Morgan Lappin

بنیانگذار Brooklyn Collage Collective

مورگان جسی لاپین ب. 1979 یک هنرمند تجسمی، سرگرم کننده، نوازنده و سازنده تصویر است، لاپین برای اولین بار در سال 2007 برای یک شرکت پوشاک که طرح های اصلی را خلق می کرد، شروع به ایجاد هنر کولاژ کرد. در سال 2008، لاپین به بروکلین نقل مکان کرد و شروع به کار با کاغذ برای ایجاد کلاژهای معاصر کرد. هنر او، مانند ذهنش، ترکیبی از کمدی و آشوب با عناصر موسیقی، ترسناک قدیمی و علمی تخیلی است. آثار لاپین از کلانشهرهای کارتونی به طول هفت فوت، تا جلد آلبوم های تخیلی، تا فنجان های قهوه یونانی که با دنیاهای کاغذی کوچک تعبیه شده اند را شامل می شود.

او از مواد نوستالژیک دوران کودکی خود از دهه 80 استفاده می‌کند، مانند جعبه‌های نوار VHS، کارتریج‌های بازی‌های ویدیویی، و سایر وسایل خانه دهه 80 که می‌تواند باعث شود شما فلاش بک را تجربه کنید. او با داشتن سابقه ای در جمع آوری و کیوریتور، تصمیم گرفت تا تعدادی از هنرمندان کلاژ مورد علاقه خود را از نیویورک جمع کند و بنابراین در سال 2013 متولد شد. BCC اکنون در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است و حضور جهانی قوی در میان کلاژسازان و کلکسیونرها دارد.

در سال 2017، Lappin با The Very Warm، یک شرکت مادر Weatherproof، همکاری کرد و از کلاژهای اصلی Lappin برای طراحی لباس‌های بیرونی برای مردان و زنان استفاده کرد که با Nordstrom s به فروش رفت. در سال 2018، لاپین به عنوان سخنران مهمان در Kolaj Fest، سمپوزیوم جشنواره چند روزه درباره کلاژ معاصر و نقش آن در هنر، فرهنگ و جامعه انتخاب شد.

دوره های این مدرس:

آموزش جهان کلاژ: آوردن زندگی به مصنوعات چاپی

Collage Universe: Bringing Life to Printed Artifacts

Collage Universe with Morgan Jesse Lappin یک کلاس آموزنده و عملی است که انواع مختلف کولاژ آنالوگ را بررسی می کند، رویکردهای مختلفی که می توان برای آن انتخاب کرد. ..