Liz Trapp

هنرمند


سلام! من لیز هستم و همه چیزهای خلاق را دوست دارم - من با علاقه به طراحی جعبه های دستمال کاغذی، لباس های دویدن، یا دکوراسیون داخلی لیموزین بزرگ شدم - بنابراین به طور طبیعی برای پوشش دادن همه پایه هایم، برای نقاشی به مدرسه رفتم (در مقطع کارشناسی ارشد). من خیلی خوش شانس هستم که این کار را انجام دادم، عشق من به هنر من را در سراسر جهان از زندگی در فرانسه در دوره فوق لیسانس گرفته تا سفر به خاورمیانه برده است. من از تجربیاتم در طول سال‌ها چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام (اما نه نحوه طراحی لیمو-داخلی) و واقعاً هیجان‌زده هستم که آن را با شما به اشتراک بگذارم. من معتقدم که 100٪ موفقیت و رضایت در یک حرفه خلاق، بارها و بارها نشان داده می شود.

وقتی در جنگل نقاشی شده از روباه، آهو و گل گم نمی شوم - از زندگی با شوهر، پسر نوپا و دختر بچه ام لذت می برم. ما در کلمبوس، اوهایو در کنار یک حفاظت‌شده طبیعی زندگی می‌کنیم و همیشه به دنبال ماجراجویی‌های خارق‌العاده هستیم تا با هم داشته باشیم. من همچنین به مقدار زیاد قهوه می‌نوشم - روزهایم را حدود ساعت 5 صبح شروع می‌کنم و از دویدن، پیاده‌روی یا تمرین یوگا در طلوع آفتاب لذت می‌برم.

PS - بیایید با هم دوست باشیم :)

دوره های این مدرس:

آموزش از طرح به صفحه: مخلوقات عجیب و غریب با استفاده از Adobe Illustrator طراحی کنید

From Sketch to Screen: Design Quirky Critters Using Adobe Illustrator

کاوش در طراحی کودکان راهی رضایت بخش برای اضافه کردن بازیگوشی و سرگرمی به روز شماست. از آنجا که این نوع از روند طراحی بر روی شخصیت های ساده و غریب - i. ..


آموزش الگوهای تصویری: با استفاده از عناصر طراحی شده با دست، یک چاپ برای کودکان طراحی کنید

Illustrating Patterns: Design a Kids Print Using Hand-Drawn Elements

در این کلاس شما یک چاپ دستی بچه ها را از روی یک سری طرح هایی که ساخته اید طراحی می کنید. این کلاس شما را از طریق توسعه یک pa sketchy-kids راهنمایی می کند. ..


آموزش گلهای انتزاعی را با استفاده از گواش و جوهر رنگ کنید

Paint Abstract Florals Using Gouache and Ink

آیا تا به حال شده که بخواهید به نقاشی گل ها بپرید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ در مورد کاوش رسانه های جدید مانند گواش یا جوهر هند چطور؟ این کلاس یک است. ..


آموزش گل های جوهری: استفاده از جوهر برای کاوش بیان در نقاشی گل

Inky Florals: Using Ink to Explore Expression in Floral Painting

"در Inky Florals، همزمان با رنگ آمیزی ترکیبات پویا با گل و سبزه، امکان جوهر را کشف خواهید کرد. جوهر یک رسانه همه کاره است و می تواند ...."


آموزش نقاشی گل گواش

Painting Gouache Florals

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه ترکیبات ساده و زیبای گل را با استفاده از مدیوم گواش نقاشی کنید. ابتدا، طراحی برخی از اصول اولیه را تمرین می‌کنیم. ..