Femvisionary

هنرمند و مدرس آبرنگ

سلام!

من مادهو اس هستم، من یک هنرمند حرفه ای هستم که عشق خاصی به آبرنگ دارم. من 18 کلاس در Skillshare دارم. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، بخش "کلاس های مورد علاقه" خود را پیشنهاد می کنم. کارهای بیشتری را در اینستاگرام من پیدا کنید - .

من به تازگی یک کتاب دوست داشتنی در مورد نقاشی پرندگان آبرنگ نوشته ام که در سطح بین المللی موجود است. این کتاب شامل 24 پروژه خیره کننده است که برای مبتدیان عالی است: D من تکنیک های مورد علاقه خود را برای ایجاد پس زمینه های خیره کننده و دستورالعمل های گام به گام آسان برای نقاشی انواع پرندگان به اشتراک می گذارم. اکنون برای پیش‌سفارش

در دسترس است

دوره های این مدرس:

آموزش گلهای پاستلی برای مبتدیان: چالش 15 روزه آبرنگ

Pastel Florals for Beginners : 15 Day Watercolor Challenge

"نقاشی گل ها یک فرآیند بسیار آرامش بخش و مراقبه است. انتخاب طرح های رنگی مناسب، نواختن مکان ها، کاوش بر روی قلم موها می تواند جذاب باشد..."


آموزش آبرنگ های پاییزی مسحور کننده

Mesmerizing Autumn Watercolors

"در این کلاس 6 پروژه دوست داشتنی، ما می خواهیم به شور و نشاط شگفت انگیز پاییزی شیرجه بزنیم. از پرتقال های غبارآلود گرفته تا صورتی های درخشان اپرا، این کلاس تماماً در مورد . . . است."


آموزش لایه بندی منفی با دستورالعمل های گام به گام

Learn Negative Layering with Step by step Instructions

نقاشی منفی، چشم نواز و پر جنب و جوش، تکنیک آبرنگی جدید و زیبایی است. در هنگام استفاده از این تکنیک و yo، امکانات بی نهایت وجود دارد. ..


آموزش تکنیک های مدرن آبرنگ: جنگل های دلربا را نقاشی کنید

Modern Watercolor Techniques: Paint Enchanting Woodlands

"آیا می خواهید هنر جادویی و مسحور کننده نقاشی کنید؟   این کلاس بهترین مکان برای تجربه جادوی نقاشی با آبرنگ است. در این کلاس ما 4 روز را نقاشی می کنیم."


آموزش گل های گواش مدرن

Modern Gouache Florals

"گواش به یک رسانه واقعاً محبوب تبدیل شده است و من عاشق آن هستم. نه تنها مانند رنگ‌های اکریلیک صاف و مات است، بلکه دارای روکش مات است. کمی به آن اضافه کنید.


آموزش سبک هنری 1: سری آبرنگ خود را توسعه دهید

Develop your Artistic Style 1 : Watercolor Series

"یک مجموعه کارگاهی واقعا سرگرم کننده قسمت 1 که شامل حدود 10 آموزش ساده و سریع برای هنرمندانی است که دوست دارند سبک هنری خود را بدانند. آموزش ها هستند. .."


آموزش نقاشی منفی - گل های آبرنگ

Negative Painting - Watercolor Florals

"یک کلاس هیجان انگیز با استفاده از تکنیک فوق العاده نقاشی منفی هنگام نقاشی گل! این کلاس از یک پروژه سطح مبتدی به یک صفحه پیشرفته تر حرکت می کند."


آموزش کارت تبریک آبرنگ پر جنب و جوش

Vibrant Watercolor Greeting Cards

"چهره دوستان و خانواده دوست داشتنی خود را تصور کنید که کارت های شایان ستایشی با هنر نقاشی دست شما دریافت می کنند، لبخند روی صورت آنها قطعا ارزش آن را دارد..."


آموزش گواش 30 روزه - سری پولاروید

30 Day Gouache - Polaroid Series

30 روز گواش پلوروئید. نیاز است بیشتر بگویم؟ این کلاس دوستانه مبتدی برای هرکسی که تازه با نقاشی و این رسانه آشنا است مناسب است. به سادگی الف خود را بردارید. ..


آموزش گل های آبرنگ - سرگرم کننده و ساده

Watercolor Florals - Fun and Simple

گل های آبرنگ آسان با چند ضربه ساده و استفاده از همان برای ایجاد 2 پروژه سرگرم کننده. بازی کردن با همان عناصر واقعاً جالب است. ..


آموزش راهنمای متخصص برای آبرنگ های منفی - نشانک ها

Expert's guide to Negative Watercolors - Bookmarks

به این کلاس آبرنگ خوش آمدید که به جزئیات در مورد نقاشی منفی با استفاده از ترکیب می پردازد. این تکنیک با پای منفی معمولی متفاوت است. ..


آموزش سبک هنری 2: سری آبرنگ خود را توسعه دهید

Develop your Artistic Style 2 : Watercolor Series

"یک سری کارگاهی واقعا سرگرم کننده قسمت 2 که شامل حدود 10 آموزش ساده و سریع برای هنرمندانی است که دوست دارند سبک هنری خود را بدانند. آموزش ها هستند. .."


آموزش الگوهای آبرنگ مراقبه

Meditative Watercolor Patterns

"به کلاس الگوهای آبرنگ مراقبه من خوش آمدید. در این کلاس، ما 6 الگوی تکراری مختلف با عناصر متعدد مانند گل ها را انتخاب می کنیم.


آموزش گل های آبرنگ برای مبتدیان - چالش 5 روزه

Watercolor Florals for Beginners - 5 Day Challenge

"من مدت زیادی است که نقاشی می کنم و اگر اینجا هستید، قبلاً عشق من به گل ها را دیده اید! می خواستم یک چالش سرگرم کننده برای آبرنگ مبتدی ایجاد کنم. ..."


آموزش نقاشی منفی - مهارت های خود را ارتقا دهید!

Negative Painting - Uplevel your skills!

بسیاری از شما این اثر هنری را دیده‌اید اما نمی‌دانید چگونه می‌توانید آن نتایج را به دست آورید! خوب در این آموزش گام به گام، نحوه تسلط بر این فو را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش گل های شل را با استفاده از براش مارکرها رنگ کنید. گام به گام

Paint Loose Florals using Brushmarkers; Step by Step

بیایید 6 نشانک گل متفاوت را با استفاده از قلم های قلم مو کشف کنیم! هنگامی که نشانگرهای قلم قلم مو را خریدم، از آنها عمدتاً برای حروف قلم مو استفاده کردم. با این حال به مرور زمان من..."