Viddhi Saschit

هنر بی حد و حصر | هنرمند آبرنگ

سلام، خیلی خوشحالم که شما را اینجا می بینم! من Viddhi Saschit هستم که در @viddhi.saschit شناخته شده است. من یک هنرمند، مربی و کارآفرین پرشور در بخش جنوبی هند هستم. من عاشق کار کردن و کاوش در رسانه های مختلف هنری هستم، اما اکنون بیش از یک سال است که به آن علاقه مند شده ام.

از دوران کودکی من عاشق طراحی و نقاشی بودم و ناخودآگاه علاقه عمیقی به هنر پیدا کردم. با این حال، تا وقفه‌ای کوتاه پس از فارغ‌التحصیلی در معماری، یک بار دیگر به قلم مو و نقاشی روی آوردم و متوجه شدم که یک هنرمند پنهان در درون وجود دارد.

پادکست: پادکست هنری بی حد و حصر


می‌توانید از طریق ایمیل با من در تماس باشید - hello@limitlessart.viddhi.in اگر مایل به کار با من هستید.

از وب سایت من دیدن کنید. می‌توانید برای به‌روزرسانی‌ها و موارد رایگان به خبرنامه ماهانه من بپیوندید اینجا.

هدف من ایجاد یک جامعه جذاب با همه دانش‌آموزانم در اینجا است، زیرا احساس می‌کنم بین یک دانش‌آموز و یک معلم مهم‌ترین است. من به عنوان یک معلم در زمینه اشتراک مهارت، مسئولیت می‌پذیرم که برای اظهار نظر، ارائه بازخورد/پیشنهاد وقت بگذارم و همیشه دانش‌آموزانم را تشویق می‌کنم که بیشتر هنر کنند. من همچنین برای به اشتراک گذاشتن تمام مهارت‌هایی که می‌توانم کار خواهم کرد - از جمله به اشتراک گذاشتن مهارت هنری/سبک، طراحی/طراحی، ویرایش عکس، کار با رسانه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف و غیره. امیدوارم من را در skillshare دنبال کنید تا از تمام کلاس‌های آینده من در مورد آبرنگ، گواش، اکریلیک، هنر دیجیتال، ویرایش عکس، کلاس‌های تولید مثل، ترکیب رسانه‌ای و سایر موضوعات متفرقه مطلع شوید.


می‌توانید پروژه‌های کلاسی خود را در اینستاگرام پست کنید و با من به اشتراک بگذارید و از #paintwithviddhi استفاده کنید تا فرصتی برای برجسته شدن در استوری‌های من داشته باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش چشم انداز گواش - برای مبتدیان - گام به گام

Gouache landscape - for beginners - step by step

در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه انواع منظره را در گواش نقاشی کنید. اینها چهار منظره ای هستند که من آموزش می دهم. هر منظره آموزش داده می شود. ..


آموزش تاج گل آبرنگ کریسمس

Christmas watercolour wreath

"این فصل کریسمس بیایید با من یاد بگیرید که چگونه تاج گل آبرنگ کریسمس را به راحتی نقاشی کنید. کلاس برای رنگ آمیزی اکلیل فقط در چند مرحله ساده ساده شده است. C. .."


آموزش نشانگرهای مبتنی بر آب - هر آنچه که باید بدانید + دو پروژه کلاس سرگرم کننده | نشانگرهای کارین

Water based Markers - Everything you need to know + two fun class projects | Karin Markers

نشانگرهای مبتنی بر آب اغلب در خوشنویسی و حروف غالب دیده می شوند. اما در این کلاس می‌خواهم به شما نشان دهم که چقدر می‌توان از این نشانگرها استفاده کرد. ..


آموزش 10 سبک مختلف نقاشی + جایزه هیجان انگیز را کاوش کنید

Explore 10 Different Painting Styles + exciting bonus

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش سه روش برای رنگ آمیزی درختان بوگنویل با آبرنگ

Three ways to paint watercolor bougainvillea trees

بوگنویل یکی از موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی است. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه درختان بوگنویل ساده و آسان را در سه رنگ مختلف رنگ آمیزی کنید. ..


آموزش خلاقیت را کاوش کنید - رسانه های گلدار را مخلوط کنید

Explore Creativity - Mix media floral

" در این کلاس، از کاوش در رسانه های مختلف هنری برای ایجاد یک قطعه ترکیبی منحصر به فرد مانند - رنگ های آب، گواش، اکریلیک، رنگ پریده بسیار لذت خواهید برد. .."


