Helena Art Book

هنرمند و تصویرگر


سلام به همه، از حضور شما متشکرم!


من همیشه طراحی با مداد را دوست داشتم، به خصوص چهره. در کودکی، افراد مشهور را طراحی می‌کردم و خانواده و دوستانم همیشه از تصاویرم خوششان می‌آمد و مرا تشویق می‌کردند که کارهای بیشتری بسازم. وقتی بزرگ شدم، اشتیاق من به موضوعات فانتزی و سورئال تابید و همچنین شروع به آزمایش آبرنگ کردم.

از آنجایی که به نقاشی رنگ روغن نیز پرداخته ام، عاشق این مدیوم شده ام و تا به امروز به یکی از موارد مورد علاقه من تبدیل شده است.


من در هیچ مدرسه هنری یا کلاس طولانی مدت شرکت نکرده ام، بنابراین، من یک هنرمند خودآموخته هستم.


از آنجایی که معتقدم هر کسی می‌تواند هر چیزی را خودش بیاموزد، دوست دارم با به اشتراک گذاشتن دانش خود از طریق آموزش به مردم الهام بخشم و به آنها کمک کنم. 🧡

دوره های این مدرس:

آموزش با مداد پرتره های ساده و زیبا را به طور موثر بکشید

Draw Simple and Elegant Portraits Effectively With a Pencil

«این کلاس به شما می‌آموزد که چگونه پرتره‌های مدادی را به‌طور مؤثر طراحی کنید. پس از گذراندن این کلاس، می‌توانید با استفاده از ساختار، یک پرتره را از ابتدا ترسیم کنید. .."


آموزش ترسیم پرتره های واقعی با مداد - تکنیک های اساسی برای کمک به یادگیری

Draw Realistic Pencil Portraits - Basic Techniques To Help You Learn

این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه پرتره های واقعی با مداد زیبا بکشید. پس از گذراندن این کلاس، دانش فنی را به دست خواهید آورد و همچنین ho را خواهید دانست. ..


آموزش نقاشی پرتره های رنگی پر جنب و جوش و سرگرم کننده - سریع و آسان

Painting Vibrant and Fun Oil Portraits - Fast and Easy

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه پرتره رنگ روغنی پر جنب و جوش و سرگرم کننده را به روشی سریع، آسان و سازمان یافته نقاشی کنید. برای همه قابل دسترسی است، چه شما بزرگ. ..


آموزش تصویرسازی گل با آبرنگ - با لاینر و براش لاینر

Watercolour Flower Illustration - With Fineliner and Brushliner

"این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه تصاویر گل های زیبا و خلاقانه با آبرنگ نقاشی کنید. من همیشه به خشخاش علاقه داشتم. بنابراین سعی کردم آنها را رنگ کنم. .."


آموزش چگونه بینی را بکشیم - روش چهار رویکرد

How To Draw Noses - The Four Approach Method

"این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه بینی را از سه دایره تا آخرین جزئیات بکشید! من همیشه فکر می کردم که بینی ها ویژگی پیچیده ای هستند که به شما نیاز دارند. .."