Melissa Lee

قبل از موفقیت به خودتان اجازه دهید شکست بخورید

سلام! اسم من ملیسا لی است و من یک تصویرگر و طراح الگوی سطح هستم که در جنگل های تپه ای شمال کالیفرنیا زندگی می کنم. در کنار انجام کارهای آزاد و صدور مجوز هنری (من یک طراح پارچه افتخار هستم)، بیشتر وقتم را صرف پرورش عشق خود به اشتراک گذاری آنچه می دانم و تشویق دیگران به پرورش جنبه خلاقانه خود از طریق آموزش دوره های آنلاین هنر در اینجا در Skillshare کرده ام. من عاشق ساختن الگوها، هنر شخصیت ها و نقاشی های آبرنگ هستم. من بی نهایت از حیوانات و طبیعت (چه زندگی امروزی یا منقرض شده)، داستان های علمی تخیلی و فانتزی، فضا و طالع بینی، چیزهای جادوگر و زنبورها الهام گرفته ام.

همیشه زنبور عسل.

کلاس‌هایی که من در Skillshare تدریس می‌کنم، عمدتاً بر روی طراحی الگوی سطح، تکنیک‌های آبرنگ و طراحی شخصیت تمرکز دارند. <3

وب سایت:

ایمیل: melissaleedesign@gmail.com

اینستاگرام:

#1 من یکی از هافلپاف ترین هافلپاف هایی هستم که تا به حال به هافلپاف رسیده است.

#2 ممکن است متوجه شده باشید که من از زنبور عسل در نام تجاری خود استفاده می کنم. نام من، ملیسا، از کلمات یونانی برای "عسل" و "زنبور" گرفته شده است، که بخشی از دلیل آن است. دلیل دیگر این است که من آنها را دوست دارم. آنها سخت کوش و وفادار هستند، و به عنوان یک هافلپاف، می توانم ارتباط برقرار کنم. همچنین، آنها شایان ستایش هستند.

شماره 3 من در استودیو هنر در کالج تحصیل کردم، اما فارغ التحصیل شدم بدون اینکه بدانم می خواهم به طور حرفه ای با هنرم چه کار کنم. من عاشق طراحی شخصیت هستم، اما پس از دو سال کارآموزی در یک شرکت بازی های ویدیویی، متوجه شدم که واقعاً دوست دارم شخصیت های خودم را بسازم.¯\_(ツ)_/¯ تا زمانی که طراحی الگو را کشف کردم، پیدا کردم. تماس واقعی من.

#4 من هم به هر چیز ماوراء طبیعی بدبین هستم و هم عاشق هر چیز ماوراء طبیعی هستم. آیا ارواح واقعی هستند؟ احتمالا نه، اما من آنها را دوست دارم و حمایت می کنم.

#5 من همچنین عاشق طالع بینی هستم. آیا من به پیش بینی رویدادهای آینده بر اساس طالع بینی اعتقاد دارم؟ نه آیا با تک تک مشخصات خورشید/ماه سرطانی ثور که تا به حال خوانده‌ام به میزان عجیبی ارتباط برقرار می‌کنم و با راهنمایی‌هایی که به من می‌دهد آرامش پیدا می‌کنم و به هر حال کمی به آن اعتقاد دارم؟ کاملا. من در مخالفت موفق هستم.

#6 "به خودت اجازه بده قبل از موفقیت شکست بخوری" برای من به یک شعار شغلی تبدیل شده است زیرا من واقعاً به قدرت پذیرش شکست و یادگیری عشق ورزیدن و قدردانی از هنر "بد" شما به عنوان یک اثر ارزشمند از هر خلاق اعتقاد دارم. مسیر.

#7 من صاحب یک توپ پایتون به نام Tony Ssstark هستم.

هنر استودیویی با تمرکز بر هنرهای الکترونیک
دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، ساکرامنتو
اوت 2010 - دسامبر 2013

فارغ التحصیل رشته Make It In Design's .

