Siobhan Twomey

هنرمند، تصویرگر، مدرس

سلام، من سیوبهان هستم :)

سابقه من شامل رشته های طراحی، نقاشی، فیلم سازی و انیمیشن است. در شروع کار، در دانشگاه UCD در دوبلین فیلم خواندم، همچنین یک ترم را با بورسیه تحصیلی در مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک در نیویورک گذراندم. بعدها طراحی و انیمیشن خواندم. از سال 2005، من در استودیوهای ونکوور و دوبلین به عنوان یک هنرمند حرفه ای زمینه و محیط کار کرده ام. من همچنین به عنوان هنرمند استوری برد، هنرمند مفهومی کار کرده ام و تعدادی فیلم انیمیشن کوتاه را کارگردانی کرده ام. تمرین استودیو من حول محور نقاشی پرتره و طراحی فیگور، برای نمایشگاه‌های سفارشی و گالری است.

در مجموع، من 20 سال به عنوان یک هنرمند، تصویرگر و حرفه ای انیمیشن کار کرده ام.

اشتیاق من این است که تمام طیف مهارت های هنری را که در طول حرفه ام آموخته و توسعه داده ام به دیگران بیاموزم. می خواهم اطمینان حاصل کنم که هرکسی که به هنر علاقه دارد، اطمینان حاصل کنم. ، انیمیشن و طراحی می توانند یاد بگیرند که چگونه قفل بیان طبیعی خود را باز کنند.

راه طبیعی خود شما برای طراحی، دریچه ای به سوی امکانات و فرصت های نامحدود برای کار خلاقانه است!

کلاس‌های من را در زیر بررسی کنید: من مسیرهای یادگیری را در موارد زیر اختصاص داده‌ام: استوری‌برد، انیمیشن، هنر مفهومی و طراحی فیگور. در کلاس می بینمت! :)

سیوبهان.

P.S. در ویدیوهای نقاشی هفتگی من به من بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی برای تابلوهای داستانی

Drawing for Storyboards

سلام! از اینکه Drawing for Storyboarding را بررسی کردید متشکریم. این یک دوره سرگرم کننده و جذاب است که به شما یاد می دهد که چگونه برای تابلوهای داستانی انیمیشن نقاشی کنید. اول شما'. ..


آموزش ترسیم شکل پویا: ترسیم شکل را یاد بگیرید

Dynamic Figure Drawing: Learn to Draw the Figure

"یاد بگیرید که چگونه شکل را از زندگی ترسیم کنید این یک نمای کلی از روند ترسیم شکل است. آنچه در پایان این کلاس خواهید آموخت: • دور. .."


آموزش تکنیک های پیشرفته استوری بردینگ

Advanced Storyboarding Techniques

این کلاس ادامه اولین کلاس من است، به نام "آموزش به استوری برد برای فیلم یا انیمیشن". اگر قبلاً استوری بردینگ را انجام نداده اید ابتدا آن را بررسی کنید. ..


آموزش طراحی پس زمینه: هنر برای انیمیشن

Background Design: Art for Animation

به دنیای هنر پس زمینه و طراحی محیط خوش آمدید! این کلاس به شما اصول خلق آثار هنری برای انیمیشن را آموزش می‌دهد. ..


آموزش نقاشی مفهومی هنر دیجیتال

Digital Art Concept Painting

"در این کلاس شما اصول کلیدی و مهم برای ترکیب بندی را یاد خواهید گرفت که برای پس زمینه یا هنر مفهومی برای فیلم، بازی و انیمیشن و همچنین..."


آموزش انیمیشن سازی را یاد بگیرید! راهنمای کامل اصول انیمیشن

Learn to Animate! Complete Guide to Animation Principles

این یک راهنمای مبتدی برای انیمیشن است. شما همه چیزهایی را که برای اینکه بتوانید اشیا، متن و حتی شخصیت ها را متحرک کنید، یاد خواهید گرفت. اگر شما ..


آموزش طراحی شخصیت برای هنر مفهومی

Character Design for Concept Art

این دوره یک شیرجه عمیق، راهنمای کامل گام به گام برای خلق شخصیت ها و هنر مفهومی است. من شما را از ابتدا تا انتها و در طول این فرآیند راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش استوری بورد برای فیلم یا انیمیشن

Storyboarding for Film or Animation

این کلاس مقدمه ای بر هنر طراحی استوری بورد برای فیلم، تلویزیون یا انیمیشن است. همه چیزهایی را که باید درباره فرآیند خلاق بدانید را پوشش می‌دهد. ..


آموزش طراحی منظره در ایرلند

Landscape Sketching in Ireland

"طراحی منظره و طراحی در طبیعت، یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه یک مکان است و همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای بازسازی و حمایت از خودتان است.


آموزش طراحی ژست: کلید ترسیم زندگی

Gesture Drawing: The Key to Drawing Life

طراحی با اشاره کلید یک روش پویا و رسا برای طراحی است. یادگیری ژست دیدن و اینکه بتوانید آن ژست را بکشید به شما کمک می کند l را بیاورید. ..


