Tom Kai

عکاس و طراح گرافیک

سلام! نام من تام است و در 10 سال گذشته در زمینه خلاقیت بوده ام! در طول این مدت، من در کل مجموعه ادوبی، مخصوصاً فتوشاپ و لایت روم، بسیار مسلط بودم!

من عمدتاً به عنوان یک طراح گرافیک و عکاس کار می‌کنم، اما زمان زیادی را نیز صرف کمک به مشتریان و شرکت‌ها می‌کنم تا نام تجاری خود را اصلاح کنند، مطالب تبلیغاتی خیره‌کننده ایجاد کنند و مجموعه‌ای از چشم‌های خلاق را برای حل مشکلات خلاقانه‌شان در اختیارشان بگذارم.

در اینجا در skillshare، آنچه را که آرزو می‌کردم یک دهه پیش در شروع کار به من آموزش می‌داد، از اصول ابزارها و ویژگی‌های پنهان آن‌ها تا جنبه‌های پیچیده‌تر ایجاد محتوای مختلف هم برای خود و هم برای مشتریان بالقوه به شما آموزش می‌دهم. .

من شما را تشویق می‌کنم به پیوندهای اجتماعی من به اینستاگرام و وب‌سایت شخصی من نگاهی بیندازید، جایی که می‌توانید مجموعه‌ای از کارهایی را که برای مشتریان، مشاغل و برای خودم انجام داده‌ام مشاهده کنید.

من مشتاقانه منتظر آموزش شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش کامپوزیت فتوشاپ در Adobe Photoshop CC 2021

Photoshop Compositing In Adobe Photoshop CC 2021

"یاد بگیرید که چگونه کامپوزیت های خیره کننده فتوشاپ را از یک دهه حرفه ای در این زمینه ایجاد کنید! در پایان این دوره شما کامپوزیت خود را ایجاد خواهید کرد. ..."


آموزش Adobe Photoshop: طراحی جلد آلبوم

Adobe Photoshop: Album Cover Design

"یاد بگیرید چگونه از یک دهه حرفه ای در زمینه خلاقیت در ایجاد طراحی خیره کننده جلد آلبوم در فتوشاپ تسلط پیدا کنید! این دوره 8 تفاوت را پوشش می دهد."


آموزش چگونه مانند یک حرفه ای عکس ها را ویرایش کنیم!

How to edit photos like a pro!

" همه چیزهایی را که برای ویرایش عکس‌ها مانند یک حرفه‌ای در لایت روم نیاز دارید، بیاموزید! من شما را از ابتدا تا انتها در این فرآیند راهنمایی خواهم کرد و نکات مفیدی را به شما ارائه خواهم کرد. .."


آموزش Adobe Photoshop: روتوش پوست با کیفیت بالا

Adobe Photoshop: High-End Skin Retouching

"در این دوره آموزشی فتوشاپ، نحوه انجام روتوش پوست با کیفیت بالا را بیاموزید، جایی که می توانید از یک حرفه ای یاد بگیرید! در پایان این دوره، هیگ خود را ایجاد خواهید کرد. ..."


آموزش ترکیب فتوشاپ: مانند یک حرفه ای ایجاد کنید!

Photoshop Compositing: Create Like a Pro!

هر کاری را که باید انجام دهید بیاموزید و شروع به ایجاد کامپوزیت های خیره کننده فتوشاپ کنید، درست مانند حرفه ای ها! من شما را از ابتدا تا انتها در این فرآیند راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش Adobe Photoshop CC 2021: نحوه جایگزینی آسمان در هر تصویر

Adobe Photoshop CC 2021: How to replace the sky in ANY image

"در آپدیت کاملا جدید Adobe Photoshop CC 2021 در مورد چگونگی ارتقای عکس های خود به سطح بعدی و تغییر آسمان به سرعت و به راحتی بیاموزید! در پایان این ...."


آموزش Photoshop Composite Beginnerclass: Learn From A Pro

Photoshop Composite Beginnerclass: Learn From A Pro

یاد بگیرید که چگونه یک فتوشاپ کامپوزیت خیره کننده از ابتدا در فتوشاپ ایجاد کنید! این کلاس مبتدی برای کسانی است که شاید تا به حال کامپوزیت فتوشاپ را انجام نداده باشند. ..


آموزش Adobe Lightroom Classic 2021: ویرایش عکس ها با یک حرفه ای

Adobe Lightroom Classic 2021: Edit Photos With A Professional

یاد بگیرید چگونه عکس‌ها را در به‌روزرسانی جدید ۲۰۲۱ Adobe Lightroom Classic ویرایش کنید، نه تنها این، از یک دهه کهنه‌کار عکاسی یاد بگیرید! در پایان...


آموزش Adobe Photoshop CC 2021: ویژگی های جدید سرگرم کننده

Adobe Photoshop CC 2021: Fun New Features

"درباره تمام ویژگی های جدید در به روز رسانی کاملاً جدید Adobe Photoshop CC 2021 بیاموزید! در پایان این دوره با بهترین ویژگی های جدید آشنا خواهید شد."


