Seven Brush Strokes Maricar Ramos

هنرمند خوشنویسی و آبرنگ

سلام دوستان براش! من ماریکار راموس هستم، شخص پشت سر. من خوشنویسی مدرن را انجام می دهم و تدریس می کنم. اما می دانید مورد علاقه من چیست؟ این به شما کمک می کند هنرمند منحصر به فرد را در درون شما کشف و پرورش دهید !

در اکتبر 2017 زمانی که در مورد شغلم استرس زیادی داشتم و می‌خواستم کار جدیدی انجام دهم، عشق خود را به روش کشف کردم. دوستی از یک رسانه اجتماعی را دیدم که آثار خوشنویسی خود را پست می کرد و بلافاصله علاقه مند شدم خودم آن را امتحان کنم. اما مانند هر مبتدی، در ابتدا برای من ناامید کننده بود: حرکات بالا را نازک نگه داشتم و ضربات پایین را ثابت نگه داشتم.

"تمرین باعث پیشرفت می شود." این شعار من شد زیرا خودم را در حروف نویسی بهبود می بخشم. من یاد گرفتم که فقط از این فرآیند لذت ببرم و از سفر خلاقانه خودم استقبال کنم. من همیشه تشنه کسب اطلاعات بیشتر هستم که راه را برای کشف گل های آبرنگ باز کرد.

من اکانت هنری اینستاگرام خود را در آوریل 2018 ایجاد کردم و مردم از من در مورد نحوه انجام کارها، ابزارهایی که توصیه می کنم و درخواست آموزش پرسیدند. و بیشتر. بعداً، متوجه شدم که دوست دارم نکاتی را برای مبتدیان به اشتراک بگذارم و در واقع خوشنویسی را آموزش دهم. این تجربه رضایت بخشی است که دانش آموزانم خلاقیت خود را رها کرده و بخشی از آن سفر باشند.

امیدوارم از کلاس های من در اینجا در Skillshare چیزهای زیادی یاد بگیرید. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم شما توانایی های خلاقانه خود را آشکار می کنید.

به هنر نوشتن زیبا خوش آمدید!

در زیر مسیری است که هنر من طی سال‌های تمرین مداوم و عشق به کاری که انجام می‌دهم طی کرده است.

امیدوارم این الهام بخش شما باشد که استقامت کنید و مسیر خود را در دنیای هنر ایجاد کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تاج گل آبرنگ | نقاشی گل رز ساده گیاهی

Watercolor Floral Wreath | Painting Simple Botanical Rose

"به اولین کلاس آبرنگ من خوش آمدید! عصبی بودم و در عین حال هیجان زده بودم که بالاخره چیزی را که در کنار خوشنویسی - آبرنگ دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم."


آموزش غلبه بر پایتخت ها: نحوه نوشتن حروف بزرگ با حروف قلم مو

Conquer the Capitals: How to Write Uppercase Letters in Brush Lettering

خوش آمدید! تمرکز این کلاس در مورد نحوه نوشتن حروف بزرگ در حروف قلم مو است که برخی خوشنویسان آن را چالش برانگیز می دانند. هر حرف در th. ..


آموزش حروف بزرگ و شکوفایی دست: راه‌های آسان برای ارتقای مهارت‌های خوشنویسی مصنوعی

Hand Lettering Capitals & Flourishing: Easy Ways to Level Up Your Faux Calligraphy Skills

شکوفایی باید یک کلمه بزرگ برای شما باشد. آیا می‌دانستید که فقط با خودکارهای معمولی می‌توانید مهارت‌های خوشنویسی خود را ارتقا دهید؟ شما آن را درست خواندید! در این ..


آموزش Bounce Lettering: رازهای خوشنویسی عجیب و غریب را کشف کنید

Bounce Lettering: Discover the Secrets to Whimsical Brush Calligraphy

آیا همیشه می‌خواستید حروف دست خود را عجیب‌تر و بازیگوش‌تر نشان دهید؟ آیا شما آماده کشف اسرار کسانی هستید که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند؟ ..


آموزش قلم مو شکوفه می دهد: یک چالش 5 روزه برای نقاشی گل های شل بهاری با خوشنویسی

Brush Pen Blooms: A 5-Day Challenge to Painting Loose Spring Florals with Calligraphy

"با چالش 5 روزه Brushpen Bloom ما آماده شوید تا هنرمند درونی خود را رها کنید و خود را در دنیای مسحورکننده نقاشی گل غرق کنید! شگفتی را کشف کنید."


آموزش خوشنویسی مصنوعی: امروز حروف دستی را بدون هیچ ابزار فانتزی بیاموزید!

Faux Calligraphy: Learn Hand Lettering Today Without Any fancy Tools!

هزاران نامه زیبا وجود دارد و با نگاه کردن به آنها، ممکن است متحیر شوید که چگونه این افراد چنین خلاقیت هایی را ساخته اند. آیا شما باید یک تجربه ..


آموزش قلم مو نقاشی آبرنگ گل شل

Brush Pen Loose Florals Watercolor Painting

تعطیلات نزدیک است! بهتر است تعطیلات خود را با هنری بگذرانیم که روز شما را رنگارنگ تر کند. حتما به رنگ آب فکر می کنید؟ جواب منفی. ..


آموزش اصول حروف قلم مو: آنچه که هر مبتدی باید بداند

Brush Lettering Basics: What Every Beginner Needs to Know

امروزه تصور شما از انجام خوشنویسی قلم مو برای همیشه تغییر خواهد کرد. هیچ استعدادی لازم نیست! فداکاری برای تقویت مهارت های هنری شما بیش از اندازه کافی است. باک ..