Ruben Wollerich

داده ها کلید بالاست!

تجربه خود را در تدریس و کار با Excel به عنوان فریلنسر برای سازمان های متوسط ​​و بزرگ مانند ING، NN Investment Partners و Pfizer به دست آوردم.

علاوه بر این، من دارای مدرک کارشناسی ارشد در نوآوری کسب و کار دیجیتال هستم. جایی که اکثر آنها در مورد کلان داده ها، تجزیه و تحلیل و هوش تجاری بودند.

در طول تجربه خود، متوجه شدم که چه ویژگی های اکسل برای افرادی که در سازمان های بزرگتر کار می کنند بسیار ارزشمند بوده است. علاوه بر این، اتخاذ روش صحیح کار با اکسل، پتانسیل کامل آن را آزاد می کند و به شما کمک می کند تا بینش هایی را به دست آورید که انتظار ندارید از طریق اکسل به دست آورید.

در کلاس های خود من شما را با برخی از شگفت انگیزترین ویژگی های اکسل آشنا می کنم. ، بلکه چند نکته و ترفند بسیار ابتدایی که به شما کمک می کند استاد اکسل شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت داشبوردهای تعاملی با استفاده از مایکروسافت اکسل

Building Interactive Dashboards Using Microsoft Excel

این کلاس در مورد یادگیری فرآیند راه اندازی یک داشبورد تعاملی با استفاده از مایکروسافت اکسل است. این شامل روش های جمع آوری داده ها، قالب بندی داده ها، ج. ..


آموزش مبانی کلان داده در اکسل: PowerQuery و PowerPivot

The Basics of Big Data in Excel: PowerQuery and PowerPivot

PowerQuery و PowerPivot برای بسیاری از افراد، توابع ناشناخته و پنهان در اکسل هستند. ابهام زدایی از این ویژگی ها به شما امکانات بی پایانی می دهد. ..


آموزش تجزیه و تحلیل پیش بینی در اکسل: پیش بینی و رگرسیون

Predictive Analysis in Excel: Forecasting and Regression

"این کلاس تماماً در مورد پیش‌بینی است! ما به پیش‌بینی فصلی و خطی می‌پردازیم و با تحلیل رگرسیون ارتباط برقرار می‌کنیم. پس از این cla. ..."


آموزش 15 فرمول برتر اکسل

Top 15 Most Useful Excel Formulas

در این کلاس، 15 فرمول مفید اکسل را مورد بحث قرار می‌دهم. هر درس یک (گروهی از) فرمول(ها) را پوشش می دهد. ویدئوها به سه روش ساخته می شوند: 1. چه می کند. ..


آموزش مبانی تجزیه و تحلیل داده ها در اکسل: مرتب سازی، فیلتر کردن و محورها

The Basics of Data Analytics in Excel: Sort, Filter & Pivots

در این کلاس، ابزارها و عملکردهای اولیه ای را که مایکروسافت اکسل برای انجام تجزیه و تحلیل داده ارائه می دهد، یاد خواهید گرفت. در حالی که اکسل مجموعه بی پایانی از ابزارها و ویژگی ها دارد. ..