Zak Mulligan

فیلمبردار

زک مولیگان یک فیلمبردار آمریکایی است که به دلیل فعالیت در سینما و تلویزیون شناخته شده است. فیلم ما حیوانات برای اولین بار در ساندنس 2018 به نمایش درآمد و نامزد پنج جایزه Independent Spirit از جمله بهترین فیلمبرداری شد. کارهای دیگر او شامل سریال HBO The Outsider بر اساس رمانی از استیون کینگ با بازی جیسون بیتمن و بن مندلسون و فیلم Obselidia است که در ساندنس 2010 برای اولین بار به نمایش درآمد و در آنجا با جایزه عالی در فیلمبرداری مفتخر شد.


br> کارهای تلویزیونی زک همچنین شامل خلبان تلویزیون CBS آوا دوورنی، برای عدالت و خانه پوشالی نتفلیکس، سریال هفت گناه مرگبار شوتایم و نسخه اصلی FX، خطرناک ترین حیوان از همه است. در سال 2013 او فیلم مستند «قلب باز» در مورد بیماری روماتیسمی قلبی در آفریقا را که نامزد جایزه اسکار شده بود، دریافت کرد. زک در سال 2019 برای عضویت در آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک دعوت شد.

سایر آثار سینمایی شامل فیلم بعدی بن زایتلین، وندی، جسیکا بیل و زوسیا مامت با کارگردانی «قلب خونین» و «سرپرستی» به کارگردانی جیمز لاپین و با بازی ویولا دیویس و الن برستین که در جشنواره فیلم ترایبکا در سال 2016 به نمایش درآمد.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی فیلمبرداری: مقدمه ای بر تکنیک های نورپردازی

Cinematography Basics: Introduction to Lighting Techniques

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه فیلم ها و تلویزیون به آن ظاهر سینمایی می رسند؟ به زاک مولیگان فیلمبردار بپیوندید تا با رازهای نورپردازی و نحوه استفاده از آن برای برانگیختن احساسات آشنا شوید. ..


آموزش مبانی فیلمبرداری: درک سبک فیلمسازی

Cinematography Basics: Understanding Filmmaking Style

"به زاک مولیگان فیلمبردار بپیوندید تا 30 دقیقه در ابزارها و انتخاب‌های اولیه سینمایی که فیلمی را جادویی و جذاب می‌سازد، کاوش کنید. این هدف است.