دوره های این مدرس:

آموزش مواجهه با ترس: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها | رنگ آمیزی پوست در Adobe Photoshop

Faced With Fear: Conquering Your Fears of Illustrating Faces | Coloring Skin in Adobe Photoshop

به جلسه بعدی Faced With Fear: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها خوش آمدید! در طول این مجموعه، ملیسا شاو تصویرگر شما را راهنمایی می کند. ..


آموزش مجموعه الگوها و نمونه کارها: بایدها، نبایدها و افسانه ها

Pattern Collections and Portfolios: Dos, Don'ts, and Myths

این کلاس مبتنی بر سخنرانی است که بر روی بایدها، نبایدها و افسانه‌های مجموعه‌های الگو و نمونه کارها طراحی سطح تمرکز دارد. سلام! من ملیسا لی هستم، یک تصویرگر. ..


آموزش مبانی Adobe Illustrator: شعاعی، شبکه ای و آینه ای تکرار می شود

Adobe Illustrator Basics: Radial, Grid, and Mirror Repeats

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش مواجهه با ترس: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها | ساخت چهره

Faced With Fear: Conquering Your Fears of Illustrating Faces | Constructing The Face

"به جلسه دیگری از Faced With Fear خوش آمدید: غلبه بر ترس‌های خود از تصویرسازی چهره‌ها! در این کلاس، ملیسا نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید یک متناسب بسازید.


آموزش طراحی سطح در Adobe Illustrator: راهنمای مبتدیان برای الگوسازی

Surface Design In Adobe Illustrator: A Beginner's Guide to Pattern Building

این کلاس به شدت روی جنبه فنی ایجاد یک الگوی تکرار شونده در Adobe Illustrator تمرکز دارد. من زمان و تلاش و دقت زیادی برای ساخت آن گذاشتم. ..


آموزش رنگ آمیزی رنگ پوست با آبرنگ

Painting Skin Tone With Watercolors

"در تجربه من، یکی از دشوارترین چیزها برای رنگ آمیزی در هر رسانه ای، رنگ پوست است، چه پوست روشن یا تیره. و برای بسیاری، آبرنگ در حال حاضر یک رنگ است.


دوره آموزشی کراش طراحی شخصیت: طراحی شخصیت های حیوانات

Character Design Crash Course: Designing Animal Characters

به Character Design Crash Course خوش آمدید، مجموعه‌ای از کلاس‌های تصویرسازی که برای کاریکاتوریست‌های مبتدی یا هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​به‌دنبال یک تجدیدنظر هستند. ..


دوره آموزشی Crash Design Character: کاراکترهای رسا را ​​از طریق کاریکاتور توسعه دهید

Character Design Crash Course: Develop Expressive Characters Through Caricature

به Character Design Crash Course خوش آمدید، مجموعه‌ای از کلاس‌های تصویرسازی که برای کاریکاتوریست‌های مبتدی یا هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​به‌دنبال یک تجدیدنظر هستند. ..


آموزش هنر سنتی: استفاده از عناصر سنتی در هنر دیجیتال

TraDigital Art: Using Traditional Elements in Digital Art

من اولین (و تنها) تبلتم را در سال 2010 گرفتم، و طولی نکشید که عاشق هنر دیجیتال شدم، اما اغلب خودم را می دیدم که ای کاش می توانستم راحت تر آن را به کار ببرم.


دوره آموزشی تصادف طراحی شخصیت: طراحی کودکان

Character Design Crash Course: Designing Kids

به Character Design Crash Course خوش آمدید، مجموعه‌ای از کلاس‌های تصویرسازی که برای کاریکاتوریست‌های مبتدی یا هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​به‌دنبال یک تجدیدنظر هستند. ..


