Cherith Harrison

تصویرگر و طراح

سلام! از سال 2012، من از سال 2012 با مجموعه ای مصور از لوازم خانگی و لوازم التحریر مدرن و الهام گرفته از حیات وحش، دوستداران حیوانات و هنر را در سراسر جهان راضی کرده ام!

همراه با فنجان های فراوان چای، مداد و خودکار، همه چیز را از ابتدا در دفترچه های طرح قابل اعتماد خود از محل اقامت دنج خود در ادینبورگ، اسکاتلند طراحی می کنم.

فرآیند طراحی من

وقتی فهمیدم قرار است چه حیوانی را بکشم، پینترست، گوگل و کتابخانه‌های تصویر آنلاین را جستجو می‌کنم تا تصاویری را پیدا کنم که بتوانم از آنها استفاده کنم. من معمولاً در گرافیت کار می کنم اما گاهی اوقات از یک قلم بیرو استفاده می کنم. وقتی تصاویری را که قرار است از آنها بکشم پیدا کردم، برای خودم یک جام می‌سازم و راحت می‌شوم!

هنگامی که طراحی خود را ایجاد کردم، آن را اسکن می‌کنم و با استفاده از Adobe Photoshop و Illustrator رنگ اضافه می‌کنم و تنوع طرح‌های مختلف مورد نیاز برای هر محصول را ایجاد می‌کنم.

تولید و ارسال

بعد از اینکه از ظاهر طرح‌ها خوشحال شدم، آثار هنری را برای تولیدکنندگان مختلف بریتانیایی که برای تولید استفاده می‌کنم ارسال می‌کنم. ساخت برخی از اقلام بیشتر از بقیه طول می کشد (کتانی های آشپزخانه و کیف های خریداران بیشترین زمان را می برد - حدود 6 تا 8 هفته!) اما پس از ایجاد آنها به یک شرکت انبارداری و تدارکات دوست داشتنی فرستاده می شوند که مسئول مراقبت از سهام و انبار من هستند. ارسال همه سفارشات آنلاین و تجاری من.

اشتراک گذاری دانش من

Skillshare دانش زیادی برای من به ارمغان آورد و به من کمک کرد تا مهارت‌های جدیدی را که در غیر این صورت به دست نمی‌آوردم بیابم و بنابراین می‌خواستم "چیزی را پس بدهم". من واقعاً از ایجاد کلاس نقاشی با مداد حیوانات خود لذت بردم و بنابراین امیدوارم که از آن لذت ببرید!

در سفر خلاقانه من به من بپیوندید!

اگر علاقه مند به دیدن کارهای بیشتری هستید که من انجام می دهم، پس من را بررسی کنید. همچنین می‌توانید در فهرست پستی من اینجا ثبت نام کنید، اگر مایلید از عرضه‌ها و طرح‌های محصول جدید مطلع شوید. اگر علاقه مند به دیدن بیشتر فرآیندهای خلاقانه من هستید، پشت صحنه مدیریت یک کسب و کار خرده فروشی کوچک و کله پاچه ها و تفکرات روزمره من، پس من را در فیس بوک.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی با مداد حیوانات: تکنیک هایی برای مبتدیان

Animal Pencil Drawings: Techniques for Beginners

این کلاس برای مبتدیان است، بنابراین نیازی به تجربه قبلی در طراحی نیست! اگر می خواهید درک اولیه ای از نحوه ترسیم حیوانات با استفاده از مداد گرافیتی داشته باشید، این کار را انجام دهید. ..