Ana Victoria Calderón

هنرمند

اسم من آنا ویکتوریا کالدرون است و یک هنرمند و نویسنده آمریکایی/مکزیکی ساکن مکزیکو سیتی هستم. من دارای مدرک طراحی گرافیک با ادامه تحصیل در رشته هنرهای زیبا هستم. در طول 10 سال گذشته، من یک تکنیک آبرنگ امضا را توسعه داده ام، که بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم!

من شخصاً در سراسر جهان تدریس می‌کنم، در حالی که هنرم را به شرکت‌های شگفت‌انگیزی از جمله Hallmark و Papyrus مجوز می‌دهم. من همچنین ویژگی های سرمقاله مجلات را نقاشی می کنم، برخی از مشتریان اخیر من Vanity Fair، مجله Glamour، International Elle Beauty Awards و InStyle Magazine هستند. علاوه بر کار مشتری، من نویسنده چهار کتاب منتشر شده در مورد نقاشی با آبرنگ هستم، از جمله "هماهنگی رنگ برای هنرمندان" که مکمل خوبی برای کلاس های آنلاین من هستند.

برای دیدن کارهای بیشتر من، لطفاً به حساب اینستاگرام من مراجعه کنید تا ببینید من در حال انجام چه کاری هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش موزاییک آبرنگ

Watercolor Mosaics

"به موزائیک های آبرنگ خوش آمدید! من برای اولین بار این کارگاه را به دانش آموزان حضوری در خلال آبرنگ های سیسیلی آموزش دادم، یکی از اعتکاف های هنری امضای من که طول می کشد..."


آموزش آبرنگ، گواش و اکریلیک: لایه‌بندی و ترکیب در محیط‌های مختلف

Watercolor, Gouache & Acrylic: Layering and Blending in Different Mediums

به آبرنگ، گواش و اکریلیک خوش آمدید، کلاسی که بر رسانه ها و روش های مختلف لایه بندی و ترکیب با استفاده از تکنیک های مختلف تمرکز دارد. اگرچه آبرنگ مال من است. ..


آموزش تکنیک های مدرن آبرنگ: سطح مبتدی

Modern Watercolor Techniques: Beginner's Level

"به تکنیک‌های مدرن آبرنگ برای مبتدیان با آنا ویکتوریا خوش آمدید! در اینجا هم تکنیک‌های پایه آبرنگ و هم روش‌های سرگرم‌کننده جدید برای استفاده از پای خود را یاد خواهید گرفت. ..."


آموزش مناظر آبرنگ عرفانی: طراحی، چیدمان و ترکیب

Mystical Watercolor Landscapes: Drawing, layout and composition

به مناظر آبرنگ عرفانی: طراحی، چیدمان و ترکیب خوش آمدید. این دوره Skillshare بر روی درخواستی متمرکز است که مدتی است از دانش آموزان دریافت کرده ام. ..


آموزش بافت های آبرنگ

Watercolor Textures

"به سومین کلاس اشتراک مهارت من خوش آمدید: بافت های آبرنگ، اگر از کلاس مبتدی من و کلاس ترکیبی مدیا لذت بردید، این را دوست خواهید داشت! در کلاس مبتدی من، من..."


آموزش راهنمای رنگ‌ها و برندهای آبرنگ

A Guide to Watercolor Paints and Brands

هی کلاس! من چند سالی است که آبرنگ تدریس می کنم، و یک چیزی که متوجه شده ام این است که شرکت کنندگان همیشه می خواهند بیشتر در مورد هنر سو بدانند. ..


آموزش روشی آسان برای دیجیتالی کردن نقاشی های آبرنگ خود در فتوشاپ

Easy Way to Digitize your Watercolor Paintings in Photoshop

"به راه آسان برای دیجیتالی کردن نقاشی های آبرنگ خود در فتوشاپ خوش آمدید! بسیار خوشحالم که اینجا هستید و خوشحالم که نوع جدیدی از کلاس Skillshare را با شما به اشتراک می گذارم. . . ."


