Rinaldo Ugrina

حسابرس UX

هی! من رینالدو اوگرینا هستم و حتی با وجود اینکه تمرکز اصلی من حسابرس UX بودن است، من همچنین یک متخصص عمومی/جک از همه تجارت هستم. من در واقع بیشتر روزهایم را در نقطه تلاقی علایقم می گذرانم. من طراحی، کدنویسی، نوشتن، یادگیری و آموزش می دهم.


من خوشحالم که با برخی از بزرگترین استارت‌آپ‌های تک شاخ و شرکت‌های سازمانی مانند Airbnb، Samsung، Softbank، EA، SAP، eBay، 3M، Stanford، Unicef، Dollar Shave Club، Ring و بسیاری دیگر کار کردم. . بیشتر کارهای من در تداخل جذاب تکنولوژی و روانشناسی است.


روانشناسی انسان یکی از عمیق ترین علایق من است. درک ذهن دشوار است. بیشتر رفتارهای انسان نتیجه فرآیندهای ناخودآگاه است. در نتیجه، بسیاری از باورهای ما در مورد نحوه رفتار مردم - از جمله باورها در مورد خودمان - اشتباه است. هدف من از طریق آموزه‌هایم این است که برخی از ناشناخته‌ها را بشناسم.

من سعی می‌کنم کلاس‌هایم را تا حد ممکن کاربردی کنم و من تفاوتی با من ندارد. شما همچنین می توانید با من در: اینستاگرام یا .

ارتباط برقرار کنید
دوره های این مدرس:

آموزش روانشناسی در طراحی وب: چگونه یک بخش قهرمان ایجاد کنیم که تبدیل شود

Psychology in Web Design: How to Create a Hero Section That Converts

روانشناسی طراحی وب و کپی رایتینگ را در پشت بخش های قهرمان با تبدیل بالا بیاموزید. یکی برای خودت درست کن در درک هوما آنلاین متخصص شوید. ..