Alvin Wan

دانشمند پژوهشگر

به دنبال یادگیری کدنویسی هستید؟ فراگیری ماشین؟ بگذار کمک کنم! من قبلاً یک مدرس علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا برکلی بودم، جایی که به مدت 5 سال در کارکنان دوره های مختلف خدمت کردم. من اکنون یک دانشمند محقق در صنعت هستم و روی بینایی کامپیوتری پیشرفته کار می کنم. من چند دوره برای شروع شما طراحی کرده ام -- نه فقط برای آموزش اصول، بلکه برای اینکه شما را برای یادگیری بیشتر هیجان زده کنم. دوره ها را در پروفایل من بررسی کنید! یا برای راهنمای شروع به کار به پایین بروید.

| Github | | توئیتر |

نظرات ویژه

"آلوین وان معلم فوق العاده ای است. فرمت آموزش همان چیزی بود که من به دنبالش بودم. این به دلیل فرمت سرگرم کننده است... به دلیل روش تدریس آلوین، من نه تنها محتوا را درک می کنم" من از یادگیری لذت می برم."

ریک ام، کد نویسی 101: پایتون برای مبتدیان

"وقتی درس می خواندم از برنامه نویسی متنفر بودم. هیچ هدف واقعی در ذهنم نداشتم + معلمان ما صرفاً در مورد آن نظری داشتند. در این درس من گرفتار شدم! ... این را به همه مانند خودم توصیه می کنم."

Johannes W.، کدنویسی 101: Python برای مبتدیان

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ می دانم چه حسی دارد، اما نگران نباش! در اینجا یک سفارش توصیه شده از دوره هایی برای گذراندن آمده است. شما در کمترین زمان برنامه های کاربردی جالبی با کد ایجاد خواهید کرد.

  1. پایتون برای مبتدیان دوره کاربردی و عملی پایتون برای ساخت ابزارهای روز به روز خوب
  2. برنامه نویسی شی گرا سطح کد خود را برای ساخت شبیه سازی
  3. ساختارهای داده برای مبتدیان - پرداختن به یک موضوع مصاحبه کدنویسی محبوب، همراه با نکات

به دنبال برنامه ای برای کد می گردید؟ یکی از دوره های دیگر را امتحان کنید:

  • علم داده برای مبتدیان داده ها را برای گفتن داستان های قانع کننده برای مطالعه موردی خود تجسم کنید
  • Computer Vision برای مبتدیان یک فیلتر سگی شبیه اسنپ چت برای خانواده و دوستان بسازید
  • پایگاه داده برای مبتدیان ایجاد، سازماندهی و برقراری ارتباط پایگاه داده
  • واقعیت مجازی برای مبتدیان ساخت صحنه های زیبای طبیعت در واقعیت مجازی

دوره‌های بیشتری در حال توسعه هستند تا به شما در مصاحبه‌های کدنویسی و تبدیل شدن به یک کدنویس پیشرفته کمک کنند. بنظر جالب می آید؟ "دنبال کردن" را در سمت چپ فشار دهید تا از راه اندازی کلاس بعدی مطلع شوید!

در اینجا چند کلمه در مورد خودم وجود دارد.

به طور حرفه ای، من یک دانشمند پژوهشی در یک شرکت بزرگ هستم که در زمینه بینایی کامپیوتر تحقیق می کنم. در دانشگاه برکلی، بیش از 5000 دانش آموز را در دوره هایی مانند یادگیری ماشین و نظریه احتمال آموزش داده ام. در تاریخ، من به بیش از 200 مهمان نحوه کدنویسی را از طریق تجربیات عملی و عملی آموزش داده ام.

فراتر از شغلم، آشنایان، دوستان و خانواده‌ام همه مرا با لبخند بزرگ و خنده‌های موید و مسری‌ام می‌شناسند. در واقع، مدیر من در محل کار هرگز پیامی از من نپرسید که کجا هستم. او فقط فریاد زد "آلوین" و منتظر خنده هیستریک بود - می توان گفت نوعی پژواک. من حتی غلغلک شدیدی دارم، بنابراین حداقل، نشستن در کنار الوین ژولیده و خندان سرگرم کننده است.

