Disha Sharma

هنرمند و تصویرگر

سلام به همه !!

اسم من دیشا است. من یک هنرمند و تصویرگر تجاری هستم که عاشق غواصی عمیق در دنیای آبرنگ و گواش هستم. کارهای من شامل تصاویر غذا، گل های آبرنگ آزاد، نقاشی های گیاه شناسی واقع گرایانه و تصاویر گواش سرگرم کننده است. من با مجلات و آژانس های خلاق برای سرمقاله و بسته بندی محصولات کار می کنم. من در مجله Gravy به نمایش گذاشته شده ام.

من عاشق ترکیب رسانه های سنتی و دیجیتال هستم و به تصاویر طراحی تجاری، الگوها و بسته بندی محصول جان می بخشم. من کلاس‌هایی را با موضوعات بسیاری از آبرنگ‌های سنتی، نقاشی گواش و ابزارهای دیجیتالی از جمله Procreate و Adobe Fresco تدریس می‌کنم.

در اینجا کلاس هایی را خواهید دید که توسط من در مورد موضوعات مختلف از نقاشی های آبرنگ گرفته تا نکات استفاده از برنامه های مختلف مانند Procreate، Adobe Fresco و Photoshop تدریس شده است.

می‌توانید به نمونه کارها کامل من در اینستاگرام یا در من نگاهی بیندازید.

من بسیار خوشحالم که دانش و تکنیک های خود را با شما دوستان به اشتراک می گذارم. امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید و چیز جدیدی یاد بگیرید :)

بیایید در

با هم دوست باشیم

وب سایت من کتابخانه ای از موارد رایگان دارد که با گذشت زمان در حال رشد است. برای دسترسی به آخرین به‌روزرسانی‌ها، جلسات زوم رایگان، آموزش‌ها و موارد دیگر، با من تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش Paint to Patterns در Adobe Photoshop

Paint to Patterns in Adobe Photoshop

یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Adobe Photoshop الگوهای تکراری را از نقوش و دودل های نقاشی شده با دست خود ایجاد کنید. نیازی نیست که یک هنرمند یا تصویرگر شگفت انگیز باشید. ..


آموزش ساخت موکاپ در Procreate

Create Mockups in Procreate

"مکاپ‌ها نقش بسیار مهمی در بازاریابی آثار هنری و طرح‌های شما برای مشتریان بالقوه و کاربران نهایی دارند. نمایش خوبی از آثار هنری شما با کیفیت بالا...."


آموزش مرکبات واقعی را با آبرنگ رنگ کنید

Paint Realistic Citrus Fruits in Watercolors

رنگ آمیزی مرکبات واقعی با آبرنگ سلام به همه، و به این کلاس در مورد نحوه رنگ آمیزی مرکبات واقعی با استفاده از آبرنگ خوش آمدید! آبرنگ است. ..


آموزش نقاشی گیاه شناسی آبرنگ - مراحل آسان برای دنبال کردن

Watercolor Botanical Painting - Easy to Follow Steps

"یاد بگیرید با استفاده از آبرنگ نقاشی واقعی گیاه شناسی کنید! من شما را در روند نزدیک شدن به یک نقاشی از ابتدا تا انتها راهنمایی خواهم کرد. در مورد چگونگی صحبت خواهم کرد..."


آموزش ملزومات آبرنگ - آغازگر برای شروع سفر با آبرنگ

Watercolor Essentials - A Primer to Start Your Watercolor Journey

"لزومات اساسی آبرنگ - آغازگر برای شروع سفر خود با آبرنگ. یک دوره هنری دوستانه مبتدی. این کلاس برای هرکسی که می خواهد ge. .."


آموزش جنگل آبرنگ دیجیتال - بازی با Adobe Fresco

Digital Watercolor Forest - Playing with Adobe Fresco

به من بپیوندید تا یک جنگل مه آلود با آبرنگ زیبا و جادویی در Adobe Fresco بسازیم! سلام و به کلاس خوش آمدید در این کلاس، شما را با ..


آموزش ماکارونی آبرنگ

Watercolor Macaroons

"سلام به همه!! در این کلاس قصد دارم به شما یاد بدهم که چگونه می توانید با استفاده از آبرنگ ماکارونی های خوشمزه رنگ کنید. من این کلاس را به لقمه های کوچک تقسیم کرده ام. .."


آموزش الگوی تکرار بدون درز در Procreate (ابزار دیگری اصلاً مورد نیاز نیست)

Seamless Repeat Pattern in Procreate (no other tool needed at all)

"سلام به همه به کلاس دوم من در Skillshare خوش آمدید. ایده این کلاس زمانی به ذهنم خطور کرد که یک راه بسیار سریع و آسان برای ایجاد یک پت بدون درز پیدا کردم. .."


آموزش تصویر گیاه شناسی - تکنیک های پیشرفته آبرنگ

Botanical Illustration - Advanced Watercolor Techniques

"با استفاده از تکنیک های پیشرفته آبرنگ نقاشی تصویر گیاه شناسی را بیاموزید! در این کلاس، یک آلو آبی زیبا و آبدار ایتالیایی را با من خواهید ساخت. در طول ...."


آموزش گواش را با چند تصویر سرگرم کننده کاوش کنید - در خانه الهام بگیرید

Explore Gouache with some Fun Illustrations - Get Inspired at Home

بیایید چند تصویر سرگرم کننده با گواش نقاشی کنیم! ما این رسانه خامه‌ای و مات را بررسی می‌کنیم و چند تصویر ساده و سرگرم‌کننده ایجاد می‌کنیم. این کلاس برای. ..


آموزش گام به گام هنر خود را در Procreate دیجیتالی کنید

Digitize Your Art in Procreate- Step by Step

سلام به همه! به کلاس خوش آمدید اگر در دیجیتالی کردن هنر خود با مشکل مواجه بوده اید یا به دنبال راه حلی مقرون به صرفه و آسان برای آوردن هنر سنتی خود هستید. ..