Elisa Gabrielli

"ایجاد طرح های هنری و گل های ساده برای انجام"

از هفت سالگی می دانستم که می خواهم هنرمند و طراح گل باشم. با الهام از طبیعت و زیبایی که مرا احاطه کرده موضوع من همیشه شامل گل ها، پرندگان و مناظر طبیعت است. وقتی من 7 ساله بودم، مادرم یک گل فروشی در روچستر، نیویورک باز کرد و زمانی که از دبیرستان فارغ التحصیل شدم، به مدرسه طراحی گل در جنوب فلوریدا رفتم. من بیش از 25 سال در هنرهای خلاقانه به عنوان یک هنرمند خودآموز و طراح حرفه ای گل کار کرده ام، نقاشی های دیواری عروسی تخصص من است. با کار کردن در محیط‌های مختلف، یاد گرفتم که چگونه واقعاً به ایده‌ها، خواسته‌ها و دیدگاه‌های مشتریان دانش‌آموزم گوش دهم، در حالی که با آنها برای دستیابی به آنچه واقعاً تصور می‌کنند کار می‌کنم.

عشق واقعی من آموختن آموخته هایم به دیگران است. امیدوارم آنچه که باید با شما به اشتراک بگذارم به شما انگیزه دهد که برخی از نقاشی های زیبا و/یا طرح های گل خود را برای خود ایجاد کنید یا به دوستان و خانواده خود هدیه دهید و چه کسی می داند شاید حتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید!

امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید و لطفاً در پروژه های ما شرکت کنید و افکار، تصاویر و پیشرفت آموخته های خود را به اشتراک بگذارید. برای دیدن همه کارها و طرح های مختلف من به وب سایت من نگاهی بیندازید http://www.designbyelisa.com

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی در خانه با کودک سرگرم کننده و آسان

Paint at home with a child Fun & Easy

"در این درس کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه تقویت کننده سرگرم کننده است؛ آسان است که با هم در خانه با بچه ها نقاشی کنید! این یک کلاس مبتدی برای همه سنین است. شما یاد خواهید گرفت که بسازید. ..."


آموزش حتی اگر نتوانید نقاشی کنید، می توانید نقاشی کنید

YOU CAN PAINT EVEN IF YOU CAN'T DRAW

"مبتدیان یاد خواهند گرفت که چگونه "سرزمین عجایب زمستانی" را با رنگ های اکریلیک روی بوم به راحتی نقاشی کنند، 1 2 3 بله، شما می توانید نقاشی کنید حتی اگر نتوانید بکشید! من حتی نمی توانم به شما بگویم h. ..."


آموزش چگونه یک کمان مو درست کنیم، بدون ابزار فقط انگشتان!

How to make a hair bow, no tools just fingers!

"نمای کلی کلاس: آموزش ساخت کمان مو، بدون ابزار فقط انگشتان. این کلاس برای تمام سنین است و انجام آن آسان است. کمان های انگشتی برای گیره مو یا پیچاندن مو عالی هستند. .."


آموزش نقاشی اکریلیک گل پاددل هلندی

Dutch Puddle Pour Flowers Acrylic Painting

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک روش نقاشی هلندی پادل را انجام دهید تا با استفاده از نی و بدون نیاز به قلم مو، گلهای زیبا و با جزئیات درست کنید. این ..


آموزش یاد بگیرید که چگونه گل های باغ خود را بچینید

Learn how to arrange flowers from your garden

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه گل های باغ خود را بچینید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از بوته ها و پرچین ها به عنوان سبزه های بریده شده استفاده کنید، چگونه برش بزنید و از یارو زمینی استفاده کنید ...."


آموزش نقاشی اکریلیک سیال: زنبق به روش هلندی پور

Fluid Acrylic Painting: Dutch Pour Method Irises

در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه یک نقاشی هلندی Pour Painting انجام دهید و چقدر سرگرم کننده است! ما با رنگ‌های اکریلیک نقاشی می‌کنیم و عنبیه‌هایی با جریان آزاد ایجاد می‌کنیم، از یک bl استفاده می‌کنیم. ..


آموزش نقاشی گل های وحشی بهاری برای مبتدیان

Spring Wildflowers Painting for beginners

من فقط گلهای وحشی را دوست دارم، چه آنها را در حال رشد در باغ ببینم، چه تازه در گلدان بریده شده یا آنها را نقاشی کنم! من می خواستم این کلاس را برای هنرمندان مبتدی که. ..


آموزش نقاشی ریخته گری اکریلیک با مینی صافی آشپزخانه/گرانیت سیاه و سفید

Acrylic Pour Painting with a Mini Kitchen Strainer /Black & White Granite

من بسیار هیجان زده هستم که به این کلاس در مورد نحوه استفاده از صافی آشپزخانه و مخلوط رنگ برای ایجاد برخی جلوه های زیبا شبیه سنگ مرمر گرانیتی آموزش دهم. این. ..