آموزش گواش در Adobe Illustrator: چگونه با موفقیت رنگ خود را بردارید

Gouache in Adobe Illustrator: How to Successfully Vectorize Your Paint

آوردن کارهای گواش من به Adobe Illustrator و بردار کردن آن، به طوری که بتوانم از برخی از ابزارهای عالی که Illustrator ارائه می دهد استفاده کنم، یکی از موارد مورد علاقه من است. ..


دوره آموزشی کرش طراحی شخصیت: طراحی پویا در چهار مرحله

Character Design Crash Course: Dynamic Design in Four Steps

به Character Design Crash Course خوش آمدید، مجموعه‌ای از کلاس‌های تصویرسازی که برای کاریکاتوریست‌های مبتدی یا هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​به‌دنبال یک تجدیدنظر هستند. ..


دوره آموزشی Crash Design Character: Characters for Surface Pattern Design

Character Design Crash Course: Characters for Surface Pattern Design

به «دوره تصادف طراحی کاراکترها» خوش آمدید، مجموعه‌ای از کلاس‌های تصویرسازی که برای کاریکاتوریست‌های مبتدی یا هنرمندان شخصیت‌های متوسط ​​به‌دنبال بازخوانی هستند.


آموزش آبرنگ مدرن: ایجاد عمق از طریق لایه بندی پیشرو

Modern Watercolor: Create Depth Through Progressive Layering

"آبرنگ پیشرو تکنیکی است که شامل لایه بندی رنگدانه شفاف برای ایجاد یک اثر گرادیان است که به کار شما عمق و سبک می بخشد. . . .."


آموزش مواجهه با ترس: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها | چهره زنانه

Faced With Fear: Conquering Your Fears of Illustrating Faces | The Feminine Face

به جلسه اول Faced With Fear: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها خوش آمدید! در طول این مجموعه سه قسمتی، ملیسا شاو تصویرگر این کار را انجام خواهد داد. ..


آموزش یک مهر حک شده با دست از ابتدا ایجاد کنید: ابزارها و بهترین روش ها

Create a Hand-Carved Stamp From Scratch: Tools and Best Practices

سلام، اسم من ملیسا لی است. من یک طراح، تصویرگر و علاقه مند به صنایع دستی هستم. مدتی است که تمبرهای خودم را می‌سازم، هم برای کاردستی و هم برای بسته‌بندی. ..


آموزش پرتره های آبرنگ: ترکیب رئالیسم و ​​انتزاع

Watercolor Portraits: Combining Realism and the Abstract

"کشف کنید که چگونه هنرمند و تصویرگر، ملیسا لی شاو، رئالیسم و ​​بافت های انتزاعی را ترکیب می کند تا پرتره های آبرنگ خود را با حس شگفتی و هوس القا کند..."


آموزش مواجهه با ترس: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها | صورت مردانه

Faced With Fear: Conquering Your Fears of Illustrating Faces | The Masculine Face

به جلسه بعدی Faced With Fear: غلبه بر ترس های خود از تصویرسازی چهره ها خوش آمدید! در طول این مجموعه، ملیسا شاو تصویرگر شما را راهنمایی می کند. ..


آموزش یک گیف دستی در Adobe Photoshop ایجاد کنید

Create a Hand-Drawn .GIF in Adobe Photoshop

"می‌خواهید وبلاگ یا وب‌سایت خود را با گیف‌های متحرک و بامزه تقویت کنید؟ آیا تا به حال به یک GIF عکس‌العمل عالی برای آن میم مورد علاقه‌تان نیاز داشته‌اید؟ (همه ما آنجا بوده‌ایم. . . .."


آموزش اصول اولیه در Adobe Illustrator: شیرجه عمیق در صادرات

Basics in Adobe Illustrator: A Deep Dive into Exporting

"در این کلاس، من هر آنچه را که باید در مورد صادرات آثار هنری و گرافیکی از Adobe Illustrator بدانید را پوشش می دهم. این کلاس یکی دیگر از مجموعه های من است. .."