آموزش حروف بی نظیر با آبرنگ I

Unique Lettering with Watercolors I

یک کارگاه آموزشی برای توسعه سبک حروف شخصی شما با استفاده از رنگ های آبرنگ. من بسیار هیجان زده هستم که کلاس جدید آبرنگ خود را به Skillshare بیاورم. ..


آموزش کارگاه آبرنگ دستی همسا

Hamsa Hand Watercolor Workshop

"هر سال من میزبان یک خلوت آبرنگ در اینجا در مکزیک یا خارج از کشور هستم. در سال 2019 "آبرنگ های مراکش" در مراکش عرفانی برگزار شد. هر جزئیات بصری با ...."


آموزش مقدمه ای بر هندسه مقدس: رسم Vesica Piscis

Introduction to Sacred Geometry: Drawing the Vesica Piscis

"✨بالاخره رسید! ✨ این کلاس فرصتی برای کاهش سرعت و فرو رفتن در خلاقیت خود در حین کاوش در این تمرین باستانی مراقبه است. همه سطوح w هستند. .."


آموزش جواهرات و جواهرات آبرنگ

Watercolor Gems & Jewelry

"به جواهرات Watercolor Gems خوش آمدید. این چهارمین کلاس اشتراک مهارت من است و در سطح متوسط/پیشرفته است که در آن به شدت روی شفافیت تمرکز خواهیم کرد. ..."


آموزش گفتگوهای اشتراک مهارت | قدرت همکاری بر رقابت با آنا ویکتوریا کالدرون

Skillshare Talks | The Power of Collaboration Over Competition with Ana Victoria Calderón

"این ویدئوی کوتاه بخشی از سری صحبت‌های Skillshare است که تصاویری از مکالمات زنده با جامعه معلمان ما به اشتراک می‌گذارد. به تیم Skillshare در ou بپیوندید. ..."


آموزش آبرنگ و ترکیبی

Watercolor and Mixed Media

"به دومین کلاس Skillshare من خوش آمدید! هدف این کلاس برای کاربران سطح متوسط ​​آبرنگ است. اگر مبتدی هستید، لطفاً در اولین کلاس من شرکت کنید: Mode. ..."


آموزش Live Encore: نقاشی ماه های گل با آبرنگ

Live Encore: Painting Watercolor Flower Moons

آموزش نقاشی آبرنگ های زیبا با الهام از ماه های کامل مختلف در طول سال! آیا می دانستید که هر ماه کامل در طول سال دارای تفاوت هایی است. ..


آموزش Live Encore: Painting Dark Watercolor Backgrounds

Live Encore: Painting Dark Watercolor Backgrounds

"یاد بگیرید پس زمینه های خیره کننده و تیره را با آبرنگ نقاشی کنید! دریافت رنگ تیره و غنی با آبرنگ امکان پذیر است و استفاده از آن رنگ ها به عنوان پس زمینه شما امکان پذیر است. .."


آموزش مخلوط کردن آبرنگ، پیدا کردن هویت رنگ شما

Watercolor Mixing, Finding Your Color Identity

سلام به همنوعان هنرمند من کلاس های زیادی را چه به صورت حضوری و چه آنلاین در موضوعات بسیاری تدریس کرده ام. ما اصول اولیه آبرنگ، نحوه ایجاد متن را بررسی کردیم. ..


آموزش گل‌های آبرنگ شل: کارت‌های نام زیبای DIY ایجاد کنید

Loose Watercolor Florals: Create Beautiful DIY Name Cards

به «گل‌های آبرنگ شل» خوش آمدید: با من کارت‌های اسمی زیبا بسازید، آنا ویکتوریا :) این یک کلاس سرگرم کننده، بی دغدغه، ساده است که برای کمک به شما در رابطه با شما طراحی شده است. ..


آموزش برگ های آبرنگ شل - راه سرگرم کننده و آسان برای رنگ آمیزی یک قاب گیاه شناسی

Loose Watercolor Leaves - Fun and Easy Way to Paint a Botanical Frame

به برگ های آبرنگ شل خوش آمدید - روشی جالب و آسان برای نقاشی یک قاب گیاه شناسی با من، آنا ویکتوریا :) این یک کلاس سرگرم کننده، بی دغدغه، ساده است که برای h. ..