آموزش الگوی گل آبرنگ - 4 سبک منحصر به فرد از الگوسازی را بیاموزید و کشف کنید

Watercolour floral pattern - Learn and explore 4 unique styles of pattern making

۴ سبک مختلف از الگوهای گل را بیاموزید و کشف کنید. در کلاس‌ها مستقیماً به سبک‌ها می‌پردازید. شماره 1 مبتنی بر خط شماره 2 گل ها را از دست بدهید شماره 3 چند عنصر. .."


آموزش جوهر و آبرنگ - تصاویر آسان درب

Ink and watercolor - Easy door illustrations

"این کلاس همه چیز در مورد نقاشی ساده، سرگرم کننده و رنگارنگ تصویر درب با جوهر و آبرنگ است. کلاس به بخش های زیادی تقسیم می شود تا یادگیری را آسان کند. . .."


آموزش پرهای آبرنگ - در چهار تکنیک خیس در خیس (سبک نشانک)

Watercolor feathers - In four fun wet in wet techniques ( bookmark style )

" در این کلاس، یاد می‌گیرید که چگونه پرهای آبرنگ زیبا را به سبک نشانک با استفاده از تکنیک FOUR  مرطوب در خیس رنگ کنید. پر 1 - ساده خیس در ما. .."


آموزش آبرنگ - گل های گشاد

Watercolor - Loose florals

"اگر علاقه مند به آبرنگ هستید و عاشق گل ها هستید؟ . این کلاس برای شماست!! با این حال حتی اگر طرفدار آنها نباشید، این کلاس باعث زمین خوردن شما می شود..."


از گل های گشاد تا دسته گل - آموزش گام به گام آبرنگ

From loose flowers to bouquet - Watercolour lesson step by step

"با من همراه باشید تا مرحله به مرحله دسته گل گل را با آبرنگ نقاشی کنید. شما یاد می گیرید که چگونه انواع گل ها را نقاشی کنید و سپس ترکیب بندی گل های گشاد را یاد می گیرید."


آموزش گل های آبرنگ آزاد - نشانک های آسان DIY (6 سبک مختلف)

Loose watercolor florals - DIY easy bookmarks ( 6 different styles )

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش آبرنگ پیشرفته - تصویر در و پنجره

Advanced watercolour - Door and window illustration

"این یک دوره پیشرفته است، من سبک امضای خود را در نقاشی تصاویر در و پنجره به اشتراک می گذارم. اینها همیشه در اینستاگرام من محبوب بوده اند.  همه ...."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد گل های آبرنگ - گل های شل، پرکننده ها و برگ ها (40 عنصر + 3 پروژه کلاس)

Watercolour floral master class- Loose florals, fillers and leaves (40 elements + 3 class projects)

آیا با انواع گل های پینتینا مبارزه می کنید؟ خسته از جستجوی مراجع بیشتر برای الهام گرفتن از نقاشی. ? ? آیا تا به حال آرزو کرده اید که چقدر می تواند آسان باشد. ..


آموزش کهکشان را با نشانگرهای مبتنی بر آب - نشانگرهای کارین رنگ کنید

Paint galaxy with water based markers - karin markers

"اگر کلاس قبلی من را گذرانده اید، نشانگرهای مبتنی بر آب - همه چیزهایی که باید بدانید، این کلاس برای شما آسان خواهد بود که شروع کنید. اما اگر این کار را نکرده باشید. . .."


آموزش تصویرسازی گل گواش - مبتدیان

Gouache Floral Illustration - beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش پرهای آبرنگ سرگرم کننده و آسان - سبک شل

Fun and easy watercolor feathers - loose style

"آیا در آبرنگ مبتدی هستید؟ آیا آبرنگ را دوست دارید، اما اصلاً آن را درست انجام نمی دهید؟ آیا در آبرنگ مهارت دارید، اما به دنبال چیزی آسان و ... هستید."


آموزش Procreate - گل های آبرنگ آسان + 6 قلمو آبرنگ به صورت رایگان

Procreate - Easy watercolour flowers + 6 watercolour brushes for free

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه گل های آبرنگ را در زاد و ولد به تصویر بکشید. من شما را گام به گام راهنمایی می کنم و شما را در ایجاد گل از ابتدا راهنمایی می کنم. ..