Esther Peck

مربی، نویسنده

سلام، من استر هستم.

من همیشه از سنین کودکی از هنر لذت می بردم. اولین شکل آموزش مناسب هنری من در آکادمی هنرهای زیبای نانیانگ (سنگاپور) آغاز شد، جایی که دوره ای را در هنر غربی گذراندم. از آن زمان تاکنون نقش‌های مختلفی در صنعت هنری داشته‌ام، مانند دستیار کارگردان هنری، تا یک طراح گرافیک مستقل بعداً در حرفه‌ام.

در سال 2015، من به خوشنویسی با آبرنگ و قلم مو علاقه مند شدم و این مهارت را خودم به دست آوردم. سابقه من به عنوان یک طراح گرافیک به من کمک کرده است که آثار هنری، طراحی ها و انتشارات را ایجاد کنم. من 2 کتاب منتشر کرده ام - "شکوفه های سرسبز" و "راهنمای آبرنگ گلی" و کتاب دوم من ظرف 4 ماه فروخته شد! من کتابم "راهنمای آبرنگ گلی" را تجدید چاپ کردم و آنها در آمازون نیز موجود هستند!

علاوه بر این، مفتخرم که سفیران Schmincke، یک برند معتبر رنگ در آلمان و برس های پرینستون، یکی از بزرگترین تامین کنندگان قلم مو در آمریکای شمالی باشم. من در 5 سال گذشته چندین کلاس آبرنگ از تاج گل های کلاسیک گرفته تا حیوانات و مناظر واقعی را آموزش داده ام.

من با برندهای زیادی مانند Dior، Coach Floral، Kate Spade NY، Liese، Lamy pens همکاری کرده بودم تا به آگاهی از محصولات جدید آنها کمک کنم.

در اینستاگرام IG@estherpeck و یوتیوب، کانال EstherPeck من اغلب کارهای و ویدیوهای آموزشی خود را برای ترویج رشد و بهبود خود به اشتراک می گذارم. سبک تدریس من آسان و قابل دسترس است و یک درس قابل هضم در مورد آبرنگ برای همه سنین ارائه می دهد.

نقاشی مبارک و من واقعاً دوست دارم شما را در کلاس هایم ببینم!

من را دنبال کنید تا از تمام کلاس های آینده من به روز بمانید.

دوره های این مدرس:

آموزش گل صد تومانی شل آبرنگ

Watercolor Loose Peonies

این کلاس Peonies شل یک کلاس پایه است. برای آموزش گلبرگ گل صد تومانی و آسیاب های گرد و غباری، با ضربات ابتدایی شروع خواهم کرد. و طبق معمول تدریس می کنم. ..


آموزش گل و گیاه گواش

Gouache Florals & Plants

"این یک کلاس مبتدی تا متوسطه مفرح است. من شما را با اصول نقاشی گواش آشنا می‌کنم، مانند نحوه تهیه یک پالت خیس و نگهداری..."


آموزش گام به گام آبرنگ رز انگلیسی

Step By Step Watercolour English Rose

"این یک کلاس پایه تا متوسط ​​است، زیرا من به شما آموزش می‌دهم گل رز انگلیسی شل را تمرین کنید و به تکنیک‌های متوسط‌تر ادامه دهید. بحث خواهم نمود. .."


آموزش شکوفه های گیلاس با برس گرد

Cherry Blossoms with Round Brush

این یک کلاس پایه تا متوسط ​​است که من شما را از نمونه های رنگی، ترکیب گل و سکته های اولیه برای ایجاد شکوفه های گیلاس راهنمایی می کنم. این آی. ..


آموزش کوه های یخی

Icy Mountains

"این یک کلاس ابتدایی است که من شما را از نمونه های رنگی، شستشو برای پس زمینه، ایجاد ابرها با بافت تا ایجاد کوه های یخی با پالت راهنمایی می کنم. Th..."


آموزش گل های آبرنگ با برس مثلثی

Watercolour Florals with Triangle Brush

"این کلاس "نقاشی با قلم مو مثلثی" از پایه تا متوسط ​​است. من به شما نشان خواهم داد که چگونه قلم مو خود را نگه دارید؛ بارگیری تک و دو بار قلم موی مثلثی برای ایجاد..."


