Floortje Visser

آموزش هنر دیجیتال برای Procreate

من فلو هستم! و من عاشق ایجاد هنر در برنامه Procreate هستم! اما چیزی که من حتی بیشتر دوست دارم این است که همه چیزهایی را که در مورد طراحی و نقاشی می دانم در Procreate به اشتراک بگذارم. در کلاس‌هایم، دست شما را می‌گیرم و شما را در طول فرآیندم راهنمایی می‌کنم. مطمئنم با هم چیزهای دوست داشتنی درست خواهیم کرد!

شاید شما قبلاً من را از یا اینستاگرام، جایی که من آثار هنری و آموزش های Procreate خود را به اشتراک می گذارم. در اینجا در Skillshare من آموزش های ویدیویی طولانی تر و عمیق تر را منتشر می کنم. دنبال کردن آسان و گام به گام، درست مانند من .

یک کلاس جدید به زودی راه اندازی می شود! من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید متن سه بعدی آسان را با استفاده از Procreate و Adobe Fresco ایجاد کنید. سرگرم کننده خواهد بود!

من مشتاقانه منتظر صحبت با شما در Skillshare هستم! اگر نمی‌خواهید هیچ یک از کلاس‌های جدید من را از دست بدهید، حتماً من را دنبال کنید! یا برای محتوای بیشتر، را بررسی کنید.

کلاس های من در مورد ایجاد هنر در Procreate هستند! در این درس ها مهارت های اولیه را به شما آموزش می دهم و با هم یک پروژه خاص ایجاد می کنیم. من همیشه شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کنم و برس‌های ویژه، پالت‌های رنگی و سایر دارایی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهم.

در اینجا، تمام اصول اولیه برنامه Procreate را که برای شروع نقاشی دیجیتال در iPad خود باید بدانید، یاد خواهید گرفت. من شما را قدم به قدم در برنامه راهنمایی می کنم و ویژگی های مفید را به شما آموزش می دهم. برای پروژه کلاس ما یک سیب واقع گرایانه نقاشی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه طرح، اعمال رنگ و بافت را نقاشی کنید. وقتی به کلاس می‌پیوندید، براش‌های ویژه و تصاویر مرجع من را برای شروع دریافت خواهید کرد.

در اینجا من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی یک افکت برش کاغذ در Procreate ایجاد کنید. من شما را در طول فرآیند از ساختن طرح اولیه تا قرار دادن رنگ کاغذ خود، اضافه کردن سایه های قطره و افزودن یک تصویر راهنمایی می کنم. لمس واقعی نهایی در کمترین زمان ممکن، هنرهای برش کاغذی خلق خواهید کرد! وقتی به کلاس می‌پیوندید، یک قلم مو، پالت‌های رنگی و یک فایل تمرین کاغذ پاستلی دریافت خواهید کرد.

آیا می خواهید در مورد تکنیک های نقاشی پیشرفته در Procreate بیاموزید و یاد بگیرید که چگونه یک جلوه نقاشی ایجاد کنید؟ سپس یک کلاس عالی برای شما است. این کلاس شامل براش‌های نقاشی رایگان برای Procreate، برگه‌های آموزشی pdf، فایل کاری با وضوح بالا، طرح‌ها و موارد دیگر است.

در این آموزش آسان برای دنبال کردن Procreate، نحوه ایجاد را بیاموزید. در طول این کلاس Procreate، با تکنیک‌های اساسی در Procreate آشنا می‌شوید تا در کوتاه‌مدت خانه‌های رنگارنگ بسازید! این کلاس Procreate با نمونه های رنگی، فایل های کاری و یک مجموعه براش برای انتخاب آسان قلم مو ارائه می شود.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید . شما در کمترین زمان تصویر خود را به یک انیمیشن تبدیل خواهید کرد! این کلاس Procreate با نمونه‌های رنگی، یک طرح، یک راهنمای پی‌دی‌اف مفید و یک مجموعه براش ویژه با براش‌های Art with Flo ارائه می‌شود.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد هنرهای برش کاغذ در Procreate

Creating Paper Cut Out Art in Procreate

با نحوه ایجاد هنر برش کاغذ در Procreate با بافت کاغذ واقعی آشنا شوید! این کلاس شامل یک برس کاغذ پاستلی رایگان برای پالت‌های رنگی Procreate است. ..


آموزش متن سه بعدی آسان در Procreate و Fresco

Easy 3D Text in Procreate and Fresco

"در این کلاس هنر با Flo، نحوه ایجاد متن سه بعدی در Procreate و Adobe Fresco را بیاموزید. در طول این کلاس هنر دیجیتال، همه چیز را در مورد خلاقیت خواهید آموخت. ..."


آموزش تصاویر سرگرم کننده و آسان در Procreate - ایجاد خانه های رنگارنگ

Fun and Easy Illustrations in Procreate - Creating Colorful Houses

یاد بگیرید چگونه تصاویر رنگارنگ و سرگرم کننده ایجاد کنید در این کلاس هنر با Flo را دنبال کنید. در طول این کلاس Procreate شما با اصول اولیه آشنا خواهید شد. ..


آموزش Procreate for Beginners: قرار دادن Alpha Lock و Clipping Mask برای استفاده

Procreate for Beginners: Putting Alpha Lock and Clipping Mask to use

"در این کلاس Art with Flo، نحوه ایجاد تصویر Procreate با حالات تابستانی را بیاموزید. در طول این کلاس Procreate همه چیز را در مورد بیماری یاد خواهید گرفت."


آموزش پرتره های آسان: ایجاد یک پرتره به سبک برداری در Procreate

Easy Portraits: Creating a Vector Style Portrait in Procreate

"یاد بگیرید که چگونه یک پرتره سبک برداری را در Procreate در این کلاس Art with Flo ایجاد کنید. در طول این کلاس Procreate همه چیز را در مورد ایجاد یاد خواهید گرفت. ..."


آموزش Procreate 5: Basics of Digital Painting

Procreate 5: The Basics of Digital Painting

یاد بگیرید که چگونه با نقاشی دیجیتال در Procreate شروع کنید. در طول این کلاس، من تمام اصول اولیه Procreate را به شما نشان می دهم و تکنیک های نقاشی را به شما آموزش می دهم. ..


آموزش آبرنگ و جادوی زرق و برق در Procreate - ترکیب رنگ و بافت عکس

Watercolor and Glitter Magic in Procreate - Combine Paint and Photo Texture

"در این هنر فوق العاده آسان با کلاس Flo، نحوه ترکیب آبرنگ و زرق و برق طلایی را در Procreate بیاموزید. در طول این کلاس Procreate، یاد خواهید گرفت که چگونه ادویه کنید..."


آموزش Procreate Animation: یک انیمیشن زیبا در Procreate 5 ایجاد کنید

Procreate Animation: Create a Cute Animation in Procreate 5

یاد بگیرید که چگونه یک انیمیشن زیبای Procreate را در این آموزش آسان با کلاس Flo ایجاد کنید. در طول این کلاس Procreate شما همه چیز را در مورد ایجاد easy و f خواهید آموخت. ..


آموزش تکنیک های نقاشی Procreate: ایجاد گل های نقاشی شده در Procreate

Procreate Painting Techniques: Creating Painterly Flowers in Procreate

با نحوه استفاده از تکنیک‌های نقاشی Procreate و ایجاد گل‌های نقاشی با بافت‌های بوم واقعی در iPad خود آشنا شوید. این کلاس شامل painterly bru رایگان می باشد. ..