آموزش فتوشاپ کامپوزیت Masterclass: Water Reflections

Photoshop Composite Masterclass: Water Reflections

بیاموزید که چگونه بر مهارت سطح متخصص ایجاد انعکاس های آب خیره کننده و واقعی در Adobe Photoshop از یک دهه حرفه ای در فتوشاپ تسلط پیدا کنید. ..


آموزش نحوه ایجاد یک کامپوزیت ترسناک با Adobe Photoshop

How To Create A Scary Composite with Adobe Photoshop

"درباره این کلاس در این دوره آموزشی Photoshop Composite، نحوه ایجاد یک کامپوزیت خیره کننده و ترسناک را بیاموزید، جایی که می توانید از یک حرفه ای یاد بگیرید! در پایان این دوره .."


آموزش رنگی کردن عکاسی سیاه و سفید

Colorizing Black & White Photography

" همه چیزهایی را که برای شروع رنگ آمیزی برخی از عکاسی های قدیمی و سیاه و سفید نیاز دارید، بیاموزید! من شما را از طریق این فرآیند از ابتدا تا e. .."


آموزش ترکیب فتوشاپ: شکل های فلزی شناور

Photoshop Compositing: Floating Metal Shapes

"نحوه ایجاد اشکال فلزی شناور شگفت انگیز برای کامپوزیت های فتوشاپ خود را از یک متخصص 10 ساله در این زمینه بیاموزید! در پایان این دوره شما..."


آموزش Masterclass کامپوزیت فتوشاپ: تکنیک های نورپردازی پیشرفته

Photoshop Composite Masterclass: Advanced Lighting Techniques

"چگونگی تسلط بر تکنیک های نورپردازی پیشرفته برای کامپوزیت های فتوشاپ خود را از یک دهه حرفه ای در این زمینه بیاموزید! در پایان این دوره شما..."


آموزش Adobe Lightroom Classic: 15 نکته برای بهبود عکاسی امروز!

Adobe Lightroom Classic: 15 Tips To Improve Your Photography Today!

15 نکته و ترفند شگفت انگیز را برای بهبود گردش کار و کارایی عکاسی خود بیاموزید. در پایان این دوره، 15 نکته عالی به m را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش Adobe Lightroom Classic 2021: چگونه عکس های خود را رنگ آمیزی کنید

Adobe Lightroom Classic 2021: How To Color Grade Your Photos

"در آپدیت کاملاً جدید Adobe Lightroom Classic 2021 در مورد اینکه چگونه می توانید رنگ عکس های خود را مانند یک حرفه ای درجه بندی کنید، بیاموزید! در پایان این دوره، شما..."


آموزش Masterclass Composite Photoshop: از یک حرفه ای یاد بگیرید

Photoshop Composite Masterclass: Learn from a Pro

یاد بگیرید که چگونه یک کامپوزیت خیره کننده در این Masterclas Photoshop Composite ایجاد کنید، جایی که می توانید از یک حرفه ای یاد بگیرید! در پایان این دوره شما crea خواهید داشت. ..


آموزش ویرایش لایت روم: تعریف سبک و اهمیت تنظیمات از پیش تعیین شده

Lightroom Editing: Defining your style & The importance of Presets

یاد بگیرید که چگونه استایل خود را تعریف کنید و همچنین اهمیت استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده در گردش کار خود را هنگام ویرایش در لایت روم بیاموزید! من شما را از طریق این فرآیند از بگی راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش Adobe Lightroom: 3 گام برای ویرایش بهتر

Adobe Lightroom: 3 Steps To A Better Edit

"یاد بگیرید چگونه عکس های خود را از یک دهه حرفه ای در این زمینه به سطح بعدی ببرید! این دوره 3 مرحله ویرایش را پوشش می دهد که به شما نشان می دهد چگونه ...."


آموزش Masterclass Composite Photoshop: Flower Face

Photoshop Composite Masterclass: Flower Face

"یاد بگیرید که چگونه یک کامپوزیت فتوشاپ چهره گل خیره کننده از یک دهه حرفه ای در این زمینه ایجاد کنید! در پایان این دوره شما را خلق کرده اید..."


آموزش فتوشاپ مسترکلاس: Duotones

Photoshop Masterclass: Duotones

نحوه ایجاد افکت های دوتایی شگفت انگیز در فتوشاپ را از یک متخصص 10 ساله در این زمینه بیاموزید! در پایان این دوره شما FIVE را ایجاد خواهید کرد. ..


آموزش Masterclass Composite Photoshop: Glowing Light Effects

Photoshop Composite Masterclass: Glowing Light Effects

"نحوه ایجاد افکت های نور درخشان واقع گرایانه و متقاعد کننده در ادوبی فتوشاپ را از یک دهه حرفه ای در زمینه خلاق بیاموزید! این دوره آموزشی ادامه خواهد داشت..."