Teela Cunningham

حروف دستی + طراحی گرافیکی

هی! من Teela هستم و به طراحان + نامه نگاران کمک می کنم تا مهارت های خود را برای باز کردن فرصت های خلاقانه + مالی جدید ایجاد کنند. رایگان + آموزش در اینجا! https://every-tuesday.com

دوره های این مدرس:

آموزش آماده شدن برای Letterpress: یک دعوت نامه با دست طراحی کنید

Preparing for Letterpress: Design a Hand-Lettered Invitation

"با ایجاد طرح آماده چاپ حروف، حروف خود را به سطح بعدی ببرید. در این کلاس، یک دعوت نامه با حروف دستی طراحی می کنید، یاد می گیرید که چگونه بسازید. . .."


آموزش جوهر بگیرید! یک مهر لاستیکی سفارشی ساخته شده ایجاد کنید

Get Inked! Create a Custom Manufactured Rubber Stamp

"تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید مهر لاستیکی سفارشی خود را تولید کنید؟ چه بخواهید یک لمس شخصی اضافی به لوازم التحریر اضافه کنید، تا بسته بندی هدیه خود را بسازید، یا ...."


آموزش مقدمه ای بر حروف زیبا در Procreate

Intro to Beautiful Lettering in Procreate

نامه های شما در مهمانی است، اما نمی رقصند؟ این نوع کلاس شما «نحوه نوشتن یک دستورالعمل» نیست. این یک «قوانین را بشکنید، تزریق کنید». ..


آموزش 5X را برای مبتدیان تولید کنید

Procreate 5X for Beginners

"در Procreate جدید هستید؟ با روش های ویرایش غیر مخرب، یک گردش کار کارآمد، پایه ای محکم بسازید و فایل های خود را برای نتیجه آماده تولید آماده کنید..."


آموزش مقدمه ای بر گیاه شناسی گواش در Procreate

Intro to Gouache Botanicals in Procreate

"با نحوه ایجاد نقاشی های گواش دیجیتال به سبک مسطح به طور مستقیم در Procreate بیاموزید! در طول 4 پروژه مینی گرم کردن و 2 پروژه دوره اصلی، شما این را یاد خواهید گرفت."


آموزش معرفی حروف آبرنگ در Procreate

Intro to Watercolor Lettering in Procreate

"در این دوره مقدماتی برای حروف آبرنگ در Procreate، شما 3 ترکیب مختلف را برای ایجاد حروف آبرنگ زیبا و واقعی مستقیماً در داخل یاد خواهید گرفت."


آموزش معرفی گل های آبرنگ در Procreate

Intro to Watercolor Florals in Procreate

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که آیا واقعاً امکان تکرار ظاهر آبرنگ سنتی در iPad در Procreate وجود دارد یا خیر، به pl درست آمده اید. ..


آموزش واتر براش الزامات حروف

Waterbrush Lettering Essentials

"در این کلاس، ما با استفاده از جوهر یا آبرنگ کارت‌های تبریک حروف قلم موی خودمان را می‌سازیم. به تکنیک‌های حروف‌نویسی برای تشکیل حروف با ... خواهیم پرداخت."


آموزش معرفی حروف آیپد

Intro to iPad Lettering

"*** این کلاس به روز شده است! کلاس جدید را با تمام پروژه های جدید همینجا بررسی کنید! *** اگر عاشق حروف نویسی هستید و در اینستاگرام هستید، یک حرفه ای بالا وجود دارد. .."


آموزش Metallic Magic: بافت های فویل دیجیتال را از ابتدا ایجاد کنید!

Metallic Magic: Create Digital Foil Textures From Scratch!

فویل دیجیتال و فلزی به طور فزاینده ای محبوب شده است و این کلاس رمز و راز چگونگی ایجاد جادوی دیجیتال فلزی را آشکار می کند! Imp را ایجاد خواهیم کرد. ..


آموزش معرفی آبرنگ های آشفته در Procreate

Intro to Messy Watercolors in Procreate

"**لطفا توجه داشته باشید: دوره آموزشی My Procreate 5X for Beginners به ​​عنوان پیش نیاز این دوره توصیه می شود (برای مشاهده همه دوره های من + مشاهده آن، روی عکس نمایه من ضربه بزنید). .. ."


آموزش طرح بندی حروف: پیام های زیبا ایجاد کنید

Lettering Layouts: Create Beautiful Messages

اگر حروف نویس مشتاق هستید، به تازگی شیار حروف خود را شروع کرده اید، یا سال ها تجربه داشته اید، به احتمال زیاد می توانید یک طرح حروف ایجاد کنید. ..


آموزش [معرفی] گل های آبرنگ برای طراحی گرافیک

[Intro To] Watercolor Florals for Graphic Design

"اگر عاشق آبرنگ هستید، احتمالاً متوجه شده اید که گل های آبرنگ اخیراً چقدر محبوب شده اند. آنها روشن، زیبا و مناسب برای لوازم التحریر، برندسازی هستند. . .


آموزش تسلط بر موکاپ ها

Mastering Mockups

زمانی که شما در حال تبلیغ محصولات دیجیتالی، آثار هنری یا فروش آثار مستقل خود به مشتری برای تایید نهایی هستید، ماکت ها ابزار فروش باورنکردنی هستند. با استفاده از P. ..."


آموزش بافت های آبرنگ برای طراحی گرافیکی

Watercolor Textures for Graphic Design

"بافت های آبرنگ افزودنی عالی برای طرح های گرافیکی، لوگوها و تایپوگرافی برای افزودن یک لمس دست ساز و رنگارنگ است. در این کلاس، ما می رویم. .."


آموزش نام تجاری آبرنگ: لوگوی آبرنگ سفارشی خود را ایجاد کنید

Watercolor Branding: Create Your Own Custom Watercolor Logo

"با یک نشان‌واره آبرنگ خلاقانه، رنگارنگ و سفارشی از همه متمایز شوید! در این کلاس، ما آرم‌های آبرنگ سفارشی خود را با ایجاد .. می‌سازیم."


آموزش برای مبتدیان تولید مثل کنید

Procreate for Beginners

"*** این کلاس به روز شده است! نسخه به روز شده با پروژه های جدید را همینجا بررسی کنید! *** Procreate اکنون یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ایجاد artw است. .."


آموزش مقدمه ای بر حروف سه بعدی در Procreate

Intro to 3D Lettering in Procreate

اگر با حروف‌نویسی در iPad با استفاده از Procreate آشنا هستید، احتمالاً پتانسیل فوق‌العاده‌ای را که اکنون برای حروف‌نویس‌های دستی در دسترس است، دیده‌اید. نه تنها می‌توانید تمرین کنید.


آموزش Bounce Letters: اضافه کردن کاراکتر به حروف دست شما

Bounce Letters: Adding Character to your Hand Lettering

"چه به تازگی با حروف نویسی شروع کرده باشید یا مدتی است که در آن کار کرده اید، نمی توان انکار کرد که اعمال "جهش" در حروف شما باعث ایجاد تغییرات جدی می شود.