Cal Hyslop MBA, University Instructor

برای انجام کاری که می خواهید آزاد باشید


سلام! نام من Cal Hyslop است و به صفحه نمایه Skillshare من خوش آمدید. کلاس هایی که اکنون و در آینده در اینجا خواهید یافت، همه بر این باور است که ما باید مهارت های عملی را توسعه دهیم، روی خودمان سرمایه گذاری کنیم و چیزهایی ایجاد کنیم که مشکلات دیگران را حل کند. به عبارت ساده، من معتقدم که مهارت‌های بیشتر برابر است با آزادی بیشتر: آزادی انجام کاری که می‌خواهیم، ​​هر کجا که می‌خواهیم.

آنچه می توانید از دوره های آموزشی My Skillshare انتظار داشته باشید

اگرچه ممکن است برخی از موضوعات من گاهی اوقات نامرتبط به نظر برسند، اما در واقع همه آنها زیر یک چتر قرار دارند: در حال توسعه مهارت‌های ارزشمند. و هر مهارتی که کسب می کنید، شانس موفقیت شما را دو برابر می کند. چگونه؟ مهارت های بیشتر منجر به صلاحیت بیشتر می شود. این شایستگی به شما امکان می دهد ارزش بیشتری برای دیگران ایجاد کنید. و آثار شما می‌توانند برای ارزشی که به ارمغان می‌آورید، پاداش بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند.

کمی درباره من

من سابقه طولانی در آموزش و توسعه مهارت دارم. MBA خود را در ایالات متحده دریافت کردم و چندین سال در مدیریت مراقبت های بهداشتی کار کردم. برای بیش از 15 سال، من در SKKU، دانشگاه رتبه دوم کره جنوبی، به عنوان مدرس زبان انگلیسی و تجارت کار کرده ام. من یک کانال یوتیوب را مدیریت می کنم و عاشق تولید محتوای ویدیویی هستم. و البته، من دوره‌های مبتنی بر مهارت را اینجا در Skillshare برای شما تولید و به اشتراک می‌گذارم.

یکی از نقل قول های مورد علاقه من

جیم ران بزرگ این را به بهترین وجه گفت: "بیشتر روی خودت کار کن تا روی شغلت."

اما زندگی همیشه در مورد خودسازی نیست. وقتی روی توسعه دوره تمرکز نمی کنم، دوست دارم برای همسر، دخترم و هر دوستی که حاضر است شام خود را با آزمایش های آشپزی من به خطر بیندازد، آشپزی کنم.

اگر به دنبال گسترش و توسعه مجموعه مهارت‌های خود هستید تا بتوانید آزادی انجام کاری را که می‌خواهید، در هر کجا که می‌خواهید، داشته باشید، سپس به آن بروید. لیست کلاس هایی که من اینجا در Skillshare تدریس می کنم و ببینید چه چیزی ابتدا توجه شما را جلب می کند. شما را در کلاس می بینیم!

  • " بهترین دوره کامل یوتیوب تا به حال. من تک تک آنها را در skillshare تماشا کردم، حتی در یوتیوب.. در اینجا بیشتر از همه چیزهای دیگر یاد گرفتم. او به آرامی و واضح صحبت می کند. به شدت توصیه می شود تماشا کنید. با تشکر Cal.. .." - Denis Bjelosevic
  • " من بسیاری از دوره های یوتیوب را اینجا در Skillshare تماشا کرده ام، به نظر من این بهترین و کامل ترین دوره است، به خصوص برای مبتدیان. متشکرم، Cal! " - Yago Costa
  • " وای. من شروع به تماشا کردم و با ویدیوی 15 متوجه شدم که باید از نو شروع کنم و یادداشت برداری کنم!! اطلاعات بسیار عالی. " - بلر شروود هارتزل