من عاشق تدریس به اشکال دیگر نیز هستم: تجربیات حضوری را از طریق و نوشتن برای ، LogRocket و <آموزش می دهم./span> .

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید من را در !

دوره های این مدرس:

آموزش واقعیت مجازی 101: دنیای سه بعدی خود را با HTML بسازید

Virtual Reality 101: Build Your Own 3D World with HTML

"در این کلاس، من سه مرحله ساده را به شما نشان می دهم تا هر صحنه ای را به یک گریز زیبا از واقعیت مجازی تبدیل کنید! با این مهارت، می توانید تعامل ایجاد کنید..."


آموزش بازی Minesweeper خود را در جاوا بسازید

Build Your Own Minesweeper Game in Java

"این دوره توسط معلم مهمان درک وان تدریس می شود (لینک به صفحه پروفایل Skillshare) [موضوعات مورد بحث بر اساس موضوعات ارائه شده در دوره دیگر من https://s است. .."


آموزش SQL 101: پایگاه داده برای مبتدیان

SQL 101: Databases for Beginners

"روش صحیح برای سازماندهی داده های شما چیست؟ ارکان استفاده و طراحی پایگاه داده را بیاموزید -- از نوشتن پرس و جوهای اولیه SQL تا طراحی پایگاه داده. این کلاس .."


آموزش کد نویسی 101: پایتون برای مبتدیان

Coding 101: Python for Beginners

"آنچه یاد خواهید گرفت با استفاده از پایتون اصول کد را یاد خواهید گرفت. با این حال، بر خلاف اکثر دوره های کدنویسی، این کلاس لیست کاملی از mi را به شما ارائه نمی دهد. .."


آموزش هوش مصنوعی برای مبتدیان: ابزارهایی برای یادگیری یادگیری ماشینی

Artificial Intelligence for Beginners: Tools to Learn Machine Learning

"واقعا "هوش مصنوعی" چیست؟ "یادگیری ماشین"؟ بیایید کلمات بی‌معنا را بررسی کنیم و حرف واقعی را بزنیم. این کلاس شامل مواردی است که باید بدانید. .."


آموزش علم داده 101: تجسم داده‌های پایتون برای مبتدیان

Data Science 101: Python Data Visualization for Beginners

آیا نمی دانید که چگونه از داده های خود بیشترین استفاده را ببرید؟ داده های خود را به داستان های قانع کننده و منابع غنی از اطلاعات برای طرح بعدی خود تبدیل کنید. این کلاس ساخته شده است. ..


آموزش هوش مصنوعی برای مبتدیان: ChatGPT چگونه کار می کند

Artificial Intelligence for Beginners: How ChatGPT Works

"ChatGPT" چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ این موضوع چگونه با همه واژه‌های مهم دیگر مرتبط است؟ "تبدیل کننده‌ها"، "مدل‌های زبان بزرگ"، "رمزگشایی اتگرگرسیو".... بیایید...."


آموزش نحوه یادگیری سریعتر کدنویسی: برنامه نویسی شی گرا در پایتون

Learn How to Learn Coding Faster: Object-Oriented Programming in Python

"تا به حال در مورد اصطلاح "برنامه نویسی شی گرا" شنیده اید؟ آیا در مورد آن نشنیده اید، اما می خواهید مهارت های برنامه نویسی خود را ارتقا دهید؟ این کلاس یک موضوع ضروری برای شب را پوشش می دهد. .."


آموزش Computer Vision 101: Let's Build a Face Swapper در پایتون

Computer Vision 101: Let's Build a Face Swapper in Python

"تعویض چهره چگونه کار می کند؟ بینایی کامپیوتری چیست؟ در این دوره، ما اصول بینایی کامپیوتر را در حین ساختن یک اپلیکیشن تعویض چهره شبیه به اسنپ چت بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش Kick Butt در مصاحبه های کدنویسی: ساختارهای داده در پایتون

Kick Butt in Coding Interviews: Data Structures in Python

هیچ ایده ای برای آماده شدن برای مصاحبه های کدنویسی ندارید؟ پاسخ در درک مزایای عملی یک مبحث قدیمی علم کامپیوتر 101 نهفته است: ساختارهای داده. تی..."