Martina Flor

نامه نگار و طراح

مارتینا فلور استعدادهای خود را به عنوان طراح و تصویرگر در طراحی حروف ترکیب می کند. او که در برلین مستقر است، در زمینه حروف‌نویسی و تایپوگرافی سفارشی فعالیت می‌کند و برای مشتریانی در سراسر جهان مانند واشنگتن پست، Vanity Fair، HarperCollins، Monotype، Etsy، Adobe، Mercedes Benz، Lufthansa، و Cosmopolitan و بسیاری دیگر کار می‌کند.

مارتینا فلور مدرک کارشناسی ارشد خود را در طراحی تایپ از آکادمی سلطنتی هنر در لاهه، هلند دریافت کرد. از آن زمان او بخش زیادی از وقت خود را به آموزش طراحی حروف و تایپ اختصاص داده است. او دو کتاب به زبان‌های مختلف منتشر کرده است، و آکادمی آنلاین خود را راه‌اندازی کرده است که در آن مالک و استادان آینده حروف‌نویسی را آموزش می‌دهد.

مارتینا به طور گسترده در داخل و خارج از اروپا سفر می کند تا به طراحان کمک کند تا مهارت های خود را از طریق کارگاه های آموزشی پرورش دهند و کار و بینش خود را در کنفرانس هایی مانند TEDx و Adobe MAX ارائه دهند.

<

با مشترک شدن در نکات هفتگی نامه نگاری من به یادگیری با من ادامه دهید. این رایگان است و می‌توانید در هر زمان که خواستید انصراف دهید.

با دستورالعمل‌های قابل فهم، مثال‌های الهام‌بخش و صدها طرح دستی، مارتینا فلور به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه مفاهیم اولیه حروف و طرح‌های طراحی شده با دست خود را به یک قطعه خوش‌شکل و نفیس تبدیل کنند. حروف دیجیتال قابل فروش و انتشار است. مارتینا همچنین نکات ارزشمندی در مورد چگونگی ایجاد حرفه به عنوان یک هنرمند حروف نویس ارائه می دهد.


با این راهنمای خودی برای مشاغل آزاد از مارتینا فلور، طراح، مربی، نویسنده و کارآفرین برجسته، از نه به پنج خود رها شوید و رئیس خود شوید. جهش بزرگ همه جنبه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار خود را پوشش می‌دهد، از مهارت‌های عملی مانند شناسایی مشتریان بالقوه و قیمت‌گذاری پروژه‌ها گرفته تا موضوعات مهم مهم مانند مدیریت زمان و امور مالی، تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمد، و مراقبت از مهمترین ابزار شما: شما!


مارتینا هر مفهومی را با مطالعات موردی مفیدی که از سفر خودش از طراح آزاد به صاحب کسب‌وکار بین‌المللی با نفوذ و تاثیرگذار برگرفته است، نشان می‌دهد. خلاقان در سراسر رشته ها از این راهنمای حرفه ای کامل و آسان برای دنبال کردن، از جمله طراحان، تصویرگران، عکاسان، برنامه نویسان، نویسندگان و ویراستاران بهره مند خواهند شد.


دوره های این مدرس:

آموزش اسرار طلایی نوشتن با دست: کارت پستال عالی بسازید

The Golden Secrets of Hand-Lettering: Create the Perfect Postcard

"برلینر Letterer و طراح مارتینا فلور شما را با هنر حروف نویسی آشنا می کند و اصول طراحی حروف و همچنین اثرگذاری را به شما آموزش می دهد.


آموزش گفتگوهای اشتراک مهارت | مارتینا فلور در مورد پرورش پروژه های جانبی خلاقانه برای رشد تجارت نامه نگاری خود

Skillshare Talks | Martina Flor on Cultivating Creative Side Projects to Grow Her Lettering Business

این ویدیوی کوتاه بخشی از مجموعه گفتگوهای اشتراک مهارت است که تصاویری از مکالمات زنده با جامعه معلمان ما به اشتراک می‌گذارد. به تیم Skillshare در ou بپیوندید. ..


آموزش نکات نوشتن نامه - پاسخ به سوالات متداول شما

Lettering Tips - Answers to Your Most Frequently Asked Questions

در این کلاس، مارتینا فلور، هنرمند و طراح حروف، به برخی از سوالات متداول در مورد حروف و طراحی حروف پاسخ می دهد. مارتینا، که. ..


آموزش حروف دیجیتال: منحنی های خود را کنترل کنید و طرح های خود را تقویت کنید

Digital Lettering: Control Your Curves and Enhance your Designs

"در این کلاس مارتینا فلور، هنرمند و طراح حروف، اسرار خود را برای دیجیتالی کردن موفقیت آمیز یک قطعه حروف برای دستیابی به طرح های رسا به اشتراک می گذارد. Ve. .."


آموزش داستان سرایی از طریق حروف: کاوش در سبک های مختلف

Storytelling Through Lettering: Exploring Different Styles

آیا تکنیک های مختلف حروف را امتحان کرده اید و می خواهید یک گام به جلو بروید و سبک های خاصی را میخ کنید؟ این کلاس برای شماست. در این کلاس به ab. ..


آموزش اسرار طلایی حروف اسکریپت: در دست خط خود الهام بگیرید

The Golden Secrets of Script Lettering: Find Inspiration In Your Handwriting

"کاوش کنید که چگونه طراح مارتینا فلور از دست خط خود برای ایجاد یک تکه حروف اسکریپت استفاده می کند. در این کلاس 60 دقیقه ای، روند گام به گام او را یاد خواهید گرفت.


آموزش 10 فرمان نامه نوشته مارتینا فلور

The 10 Commandments of Lettering by Martina Flor

"خوش آمدید! در این آموزش، جام مقدس حروف را کشف خواهید کرد،   به حروف زیبا عهد وفاداری می کنید و خود را برای موفقیت آماده می کنید.  من..."


آموزش رئیس خود باشید: استراتژی هایی برای راه اندازی شغل خلاقانه خود

Be Your Own Boss: Strategies for Launching Your Creative Career

"در این کلاس، مارتینا فلور، هنرمند و طراح حروف‌نویسی، زوایای خوداشتغالی را باز می‌کند و ابزارهای عملی و نکات مفیدی را ارائه می‌دهد.