  • "کلاس عالی برای کسانی که می خواهند پول، درآمد خود را مدیریت کنند و شروع به بودجه ریزی کنند. من قانون 72 را دوست داشتم و باعث شد شروع به سرمایه گذاری کنم." - لیلی چونگ
  • "خیلی از شما متشکرم، ای کاش وقتی کارم را شروع کردم با این پلتفرم روبرو می شدم. از آن زمان عادات مخارج ناسالمی ایجاد کرده ام و در حال حاضر دارم بدهی خود را بازپرداخت می کنم تا بتوانم یک روز بدهی نداشته باشم و بتوانم یک روز خانه ای بپردازم. من تمام نکات را رعایت کرده و شروع به اجرای آنها کرده ام." - تاپیوا چیهوتا

  • "کاملاً این کلاس را دوست داشتم. من آن را به هر کسی توصیه می کنم زیرا واقعاً نتوانستم هیچ نقطه ضعفی پیدا کنم و در مورد اهداف جدیدم هیجان زده و انگیزه دارم." - کیتی جیمز
  • "من واقعاً درگیر دروس بودم و برای یک دوره طولانی برای تکمیل وظایف متمرکز بودم. توصیه می کنم!" - دسی جورجیوا

  • "در شروع ویدئو، سخنرانی مجری کمی کند بود. با این حال، کم کم او توجه من را جلب کرد و من تمام دوره را یکباره انجام دادم. به شدت توصیه می شود، استاد خوبی در پایان. " - برتو بائوزا
  • "من این کتاب را 7 سال پیش خواندم و این کلاس نکات مهمی را از آن به من یادآوری کرد، ممنون!" - ماریا گالانینا

و حتماً از محبوب‌ترین کلاس من، یعنی مدیریت پول برای افراد 18 تا 26 ساله دیدن کنید -

و دوره 5 ساعته من، ویدیوی YouTube از START تا FINISH -

برای سوالات، از طریق ایمیل با من در تماس باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش جلوه کاراکتر - Adobe Premiere Pro، ویرایش ویدیوی YouTube FX برای پاپ کردن ویدیوهای شما!

Character Intro Effect - Adobe Premiere Pro, YouTube Video Editing FX to Make Your Videos POP!

"این کلاس به شما آموزش می دهد که چگونه افراد، محصولات یا اشیاء در حال حرکت را فریز کنید و آنها را با افزودن حرکت، رنگ و افکت ها بر روی صفحه نمایش POP کنید.


آموزش ویدیوهای YouTube از START تا FINISH برای مبتدیان - نکات و ترفندها، SEO، برای موفقیت کانال

YouTube Videos from START to FINISH for Beginners - Tips and Tricks, SEO, for Channel Success

"سلام و به ایجاد ویدیوهای YouTube از شروع تا پایان خوش آمدید. نام من کال است و کلاس هایی که در اینجا تولید می کنم همه بر اساس این باور است که باید توسعه دهیم. .."


آموزش مدیریت زمان و بهره وری کل برای دانشجویان دانشگاه

Total Time Management & Productivity for University Students

"در این درس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مناطق اتلاف وقت در زندگی خود را شناسایی کنید و از نکات یک فارغ التحصیل هاروارد در مورد مدیریت زمان استفاده کنید. شما همچنین از l بهره مند خواهید شد. .."


آموزش به راحتی یک تبلیغ ویدیویی محصول در Canva ایجاد کنید - اینستاگرام، ETSY، فیس بوک، رسانه های اجتماعی، بازاریابی، طراحی

Easily Make a Product Video Ad in Canva - Instagram, ETSY, Facebook, Social Media, Marketing, Design

"به نحوه ساخت آسان تبلیغات ویدئویی محصول در Canva خوش آمدید. در این دوره آموزشی، شما را از ابتدا تا انتها، گام به گام در مورد نحوه ایجاد تبلیغ ویدئویی خود راهنمایی می کنم. . .


آموزش اهداف شخصی 2023: تنظیم، برنامه ریزی و دستیابی به انگیزه زندگی و موفقیت

Personal Goals 2023: Setting, Planning, and Achievement for Life Motivation and Success

آیا مسیر روشنی در زندگی، اهداف روشن برای کوتاه مدت و بلندمدت و استراتژی برای رسیدن به هدف دارید؟ این درس به شما آن چیزها را به عنوان y می دهد. ..


