده خود را ایجاد کنید

Create Your Simple Watercolor Calendar

" با آبرنگ ساده و زیبا تن سال را تنظیم کنید! در مدت زمان کوتاهی تقویمی بسازید که همه متعلق به خودتان باشد. قطعات آبرنگ را نقاشی می کنیم. .."


آموزش حروف آبرنگ: بلوک (Sans Serifs)

Watercolor Lettering: Block (Sans Serifs)

جسورانه برو! حروف سان-سریف تمام تزیینات آراسته سبک های حروف دیگر را از بین می برد و خود را به حال و هوای تازه ای می بخشد. می‌تواند بزرگ و در چهره شما باشد. ..


آموزش از خانه به عنوان یک خلاق کار کنید

Work from Home as a Creative

کار از خانه یک رویا است! و. کار از خانه خیلی مشکل است! جمع کردن احساساتمان در ساختار مانند تلاش برای گله کردن گربه‌ها در قلم است، اما بد نیست. ..


آموزش پیچیده تا مطمئن: شخصیت های کریسمس برای تقویت کارنامه شما

Complex to Confident: Christmas Characters to Enhance Your Repertoire

"اینها چه مشترکاتی دارند: یک نمونه کار تصویرسازی، یک فروشگاه خرده فروشی، یک کتاب نمایش طراحان سطح، و یک فروشگاه کارت؟ هیچ یک از اینها بدون ساعت کامل نیستند."


آموزش فضای خلاق: استودیو یا فضای کاری خود را سازماندهی کنید و خلاقیت را باز کنید

Creative Space: Organize Your Studio or Workspace & Unlock Creativity

"بله! پس بالاخره فرصتی برای نشستن و خلق کردن پیدا کردی! اما می نشینی و ایده های زیادی در ذهنت می چرخد... یا استرس های زیادی آزارت می دهد...."