Sam Concklin

انیماتور دو بعدی | هنرمند طنز

سلام، من سم هستم! من یک انیماتور هستم که کمی همه چیز را انجام می دهم: تصویرسازی، کمیک، موسیقی، کدنویسی و غیره. من مدرک B.S دارم در انیمیشن، و قصه گفتن اشتیاق مادام العمر من بوده است. ترسیم شخصیت‌های سرگرم‌کننده، تخیلی و رنگارنگ برای من شادی می‌آورد، و امیدوارم شما را نیز خوشحال کند!

هدف من به‌عنوان یک معلم در Skillshare این است که دانش‌آموزانم را برای ایجاد پروژه‌های رویایی خود توانمند کنم. دانش‌آموزان می‌توانند انتظار داشته باشند که از کلاس‌های من دور شوند و نسبت به خود و نرم‌افزاری که استفاده می‌کنند اطمینان بیشتری داشته باشند. من به شما ایمان دارم - بیایید چیزی عالی بسازیم!

آنچه دیگران برای گفتن دارند...

"سام، من کلاس شما را دوست داشتم. در سفر من به سمت انیمیشن فتوشاپ بسیار به من کمک کرد." -S.T.

" کلاس بسیار مفید و آسان برای دنبال کردن مراحل. با تشکر!" -M.F.

"این کلاس برای یک کاربر مبتدی یا متوسط ​​فتوشاپ سرعت عالی دارد. دستورالعمل ها و صداها واضح هستند." -P.2.

"خیلی چیزها یاد بگیرید. بسیار ساده و آسان برای دنبال کردن." -G.O.

"از همه کلاس های شما بسیار متشکرم." -A.E.

حقایق سریع

هی! من یک هنرمند طنز و انیماتور هستم که در شیکاگو، IL مستقر است. من دوست دارم داستان های جذابی را از طریق هنرم تعریف کنم، چه یک فیلم انیمیشن یا یک رمان گرافیکی. من همچنین دوست دارم تا جایی که ممکن است چهره های احمقانه بکشم!

در مدت 14 ماه خلق شده، اکنون و برای همیشه نیا اولین رمان گرافیکی من است. بیش از 100 صفحه تمام رنگی داستان Eran، یک پدر مجرد، و دخترش نیا را به تصویر می کشد، زیرا موجودات اهریمنی در هر لحظه آنها را آزار می دهند. اران برای محافظت از دخترش هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد، حتی رازی را که باعث شکاف در روابط آنها می‌شود، حفظ کند.

نیا در ابتدا برای مسابقه داستان کوتاه 2020 پست شد، پروژه‌ای است که به سرعت دامنه آن افزایش یافت. در پاییز، من یک کمپین Indiegogo را برای جمع آوری سرمایه راه اندازی کردم تا بتوانم داستان را در قالب چاپی زنده کنم. ده ها دوست، همکار و عزیز به من کمک کردند تا به هدفم برسم و اکنون نیا یک رمان گرافیکی کامل و منتشر شده است.

ژانر: داستانی برای بزرگسالان جوان، رمان گرافیکی، ترسناک

اکنون برای خرید آنلاین در Gumroad در دسترس است! برای سفارش کپی کلیک کنید.

ODYSSEY

من با جاش برنت آهنگساز برای ساخت این انیمیشن ماجراجویی طولانی 7 دقیقه همکاری کردم. در حالی که Aster یک کاوشگر فضایی انسانی را طی می کند، دنبال کنید. آنها نمی دانند، این سیاره عجیب راز خطرناکی در خود دارد.

از مفاهیم تا استوری‌برد تا انیمیشن نهایی، تولید Odyssey بیش از یک سال طول کشید.

این فیلم تمام شده است:

میو میو

وایسا! این پروژه آزمونی برای مهارت های من بود. من همه چیز، از جمله مفهوم، انیمیشن و موسیقی را در یک بازه زمانی 48 ساعته بر اساس یک موضوع ساختم. این یک چالش عالی و یک راه سرگرم کننده برای ساخت یک قطعه نمونه کار بود.

فیلم متحرک زیر را تماشا کنید:

در ماه مه 2021، اولین رمان گرافیکی خود را منتشر کردم، . یک نسخه اینجا بخرید!

من در تأیید هستم و مردم بیش از 500 میلیون بار GIFهای متحرک اصلی من را مشاهده کرده اند!

در سال 2018، مشارکت من در میم #BongoCat در به صورت ویروسی منتشر شد و در یک نقطه به 50 هزار لایک رسید!

در سال 2017، یک فوق العاده برای بازی ویدیویی Starcats ساختم. آن را در Steam بررسی کنید!

از اینکه صفحه Skillshare من را بررسی کردید متشکرم! بیایید با هم یاد بگیریم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک کاراکتر را در فتوشاپ و افترافکت ترسیم و متحرک کنیم

How to Draw and Animate a Character in Photoshop and After Effects

"با این راهنمای جامع برای ایجاد و متحرک سازی شخصیت خود در Adobe Creative Suite به زمین بپیوندید! یاد بگیرید که چگونه اسکیس کنید، طراحی کنید، و..."


آموزش راهنمای مبتدی برای انیمیشن فریم به فریم در فتوشاپ!

A Beginner's Guide to Frame-By-Frame Animation in Photoshop!

فتوشاپ ابزاری عالی برای تبدیل ایده‌های سرگرم‌کننده شما به انیمیشن‌های زنده است که می‌توانید در هر کجای آنلاین به اشتراک بگذارید. آیا به ایجاد یک GIF در P... فکر کرده اید؟


آموزش کشیدن مو: روشی آسان برای مبتدیان کامل

Drawing Hair: An Easy Approach for Complete Beginners

"کشیدن مو را در چند مرحله آسان بیاموزید! این روش ساده و سرگرم کننده تقریباً همه انواع مو، از مجعد تا صاف، یا بلند تا کوتاه را پوشش می دهد. اگر به کشیدن علاقه دارید..."


آموزش الگوهای بدون درز در فتوشاپ: راهنمای مبتدیان

Seamless Patterns in Photoshop: A Beginner's Guide

"درود و خوش آمد! الگوها در فتوشاپ یک ابزار عالی برای تصویرگران، انیماتورها و هنرمندان دیجیتال از هر نوع هستند. در این دوره، دانش آموزان یاد می گیرند. .."


آموزش متحرک سازی افکت Glitch در فتوشاپ

Animating the Glitch Effect in Photoshop

با جلوه ای جذاب و پر زرق و برق، پیتزا را به تصویر فتوشاپ خود اضافه کنید! با من همراه باشید تا روند تصویرسازی خود را به صورت گام به گام به اشتراک بگذارم. ..