Esteban Gast

نویسنده، میزبان و گوینده

استبان گاست یک سرگرم کننده، مربی و کارآفرین است.

او کلمبیایی است، در پورتوریکو و ایلینویز بزرگ شده و در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند. او خلاقیت و تفکر طراحی را در سطح کالج تدریس کرد و مدتی در ایلینوی مرکزی زندگی کرد. پس از آن، او به عنوان رئیس یک در پاناما کار کرد. او در حال بنیانگذاری COO یک پایگاه داده فیلمنامه و پلتفرم داستانی بود که سازندگانی را که کمتر معرفی شده بودند را ارتقا می بخشد. اخیراً، او ستاره برنامه تلویزیونی بود که در VICELAND پخش می شد. او در , , و دیگران پروفایل شده است. او یکی از نویسندگان یک فیلم بلند e اجرایی بود که توسط Kari Skolgand نامزد امی و 13 Reasons Why نویسنده نیک شف تهیه شده بود که می توانید درباره آن اینجا بخوانید.

او در حال حاضر نویسنده و مجری دو مجموعه SoulPcake است: "مکالمات فرهنگ سوم" و "هیچ چیز خسته کننده نیست". او همچنین میزبان بزرگراه های هیوندای است، مجموعه سفرهای جاده ای که در آن با ماشین الکتریکی به پارک های ملی سراسر ساحل غربی رفت. ارتباطی با استعداد که دوست دارد مسائل پیچیده را حل کند. او در دبیرستان‌ها، کالج‌ها، شرکت‌ها و کنفرانس‌ها در سرتاسر جهان درباره قدرت سرگرمی، اهمیت داستان‌گویی متنوع و اتخاذ رویکردی مبتنی بر داده برای گنجاندن صحبت کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: طراحی مجدد طوفان فکری برای ایده های خلاقانه بهتر

Live Encore: Redesigning Brainstorming for Better Creative Ideas

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش جعبه ابزار خلاق: 6 تکنیک برای جرقه زدن ایده های اصلی

The Creative Toolkit: 6 Techniques to Spark Original Ideas

اگر می‌خواهید ایده‌های اصلی‌تری داشته باشید، فرآیند خلاقیت خود را کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه از ابزارهای ملموس برای گسترش پتانسیل خلاقانه خود استفاده کنید، این مقاله را بخوانید. ..


آموزش یخ شکن های خوب: 9 فعالیت برای ارتباط و خلاقیت

Actually Good Ice Breakers: 9 Activities for Connection and Creativity

"درس های این کلاس برای کمک به شما در رهبری، تسهیل و مشارکت معنادارتر در فعالیت هایی طراحی شده است که به ایجاد ارتباط و خلاقیت کمک می کند..."


آموزش Break Through The Noise: How to Better Tell Story Your Story

Break Through The Noise: How To Better Tell Your Story

"آیا مردم گاهی اوقات گیج می شوند که برای کار چه می کنید؟ آیا در بیان پروژه جدید خود مشکل دارید؟ آیا در حال جمع آوری کمک مالی هستید و نمی توانید با درستی مبارزه کنید..."


آموزش خلاقیت در عمل: 10 چالش برای تحقق ایده ها

Creativity in Action: 10 Challenges To Make Ideas Happen

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.