آموزش ابزار هوش مصنوعی برای هنر مفهومی: Midjourney و Chat GPT

Ai Tools for Concept Art: Midjourney and Chat GPT

"استفاده از ابزار Ai برای ایجاد هنر مفهومی، طرح های دیجیتال، هنر بازی و هنر برای انیمیشن یک پیشرفت کاملاً جدید و هیجان انگیز است که تازه شروع شده است. . . ."


آموزش Procreate Dreams: How to Animation a Short Film

Procreate Dreams: How to Animate a Short Film

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش انیمیشن شخصیت: شخصیت اصلی خود را طراحی و متحرک کنید

Character Animation: Design and Animate Your Original Character

اگر آماده هستید که انیمیشن خود را به سطح بالاتری ببرید و شروع به کار بر روی CHARACTER ANIMATION کنید، این دوره برای شما مناسب است. این گردش کار بر اساس کاراکتر است. ..


آموزش طراحی گرافیک در Adobe Animate

Graphic Design in Adobe Animate

آیا شما یک طراح گرافیک هستید؟ یک طراح حرکت یا یک تصویرگر که می خواهد گرافیک برداری بسازد؟ آیا می دانستید که می توانید از Adobe Animate برای گرافیک Des استفاده کنید. ..


آموزش طراحی پس زمینه - مفاهیم رنگ

Background Design - Colour Concepts

این کلاس کوتاه و شیرین است: می‌خواهم به شما یاد بدهم که چگونه به صورت دیجیتالی نقاشی کنید، چگونه با براش‌های بافت کار کنید و چگونه یک تصویر کوچک به یک تصویر کاملاً واقعی بسازید. ..


آموزش طراحی و نقاشی در فتوشاپ

Learn to Draw and Paint in Photoshop

سفر هنری خود را از اینجا شروع کنید و فرآیندهای طراحی و نقاشی را در یک رسانه دیجیتال بیاموزید. در این دوره من شما را از طریق مراحل ایجاد راهنمایی می کنم. .."


آموزش یک پرتره رسا با زغال بکشید

Draw an Expressive Portrait in Charcoal

"در این کلاس کوتاه شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرتره پویا و رسا با زغال بکشید. من را قدم به قدم در روند طراحی یک پرتره دنبال کنید. ..."


آموزش پرتره های کافه در Procreate: طراحی فیگور را در زمان واقعی کاوش کنید

Cafe Portraits in Procreate: Explore Figure Drawing in Real Time

از برنامه iPad و Procreate برای ایجاد نقاشی‌های حرکتی پویا، طرح‌هایی از افراد و پرتره‌های سریع استفاده کنید. و یاد بگیرید که چگونه افراد را از زندگی بکشید. اگر دوست داری د. .."


آموزش انیمیشن شخصیت دو بعدی: گفتگو و بازیگری

2D Character Animation: Dialogue and Acting

این دوره سومین دوره از مجموعه آموزش انیمیشن دو بعدی است. دو دوره اول انیمیشن من عبارتند از: آموزش متحرک سازی: اصول انیمیشن شخصیت 2 بعدی ..


آموزش پایه های طراحی: چگونه برای مبتدیان نقاشی بکشیم

Drawing Foundations: How to Draw for Beginners

"به کلاس Skillshare من در مورد 3 مبانی طراحی خوش آمدید. این کلاس به شما کمک می کند پایه ای محکم برای یک عمر طراحی ایجاد کنید. من دقیقاً به شما آموزش می دهم."


آموزش مبانی هنر پس زمینه برای انیمیشن: از مبتدی به حرفه ای بروید

Fundamentals of Background Art for Animation: Go from Beginner to Pro

"هنر دیجیتال، هنر مفهومی، نقاشی دیجیتال همه این اصطلاحات به یک مسیر شغلی هیجان انگیز تبدیل می شوند: مسیری که در آن شما یک هنرمند پس زمینه برای انیمیشن می شوید آیا شما. .."


آموزش ایجاد مفهوم هنر برای فیلم و انیمیشن

Create Concept Art for Film & Animation

"اگر علاقه مند به ایجاد هنر مفهومی برای فیلم یا انیمیشن هستید، پس این دوره نه تنها تکنیک های نقاشی را به شما آموزش می دهد، بلکه به شما آموزش می دهد.


آموزش هنر پس زمینه: طراحی صحنه خیابان

Background Art: Drawing A Street Scene

"هنر پس زمینه یکی از عناصر یک فیلم انیمیشنی است که واقعاً حال و هوا یا حال و هوا را ایجاد می کند. به عنوان یک طراح پس زمینه، شما می توانید این شگفتی های جادویی را خلق کنید.


آموزش ایجاد مناظر سبک برای انیمیشن

Create Stylized Landscapes for Animation

"در این کلاس تکنیک ها و فرآیندهایی را برای ایجاد آسان هنر پس زمینه زیبا برای انیمیشن های تلویزیونی، بازی های موبایل و فیلم های کوتاه یاد خواهید گرفت. من پیاده روی خواهم کرد. .."