Byjoelmichael

سازنده موسیقی

سلام، من جوئل هستم!

من یک خالق موسیقی، تهیه کننده و نوازنده گیتار هستم که تلاش می کنم موسیقی منحصر به فرد و الهام بخش باشد.

سفر موسیقی من در سنت لوئیس آغاز شد، جایی که لیسانس خود را در فناوری موسیقی و کارشناسی ارشد را در آهنگسازی جاز گرفتم. سپس سالها به عنوان مدیر آموزش در کالج تولید موسیقی نلی در سنت لوئیس گذراندم. در طول آن سال‌ها، و تا به امروز، هنرمندان و نوازندگان زیادی را پرورش داده‌ام تا به بهترین نسخه‌های موسیقی خود تبدیل شوند و موسیقی خلاقانه، منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را منتشر کنند.

در حال حاضر، در حال سفر هستم و برای زندگی در خارج از کشور الهام می‌گیرم. در نتیجه، من موسیقی می‌سازم که درون‌نگر، ابزاری است و تصاویر صوتی تجربیاتم را نقاشی می‌کند.

هدف من در skillshare این است که مجموعه مهارت‌های منحصربه‌فرد خود را در زمینه موسیقی از گیتار، تولید موسیقی، برنامه‌های موسیقی خلاقانه و ایده‌های صنعت موسیقی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند تا خودتان به یک خالق موسیقی جامع‌تر و منحصربه‌فرد تبدیل شوید.

من در این زمینه فعال هستم، بنابراین لطفاً با خیال راحت به آنجا برسید و درگیر شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش استریم های خود را افزایش دهید: چگونه به صورت ارگانیک استریم های خود را در Spotify افزایش دهید

Grow Your Streams: How to Grow Your Streams on Spotify Organically

اگر شما یک سازنده موسیقی هستید که احساس می‌کنید در رشد خود در پلتفرم‌های استریم گیر کرده‌اید، یا هرگز موسیقی منتشر نکرده‌اید، و استراتژی‌ای می‌خواهید که بتواند موسیقی شما را به دست آورد. ..


آموزش راهنمای بقا در تئوری موسیقی: قسمت 1

Music Theory Survival Guide: Part 1

" اگر شما یک خالق موسیقی هستید که هنگام تلاش برای ساختن ملودی ها و آکوردهایی که با هم خوب به نظر می رسند، احساس گیر کرده اید، یا اگر می خواهید ba را یاد بگیرید. .."


آموزش راهنمای بقا در تئوری موسیقی: قسمت 2

Music Theory Survival Guide: Part 2

" اگر قسمت 1 راهنمای بقا تئوری موسیقی را تکمیل کرده اید، این دوره راهنمای بقای تئوری موسیقی قسمت 2 شما را به گام بعدی در ساختن می برد. .."


آموزش تولید آواز - ویرایش: چگونه یک آواز برای میکس آماده کنیم

Vocal Production - Editing: How to Prepare a Vocal for Mix

" سلام، من جوئل هستم و بیش از 15 سال است که یک خالق موسیقی هستم. و در طول فعالیت موسیقی خود تاکنون، کلاه های زیادی از مجری تا ای. .."