Morgan Schreiber

من داستان می سازم

سلام!

من مورگان هستم و یک داستان سرا و کارآفرین هستم.

من محتوای متنوعی از جمله، داستان‌نویسی و غیرداستانی، نسخه دیجیتالی برای وبلاگ‌ها و مقالات لینکدین، ویدیوهای YouTube، محتوای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر ایجاد می‌کنم.

من دو طرف دارم:

  • جنبه خلاقانه ای که به هنر و اجرا علاقه دارد. من نویسنده‌ای هستم که خودم منتشر می‌کنم، تجربیات دیجیتالی فراگیر خلق می‌کنم و کارگردانی/بازی در فیلم و روی صحنه هستم. من بیش از 25 سال است که نویسنده و مجری هستم. شما می توانید از طریق وب سایت من بیشتر از هنر من بیابید: www.mocreativ.studio
  • طرف مقابل من عاشق تجارت و کارآفرینی است. من در مأموریتی هستم که از نظر مالی باسوادتر و باثبات تر شوم، تلاش های جانبی خود را در کسب و کارها ایجاد کنم و به طور کلی زندگی ای را بسازم که می خواهم. من آن سفر را در رسانه های اجتماعی و از طریق وب سایت خود به اشتراک می گذارم: www.morganschreiber.com

من برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با شما هیجان زده هستم و امیدوارم برای یادگیری آماده باشید!

مورگان

دوره های این مدرس:

آموزش داستان سرایی: یک شخصیت شرور/آنتاگونیست باورپذیر خلق کنید

Storytelling: Create a Believable Villain/Antagonist Character

"ایجاد شخصیت های قابل باور می تواند چالش برانگیز باشد و مانند هر مهارت خلاقانه ای ممکن است خودمان را به طور انتقادی قضاوت کنیم، اما تنها چیزی که لازم است کمی برنامه ریزی و تمرین است."


آموزش نوشتن وبلاگ ها و مقالات: از ابتدا تا انتها یک پست ایجاد کنید

Writing Blogs and Articles: Create a Post From Start to Finish

نوشتن برای وبلاگ، لینکدین یا هر پلتفرمی که ترجیح می‌دهید، می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد، به‌ویژه زمانی که به تولید محتوا به صورت منظم و مشترک فکر می‌کنید. ..


آموزش برای بدست آوردن شغل رویایی خود یک رزومه یا رزومه دوستدار ATS ایجاد کنید

Create an ATS-Friendly Resume or CV to Get Your Dream Job

«تقاضای شغل می تواند بسیار خسته کننده باشد. شما برای تهیه رزومه یا رزومه و نامه پوششی زمان و تلاش صرف می کنید تا درخواست بدهید و هرگز پاسخی دریافت نکنید. شما'. .."


آموزش فقط با تلفن خود و InShot یک ویدیوی YouTube ایجاد کنید

Create a YouTube Video with Just Your Phone and InShot

آیا می‌خواستید یک کانال YouTube راه‌اندازی کنید، اما احساس کردید که تجهیزات مناسب ندارید؟ می خواهید قدرت خود را در ایجاد دوره های آنلاین خود امتحان کنید، اما این کار را نکنید. ..