Stephanie Böhm

من یک تصویرگر در صنعت بازی هستم

سلام، خوشحالم که اینجا هستید.

اسم من استفانی است، من یک هنرمند حرفه ای هستم. من و یک تصویرگر و طراح کاراکتر دوست داریم برای بازی‌ها کار کنیم: بازی‌های ویدیویی، بازی‌های ورق، بازی‌های نقش‌آفرینی، بازی‌های تخته‌ای... و کمیک (من در حال حاضر روی اولین موردم کار می‌کنم... اوهوخخخخ هیجان‌انگیز)

من در آلمان به دنیا آمده و بزرگ شده ام، به همین دلیل لهجه دارم و اشتباهات زیادی انجام می دهم (ببخشید بچه ها). در حال حاضر من با سگ سه پام (در واقع او 4 پا دارد اما فقط از 3 پا استفاده می کند) و عزیزم (که در حال ساخت بازی است اما به عنوان ناشر و نویسنده در فرانسه زندگی می کنم ... و او یک موسیقیدان است. .... و یک فمینیست ... و او Quenelle خوشمزه درست می کند ... او عالی است، واقعا ). من همین الان با مادربزرگ 99 ساله اش فرانسوی یاد می گیرم (فقط دوباره بگویم... 99 (!!!!) سال...... او شگفت انگیز است.

من عاشق چالش‌ها، رشد شخصی، تعاملات عمیق انسانی، یادگیری مهارت‌های جدید و اشتراک‌گذاری هستم. اشتراک گذاری یکی از عناصر کلیدی زندگی من است. یکی از دلایل هنرمند بودن این است که دنیای درونی خود را قابل مشاهده کنید تا بتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

خب، و با شما، دوست دارم هر آنچه را که در مورد هنر و زندگی به عنوان یک هنرمند می دانم به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی دیجیتال: چگونه یک شخصیت را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم

Digital Painting: How to Color a Character like a Pro

" آیا شما هم می‌دانید که وقتی یک عکس را رنگی می‌کنید، احساس ناامیدی می‌کنید؟ و سپس - از سر ناامیدی محض - سر هم اتاقی خود فریاد می زنیم، دروغ بگو. .."


آموزش نقاشی دیجیتال: چرا لبه های سخت و نرم آثار هنری شما را بهبود می بخشد

Digital Painting: Why Hard and Soft Edges will improve your Artwork

سلام مردم فوق العاده آیا برای نحوه رندر ویدیو دیگری آماده هستید؟ عالی این بار ما دقیق تر می شویم و در مورد کنترل لبه صحبت می کنیم. اون میا ..


آموزش نظریه نور: دوره تصادف در مورد نحوه رنگ آمیزی نور

Light Theory: Crash Course on How to Paint Light

سلام دوست من و به قسمت دیگری خوش آمدید، این بار: HOW TO LIGHT!!!! من عاشق نور هستم! مثل موسیقی در یک فیلم است. شما نور/آهنگ را تغییر می دهید و می سازید. ..


آموزش نسخه ی نمایشی نقاشی دیجیتال: نحوه ایجاد تنظیمات نوری مختلف با یک تصویر

Digital Painting Demo: How to create different Lightsettings with one Illustration

" سلام عشقای من من یک ویدیوی کوتاه برای شما دارم :) در این ویدیوی نمایشی، می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید حال و هوای مختلف در روز را بر اساس دانش ایجاد کنید. .."


آموزش جدید: طراحی شخصیت با داستان سرایی

NEW: Character Design with Storytelling

"اگر عاشق کشیدن شخصیت ها هستید، این دوره برای شما مناسب است! سلام، من استفانی هستم، یک طراح شخصیت حرفه ای که در صنعت بازی کار می کنم. در این دوره ها .."


آموزش نظریه نور: دوره نهایی نحوه رنگ آمیزی نور

Light Theory: Ultimate Course on How to Paint Light

"سلام دوست من و به قسمت دیگری خوش آمدید، این بار: HOW TO LIGHT!!!! من عاشق نور هستم! مثل موسیقی در یک فیلم است. شما نور/آهنگ را تغییر می دهید و می سازید. .."