Natalie Martin

هنرمند استرالیایی آبرنگ

سلام! نام من ناتالی است و من یک هنرمند بر اساس ساحل سرف در ویکتوریا، استرالیا هستم. بیش از 10 سال است که با آبرنگ نقاشی می‌کنم و در چند سال اخیر آن را از طریق کارگاه‌ها و دوره‌های آنلاین آموزش داده‌ام. من واقعا از آموزش و به اشتراک گذاری جادوی آبرنگ لذت می برم. "به آبرنگ خوش آمدید" اولین دوره آنلاین من است، یک راهنمای مبتدی برای آبرنگ گیاه شناسی معاصر. دوره دوم من در مورد موضوع مورد علاقه من در تمام دوران ها COLOR به نام "جادوی ترکیب رنگ" است و من به تازگی سومین دوره خود را منتشر کرده ام، "درس هایی در لایه بندی با آبرنگ" - درست حدس زدید! همه چیز در مورد لایه بندی و بررسی این است که چه چیزی می تواند به کار شما بیاورد.

تمرین من دنیای طبیعی را با این وسیله شاد و بدون جریان، به ویژه گیاهان بومی استرالیا و حیات پرندگان بررسی می کند. من بر روی قلم موهای رسا و آزاد و استفاده بازیگوش از رنگ برای ساخت آثارم تمرکز می کنم. تا حد زیادی کار از روی مشاهده، ترکیب بندی دقیق و فضای منفی نقش مهمی در ایجاد سرزندگی به کار دارند.

من کلاه‌های خلاقانه زیادی در زندگی‌ام بر سر گذاشته‌ام، اما همیشه به نقاشی بازگشته‌ام. من یک طراح گرافیک آموزش دیده هستم و زمانی مدیر هنری و همچنین تصویرگر بودم. من یک صنعتگر مشتاق هستم و به طور کلی باید دستانم را در تمام طول روز مشغول خلق کردن باشم.

دوره های این مدرس:

آموزش جادوی ترکیب رنگ: تئوری رنگ های مدرن را با استفاده از آبرنگ تسلط پیدا کنید

The Magic of Color Mixing: Master modern color theory using watercolor

سلام! من نات مارتین هستم، یک هنرمند آبرنگ از ویکتوریا، استرالیا. من از زمانی که به یاد دارم اسیر این رسانه بودم و در حالی که تدریس بیشتر است. ..


آموزش به آبرنگ خوش آمدید: راهنمای مبتدیان برای آبرنگ گیاه شناسی معاصر

Welcome to Watercolor: A Beginners Guide to Contemporary Botanical Watercolor

"خوش آمدید! نام من ناتالی مارتین است و من یک هنرمند آبرنگ بر اساس ساحل سرف در ویکتوریا، استرالیا هستم. این اولین دوره آنلاین من است و کجا انجام می دهم. . .."


آموزش درس لایه بندی با آبرنگ: چگونه می توان آثار هنری با عمق، علاقه و جزئیات ایجاد کرد.

Lessons in Layering with Watercolor: How to create artworks with depth, interest and detail.

سلام، من ناتالی مارتین هستم، یک هنرمند استرالیایی آبرنگ، بر اساس کشور Wadawarrung (ساحل Surf، ویکتوریا، استرالیا). سیالیت و ظرافت آبرنگ. ..


آموزش نوشتن، رنگ آمیزی، ایجاد قسمت 1: بیایید ترکیب بندی را در تمرین نقاشی آبرنگ گیاهان شناسی قرار دهیم

Compose, Paint, Create Part 1: Let's Put Composition Into Practice Painting Watercolor Botanicals

«اگر انبوهی از نقاشی‌های ناقص، حل‌نشده یا نادرست فضای گرانبهایی را اشغال کرده‌اید، دست بلند کنید.


آموزش نوشتن، رنگ آمیزی، ایجاد قسمت 2: بیایید ترکیب بندی را در تمرین نقاشی آبرنگ گیاهان شناسی قرار دهیم

Compose, Paint, Create Part 2: Let's Put Composition into Practice Painting Watercolour Botanicals

"آیا شما یک هنرمند نوپا هستید که می خواهید قدم بعدی را بردارید؟ به من بپیوندید، ناتالی مارتین، یک هنرمند حرفه ای آبرنگ تا شما را در مورد نحوه آوردن آثار هنری راهنمایی کنم. . .."