آموزش برندسازی و بازاریابی شخصی: رازهای کارآفرینی، شبکه سازی و بازاریابی رسانه های اجتماعی

Personal Branding & Marketing: Secrets to Entrepreneurship, Networking, and Social Media Marketing

« اگر خودتان برندسازی نمی‌کنید، مطمئناً شخص دیگری این کار را برای شما انجام می‌دهد همانطور که جامعه به سمت دیجیتالی شدن همه چیز پیش می رود، یکی از ارزشمندترین ها. .."


آموزش شکست آغاز کارآفرینی است: بگذارید انگیزه و توسعه شخصی شما را تغذیه کند

Failure is the Beginning of Entrepreneurship: Let It Feed Your Motivation and Personal Development

"از طریق شکست درس هایی بیاموز که از طریق موفقیت نمی توان آموخت شکست را به یک دوست و معلم تبدیل کنید. شجاعت شکست بزرگ را پیدا کنید! و پیروزی بزرگ! موفق ترین .."


آموزش زبان انگلیسی: دوره مهارت های نوشتاری و گرامر مقدماتی

Learn the English Language: Basic Writing and Grammar Skills Course

به یک دوره رسمی رسمی واقعی نویسندگی انگلیسی که برای دانشجویان دانشگاه های بین المللی طراحی شده است بپیوندید! چرا در این کلاس شرکت کنید؟ به عنوان یک مربی انگلیسی که تدریس کرده است. ..


آموزش نمایه‌های فریلنسر بهتر: مشتریان فریلنسر را در Fiverr جذب کنید، Upwork برای بازاریابی پروفایل شما

Better Freelancer Profiles: Attract Freelancing Clients on Fiverr, Upwork to Market Your Profile

به عنوان فردی که به طور منظم فریلنسرها را استخدام می کند، نمی توانم به شما بگویم که چند بار به دلیل یک عنوان ضعیف، یک اشتباه نوشتاری، یا یک ج، فریلنسرها را قبول کرده ام. ..


طراحی بند انگشتی ویدیوی YouTube - آموزش Canva برای مبتدیان - رایگان و آسان

YouTube Video Thumbnail Design - Canva Tutorial for Beginner - Free & Easy

"طراحی تصاویر کوچک YouTube در Canva فوق العاده است! نرم افزار عالی است و رایگان است! این دوره آموزشی طراحی تصاویر کوچک YouTube قابل کلیک روی Canva است. ..."


ویدیوهای YouTube را در Canva به صورت رایگان ویرایش کنید - آموزش ساده ویرایش ویدیوی Canva YouTube برای مبتدی

Edit YouTube Videos on Canva for Free - Simple Video Editing Canva Tutorial YouTube for Beginner

"کانوا عالی است! و اکنون می توانید ویدیوها را به صورت آنلاین، در Canva، به صورت رایگان ویرایش کنید! در این دوره، شما قصد دارید تمام اصول اولیه ویرایش ویدیوها را در Canva، bu یاد بگیرید. .."


آموزش نوشتن 30 ثانیه اول ویدیوی YouTube شما - برای رشد کانال YouTuber

Scripting Your First 30 Seconds YouTube Video - for YouTuber Channel Growth

«اگر از شما بپرسند که چگونه در ابتدای یک ویدیوی YouTube به بهترین نحو توجه بینندگان را به خود جلب کنید، چه می‌گویید؟ در این دوره، من به شما نشان خواهم داد که چگونه به ما. .."


آموزش عکاسی دیجیتال آیفون: مهارت های عکس تلفنی، پایه ها، ترکیب بندی، ویرایش و روتوش

iPhone Digital Photography: Phone Photo Skills, Foundations, Composition, Editing & Retouching

"به Fantastic iPhone Photography خوش آمدید، جایی که می توانید توانایی تولید عکس های سطح حرفه ای بدون تجهیزات سطح حرفه ای را توسعه دهید. همه چیزهایی که نیاز دارید ...."