Wan-Ru Lin

هنرمند و بنیانگذار @rurubombltd

اینستاگرام

سلام دوستان،

من وان رو لین هستم، می توانید مرا وان رو یا رورو صدا کنید ^^

من یک هنرمند مبتنی بر لنز و بنیانگذار مستقر در لندن هستم. من از سال 2017 در آکادمی سلطنتی اسکاتلند و در سطح بین المللی در ادینبورگ، رم، آتن، تایپه و لندن، از سال 2017 به نمایش گذاشته شده ام. نمایشگاه فعلی من در آکادمی سلطنتی هیبرنیان است. ، دوبلین از 23 مه تا 24 ژوئیه 2022.

من که مجذوب امکانات عکاسی و فیلمبرداری بودم، از تکنیک های اتاق تاریک آنالوگ در کنار تصاویر دیجیتال و فیلم های مستند استفاده کردم. با تمرکز بر فرآیند و زیبایی شناسی، به موضوعاتی از جمله رویا، زمان، محیط و دستکاری مواد، نور و فناوری های عکاسی پرداخته ام و همیشه امکان تصویر را زیر سوال برده ام

برای من واقعاً مایه خوشحالی است که تجربیات خود را در مورد بخش شگفت انگیز هنر معاصر در راستای هنر انتزاعی و هنر تجربی با شما به اشتراک بگذارم. من می خواهم از این فرصت برای دعوت شما به دنیای هنر رویایی من استفاده کنم.

چون می‌دانم، "ما می‌توانیم با هم یک rt انجام دهیم! ”

سوالی دارید؟ به من ایمیل بزنید: wanrulin@rurubombltd.co.uk

دوره های این مدرس:

آموزش آره! شما می توانید: ایده های هنری غیرقابل توقف را ایجاد کنید

Yes! You Can: Churning Out Unstoppable Art Ideas

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه ایده های غیرقابل توقف برای آثار هنری خود را ایجاد کنید؟ آیا در حال حاضر برای یافتن موضوع مناسب تلاش می کنید؟ آیا فکر می کنید اینترنت به شما کمک می کند؟ ..


آموزش تصویربرداری آینده نگر: تبدیل تصاویر شما به هنر انتزاعی

Futuristic Imaging: Transforming Your Pictures Into Abstract Art

آیا می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه آثار هنری انتزاعی آینده‌نگر، رنگارنگ و چشم‌نواز خلق کنید؟ اگر از آنجا عبور کردید و آن تصاویر انتزاعی رنگارنگ را دیدید، فکر کنید "وای من ...


آموزش فیلم های روشنگر: چگونه در خانه هنر انتزاعی جذاب ایجاد کنیم

Illuminating Films: How to Create Compelling Abstract Art at Home

(سازگار با iOS/Android) آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از خانه خود یک انیمیشن نوری چشم نواز ایجاد کنید؟ آیا در حال حاضر از ماندن در خانه خسته شده اید؟ چطور در مورد تلاش. ..