آموزش آبرنگ رز قدم به قدم

Watercolour Rose Step by Step

در این کلاس «گام به گام رز با آبرنگ»، نکات و تکنیک‌های زیادی را با شما به اشتراک می‌گذارم که می‌خواهید درباره نقاشی گل رز با آبرنگ بدانید. Th. ..


آموزش رز گیاه شناسی - گام به گام

Botanical Rose -Step by Step

"این کلاس رز گیاه شناسی برای دانش آموزان پایه و متوسط ​​مناسب است. من شما را از کشیدن گل رز راهنمایی می کنم و تکنیک شستشوی متنوع را به شما آموزش می دهم."


آموزش ترکیب گل که باید بدانید

Floral Composition that you should know

"در این کلاس، من در مورد 7 عنصر ترکیب گل که باید بدانید، آموزش می دهم. این کلاس برای همه سطوح و برای همه است!! برای هر ترکیب گل. .."


آموزش میخک آبرنگ قدم به قدم

Watercolour Carnations Step by Step

"در این کلاس، من گام به گام میخک های آبرنگ را به شما آموزش می دهم. ما این میخک زیبا را با قلم موی تخت یاد خواهیم گرفت و شما می توانید از هر مارکی استفاده کنید. . .


آموزش آبرنگ گل رز و گل رز

Watercolour Rose & Rosewreath

تاج گل رز آبرنگ این یک کلاس پایه تا متوسط ​​است که من شما را از نمونه‌های رنگی، خط‌های اولیه برگ و کاما برای ایجاد رز راهنمایی می‌کنم. ..


آموزش پرکننده گل و برگ

Filler Florals & Leaves

"این یک کلاس ابتدایی است که من شما را از نمونه های رنگی، خط ابتدایی برگ برای ایجاد برگ های پرکننده و گل ها راهنمایی می کنم. این برای مبتدیانی که j. .. دارند ایده آل است."


آموزش گلوله های پنبه ای آبرنگ و گل رز

Watercolour Cotton Balls & Roses

"این یک کلاس پایه تا متوسط ​​است و اگر شما تازه کار با براش های زاویه دار هستید، این کلاس خوبی برای شروع است. آنچه خواهید آموخت 1) مقدمه ای بر زاویه ب. .."


آموزش برس های آبرنگ و ضربه های قلم مو

Watercolour Brushes & Brush Strokes

در این کلاس چند نوع براش را که اغلب استفاده می کردم معرفی می کنم و همچنین ضربه های قلم مو و علامت قلم مو را که آنها ایجاد کرده اند را به شما نشان می دهم. آنها رو هستند. ..


آموزش گل های آبرنگ در کوزه ها

Watercolour Florals In Jars

این کلاس «گل‌های آبرنگ در کوزه‌ها» برای دانش‌آموزانی مناسب است که در زمینه آبرنگ دانش دارند، زیرا در اینجا به تکنیک‌های اولیه نمی‌پردازم. با این حال. ..


آموزش گل صد تومانی آبرنگ مرحله به مرحله

Watercolour Peonies Step by Step

در این کلاس "گام به گام گل صد تومانی های آبرنگ"، من به شما جوانه های گل صد تومانی، گل صد تومانی های جوانه دار و گل صد تومانی های شکوفه را آموزش می دهم. این یک کلاس پایه تا متوسط ​​است. ..


آموزش آبرنگ برگ Monstera

Watercolour Monstera Leaves

«برگ هیولا با آبرنگ این یک کلاس پایه است که من شما را از نمونه‌های رنگی،  ترکیب رنگ، ماسک کردن با مایع پوشاننده، استفاده از شستشوی متنوع راهنمایی می‌کنم. .."


آموزش تکنیک های آبرنگ برای نقاشی گل

Watercolour Techniques For Florals Painting

در این کلاس "تکنیک های آبرنگ برای نقاشی گل"، من 4 نوع گل را آموزش می دهم - لاله، خشخاش، شقایق و پانسی. علاوه بر این، من به شما نشان خواهم داد h. ..