Ecky O

کمک خواستن؟ به من پیام بده :)

سلام، من Ecky O هستم.

من قبلاً از سال 2002 در صنعت تصویرسازی بوده‌ام. به عنوان یک فریلنسر شروع به کار می‌کنم.

در سال 2006، تیمی را جمع کردم و شروع به کار بر روی تصویرسازی کودکان برای صنعت کتاب کردم. هفت سال بعد، ژانویه 2013، تیم دیگری را راه اندازی کردم که متخصص در تصویرسازی بازی های موبایل بود. با وجود اینکه من با دو تیم مختلف کار می کنم، اما هر کدام از آنها بر اساس یک صنعت تصویرسازی و طراحی هستند.

مهارت تدریس من با تبدیل شدن به یک مدرس در طراحی ارتباطات بصری دانشگاه سیپوترا از سال 2006 تا 2021 شکل گرفته است. طراحی پایه، تصویرسازی و کمیک موضوعات من در کلاس هستند.

بیش از یک دهه است که تلاشم را در این صنعت گذاشته ام و از آن زندگی می کنم. این صنعت با پیشرفت زمان بیشتر می شود. این روزها که همه به صفحه شخصی خود که سرشار از محتوای بصری است متصل شده‌اند، فرصت بیشتری برای حضور شما به عنوان یک هنرمند یا حرفه‌ای باز شده است.

از آنجایی که تدریس علاقه من است، تصمیم گرفتم دوره آموزشی Skillshare را باز کنم تا تکنیک هایی را برای دوستان بیشتری در سراسر جهان درباره نحوه ایجاد تصویر خود به اشتراک بگذارم.

امیدواریم از آن لذت ببرید و بتواند برای شما مفید باشد!


به سلامتی!

Ecky O

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ترسیم شخصیت های کارتونی زیبای چیبی: خلق شخصیت

How to Draw Cute Cartoon Chibi Characters : Character Creation

نحوه ایجاد و طراحی شخصیت‌های بامزه به سبک طراحی کارتونی چیبی را در یک لحظه کشف کنید! در این دوره خواهید فهمید که چگونه شخصیت های زیبای خود را خلق می کنم. ..


آموزش طراحی تصویری هالووین ناز و کاوائی

Cute and Kawaii Halloween Illustration Drawing

نحوه ترسیم این تصویرهای زیبا و کاوای هالووین را در یک لحظه کشف کنید! این دوره طراحی برای شما طراحی شده است که می خواهید کاوایی زیبا را یاد بگیرید و ایجاد کنید. ..


آموزش چگونه دودل حیوانات ناز خود را ترسیم کنید

How to Draw Your Own Cute Animals Doodle

نحوه ابله کردن تصاویر زیبا و برچسب‌های DIY را در یک لحظه کشف کنید! در این دوره، من به شما یاد می‌دهم که چگونه ابله حیوانات زیبای خود را قدم به قدم بسازید. ..


آموزش چگونه یک حیوان کارتونی ناز Kawaii بکشیم

How to Draw Cute Kawaii Cartoon Animal

بیایید تکنیک نهایی طراحی حیوانات کارتون ناز و کاوائی را در یک لحظه آشکار کنیم! این یک دوره آموزشی طراحی عالی برای شماست که می خواهید یاد بگیرید و. ..


آموزش نحوه ترسیم پرتره کارتونی گربه حیوان خانگی

How To Draw Cartoon Cat Pet Portrait

"بیایید تکنیک نهایی ترسیم گربه کارتونی زیبا و خنده دار را در یک لحظه آشکار کنیم! این یک دوره طراحی عالی برای هدیه پرتره، برای عزیزان شما است. .."


آموزش نحوه ترسیم شخصیت های کارتونی زیبای چیبی: ضروری است

How to Draw Cute Cartoon Chibi Characters : Essential

کشف کنید که چگونه شخصیت های زیبا را به سبک طراحی کارتونی چیبی در یک لحظه بکشید! من اکیو هستم. من از سال 2002 در صنعت تصویرسازی مشغول به کار هستم. تدریس پاس من است. ..


آموزش نحوه ترسیم شخصیت های کارتونی زیبای چیبی: قانون سوم

How To Draw Cute Cartoon Chibi Characters : The Rule Of Third

کشف کنید که چگونه از قانون ترکیب سوم در طراحی خود برای ارزشمندتر کردن هنرتان استفاده کنید! این ترفند ترکیبی ساده بسیار قدرتمند است و اغلب استفاده می شود. .."


آموزش چگونه کاریکاتور کارتونی زیبا بکشیم

How to Draw Cute Cartoon Caricature

بیایید تکنیک نهایی کشیدن کاریکاتور زیبا را در یک لحظه آشکار کنیم! سلام، من اکیو هستم. من از سال 2002 در صنعت تصویرسازی هستم. تدریس پاس من است ..


آموزش نحوه ترسیم پرتره سگ کارتونی حیوان خانگی

How To Draw Cartoon Dog Pet Portrait

نحوه ترسیم پرتره سگ کارتونی خنده دار را در یک لحظه کشف کنید! این یک دوره طراحی عالی برای هدیه پرتره است، برای عزیزانی که سگ را به عنوان حیوان خانگی دارند و. ..


آموزش چگونه گربه کارتونی ناز و کاوائی بکشیم

How To Draw Cute And Kawaii Cartoon Cat

همین حالا تکنیک راز را برای کشیدن گربه کارتون ناز و کاوائی پیدا کنید! این دوره آموزشی برای شما که می خواهید نقاشی های زیبا را یاد بگیرید و خلق کنید بسیار مناسب است. . ..


آموزش چگونه ابله گیاهان ناز خود را ترسیم کنید

How to Draw Your Own Cute Plants Doodle

کشف کنید که چگونه تصاویر گیاهان بامزه را در یک لحظه ابله کنید! سلام! آیا همیشه می خواستید شروع به کشیدن چیزی زیبا یا زیبا کنید، اما نمی دانستید کجا. .."


آموزش چگونه غذا و نوشیدنی کارتونی زیبای Kawaii را بکشیم

How to Draw Cute Kawaii Cartoon Food and Drink

کشف کنید که چگونه این غذاها و نوشیدنی های زیبا و کاوائی را در یک لحظه بکشید! این دوره طراحی برای شما طراحی شده است که می خواهید kawaii d زیبا را یاد بگیرید و ایجاد کنید. ..