Melanie Greenwood

طراح گرافیک/موسس استودیوی هنری ویژن سیتی
دوره های این مدرس:

آموزش قسمت 3 مستر کلاس هنری خود را بفروشید

Sell Your Art Masterclass Part 3

" به کلاس استاد فروش هنر خود، قسمت 3 از 4 خوش آمدید! در این دوره ۴ قسمتی، یاد خواهید گرفت که چگونه آثار هنری خود را به مشتریان واقعی آنلاین و بازاریابی بفروشید. .."


آموزش چگونه در کار از خانه بهره وری بیشتری داشته باشیم

How to be more productive working from home

یاد بگیرید که روز خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنید تا بتوانید بهره وری بیشتری داشته باشید و زمان باقی مانده داشته باشید


آموزش چگونه ارجاعات طراحی بیشتری دریافت کنیم

How To Get More Design Referrals

" این دوره برای: هنرمندان، طراحان، تصویرگران و دست نوشته ها می باشد. من بیش از 10 سال است که کسب و کار طراحی مستقل خود را اداره می کنم و این کار را انجام نداده ام. .."


آموزش طراحی تی شرت باند راک: از طرح تا هنر وکتور

Design A Rock Band T-Shirt: From Sketch To Vector Art

"در این کلاس، ما قصد داریم یک طرح تی شرت برای یک گروه راک، از طرح تا وکتور نهایی ایجاد کنیم. یاد خواهید گرفت: 1. چگونه از کلمات برای خلق ایده استفاده کنیم! (عطری..."


آموزش 5 راه برای ایجاد یک تجارت هنری

5 Ways To Build An Art Business

" سلام هنرمندان از شما برای بررسی دوره جدید من، "5 راه برای ایجاد یک تجارت هنری" سپاسگزارم. در این دوره، من طیف گسترده ای از ایده ها را در مورد نحوه ساخت شما به اشتراک می گذارم. .."


آموزش قسمت 1 مستر کلاس هنری خود را بفروشید

Sell Your Art Masterclass Part 1

به کلاس استاد فروش هنر خود،  بخش 1 از 4 خوش آمدید! در این دوره ۴ قسمتی، یاد خواهید گرفت که چگونه آثار هنری خود را به مشتریان واقعی آنلاین و بازاریابی بفروشید. ..


آموزش قسمت 2 مستر کلاس هنری خود را بفروشید

Sell Your Art Masterclass Part 2

به کلاس استاد فروش هنر خود، قسمت 2 از 4 خوش آمدید! در این دوره ۴ قسمتی، یاد خواهید گرفت که چگونه آثار هنری خود را به مشتریان واقعی آنلاین و بازاریابی بفروشید. ..


دوره آموزشی شتاب دهنده فیس بوک برای هنرمندان + چک لیست

Facebook Accelerator For Artists Course + Checklist

" در این دوره، یک سری آموزش ویدیویی را گذرانده اید که قدم به قدم به شما یاد می دهد چگونه آثار هنری خود را در فیس بوک تبلیغ کنید. از این طریق، ممکن است شما را به دست آورید. .."


دوره آموزشی شتاب دهنده اینستاگرام برای هنرمندان + چک لیست

Instagram Accelerator For Artists Course + Checklist

" یاد بگیرید چگونه آثار هنری خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید و مشتریان وفادار به دست آورید! شتاب دهنده اینستاگرام برای هنرمندان یک دوره آموزشی ویدیویی است که برای کمک به هنر طراحی شده است. .."


آموزش بیاموزید که چگونه یک کسب و کار طراحی لوگو موفق را رشد دهید

Learn How To Grow A Successful Logo Design Business

" این دوره برای طراحان گرافیک و تصویرگرانی است که می خواهند کسب و کار طراحی لوگو موفقی ایجاد کنند. من در حال حاضر کسب و کار مستقل خودم را راه اندازی کرده ام. .."


آموزش 7 گام برای پرفروش ترین سریال هنری

7 Steps To A Best Selling Art Series

" در این کلاس من 7 مرحله کلیدی برای یک مجموعه هنری پرفروش را مورد بحث قرار می دهم. هر مرحله به ویدیوهایی با آموزش و الهام تقسیم می شود. من دارم میفروشم .."


آموزش چگونه مشاغل طراحی خود را قیمت گذاری کنید و به موقع حقوق بگیرید

How to Price Your Design Jobs And Get Paid On Time

این دوره برای: هنرمندان، طراحان، تصویرگران و دست نوشته ها می باشد. من بیش از 10 سال است که کسب و کار طراحی مستقل خود را راه اندازی کرده ام و یاد گرفته ام. ..


آموزش چگونه هنر خود را در Etsy در سال 2017 بفروشیم

How To Sell Your Art On Etsy in 2017

" این دوره برای: هنرمندان، طراحان، تصویرگران و دست نوشته ها می باشد. آیا شما یک هنرمند تجسمی هستید که همیشه می خواستید هنر خود را به جهانیان نشان دهید؟ دارند. .."


آموزش فروش مستر کلاس هنر خود قسمت 4

Sell Your Art Masterclass Part 4

" به کلاس استاد فروش هنر خود، قسمت 4 خوش آمدید! در این دوره 4 قسمتی، یاد خواهید گرفت که چگونه آثار هنری خود را به مشتریان واقعی آنلاین و استراتژی بازاریابی بفروشید. .."


آموزش طراحی لوگو: چالش شهر زادگاه! (شکل دایره)

Logo Design: Hometown Challenge! (The Circle Shape)

به طراحی لوگو خوش آمدید: چالش شهر زادگاه! در این چالش، شما یک لوگو به شکل دایره طراحی خواهید کرد که نشان دهنده شهر خودتان است! من ملحق خواهم شد ..


آموزش چاپ دوره درخواستی برای مبتدیان

Print On Demand Course For Beginners

به دوره چاپ درخواستی برای مبتدیان خوش آمدید! در این دوره، من به شما آموزش می‌دهم که چگونه با استفاده از Printify، محصولات چاپی خود را در صورت تقاضا ایجاد کنید. "پری...


آموزش دوره موفقیت نمایشگاه تجارت

Trade Show Success Course

به دوره موفقیت در نمایشگاه تجاری خوش آمدید! در این دوره، من نکات و ترفندهایی را در مورد چگونگی موفقیت در فروش آثار هنری و صنایع دستی خود در رویدادهای زنده به اشتراک می گذارم، hol. ..