Caroline Barulis PurePatternCutting

برش و ساز الگو

من کارولین هستم، یک برش و سازنده الگوهای خلاقانه و در طراحی و مدل‌سازی روی پایه تخصص دارم. من بیش از 20 سال در قلب مد لندن و پاریس کار کرده‌ام و حرفه‌ام را در بخش لوکس و پوشاک آماده متمرکز کرده‌ام و لباس‌های نمادین را برای فروشگاه‌ها و راه‌پیمایی‌ها در کنار لباس‌های سفارشی/مرتب ایجاد کرده‌ام. من برای تعداد زیادی از خانه های طراحی، مجلات مد و استایلیست ها از جمله طراحی و برش الگو برای مشتریان و افراد مشهور از جمله ویکتوریا بکهام، سینا میلر، لیدی گاگا، بیانسه و دوشس کمبریج کار کرده ام. من بسیار خوشحالم که اکنون می توانم برخی از مهارت هایی را که در این راه آموخته ام با شما به اشتراک بگذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش الگوسازی برای مبتدیان - مد

Pattern Making for Beginners - Fashion

خلاصه دوره: مقدمه - آنچه را که در دوره مبتدیان من آمده است بشنوید ابزارها و اصطلاحات - من درباره همه ابزارهای مورد نیاز برای شروع الگوی ماکی صحبت می کنم. ..


آموزش الگوسازی متوسط ​​- مد

Pattern Making Intermediate - Fashion

"برنامه دوره: 1) مقدمه 2) اصطلاحات بخش 1 3) اصطلاحات قسمت 2 4) پرنسس لاین بادیس قسمت 1 5) پرنسس لاین بادیس قسمت 2 6) دستکاری دارت 7) Ves. .."


آموزش الگوسازی - نحوه ایجاد یک اسلوپر/بلاک از ابتدا - مد

Pattern Making - How To Create A Sloper/Block From Scratch - Fashion

خلاصه دوره: 1) مقدمه 2) اندازه گیری و ترسیم شبکه 3) ترسیم شبکه 4) اضافه کردن دارت و شکل دادن به شیب/بلوک 5) طرح sloper/b. ..


آموزش راهنمای ساخت الگوی درجه بندی - مد

Grading Pattern Making Manual - Fashion

"خلاصه دوره: 1) مقدمه 2) نظریه مختصری در مورد درجه بندی 3) ایجاد نمودار اندازه گیری و افزایش درجه بندی قسمت 1 4) ایجاد نمودار اندازه گیری و گرید شامل. .."


آموزش الگوسازی و نحوه ترسیم الگوی خود از یک لباس موجود - مد

Pattern Making & How To Draft Your Pattern From An Existing Garment - Fashion

"خلاصه دوره: 1. مقدمه 2) گرفتن الگوی یک جلیقه ساده قسمت 1 3) گرفتن الگوی یک جلیقه ساده قسمت 2 4) آمپر جمع آوری پیش نویس. یک بو .."


آموزش طراحی یک آستین از ابتدا و تغییرات آستین

Drafting a Sleeve from scratch and Sleeve Variations

"خلاصه دوره: 1) مقدمه 2) طراحی یک بلوک آستین از ابتدا به روش تقلب 3) کوتاه کردن آستین بلند 4) طراحی یک آستین گشاد 5) پیش نویس بیل آستین. .."