Audrey Ra

آبرنگ و خوشنویس مدرن

خیلی خوشحالم که اینجا هستید! چه تازه وارد یا یک دانشجوی قدیمی باشید، امیدوارم در کلاس های من چیزی برای شما وجود داشته باشد.

سفر خلاق من با مجله گلوله شروع شد. از آن زمان به بعد آبرنگ و خوشنویسی را انتخاب کردم. حداقل می توان گفت این یک گردباد بوده است! من اولین کلاس خود را در مورد گل های آزاد در سپتامبر 2017 منتشر کردم و به طور پیوسته کلاس های جدیدی اضافه کردم.

من عاشق ملاقات با دانشجویان جدید و ایجاد ارتباط هستم. امیدوارم به زودی شما را در یکی از کلاس هایم ببینم.

از شما متشکرم، و بیایید دنیا را به مکانی زیباتر تبدیل کنیم!

][ اینستاگرام ][ ][ Pinterest ][

من در نه سال گذشته در مدارس و موزه ها تدریس کرده ام و اکنون عاشق تدریس آنلاین هستم! من واقعاً معتقدم که هر فردی منحصر به فرد و خلاق است. از طریق کلاس هایم، امیدوارم بتوانم این خلاقیت را در شما الهام بخشم و باز کنم. من همیشه روی کلاس های جدید کار می کنم، پس با ما همراه باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه رنگ آمیزی: کاکتوس ها و ساکولنت های آبرنگ استاد

How to Paint: Master Watercolor Cacti & Succulents

به "How to Paint: Mater Watercolor Cacti Succulents" خوش آمدید! سال گذشته، اولین کلاس خود را درباره همین موضوع منتشر کردم و به طور کلی روی بسیاری از موضوعات تمرکز کردم. ..


آموزش نقاشی گیاه شناسی آبرنگ: گل صد تومانی

Watercolor Botanical Painting: Peony

"به کلاس من در مورد نحوه رنگ آمیزی گل صد تومانی به سبک گیاه شناسی خوش آمدید! این کلاس چند ماه است که در حال ساخت است، و من نمی توانم صبر کنم تا آن را با شما به اشتراک بگذارم! ...."


آموزش نحوه رنگ آمیزی: گیاهان آپارتمانی با آبرنگ | گیاه پوتوس

How to Paint: Watercolor Houseplants | Pothos Plant

«به نسخه How to Paint: Houseplants خوش آمدید! این سومین سری از گیاهان آپارتمانی است: گیاه پوتوس! گیاهان دیگر این مجموعه را بررسی کنید: کمانچه. .."


آموزش گل های شل: یک اکلیل آبرنگ را در 5 مرحله رنگ کنید

Loose Florals: Paint a Watercolor Wreath in 5 Steps

به گل‌های شل خوش آمدید: تاج گل آبرنگ را در ۵ مرحله رنگ کنید! این کلاس برای من بسیار خاص است زیرا واقعاً نقطه اوج همه چیزهایی است که من دوست دارم. در حالی که. ..


آموزش تمرین روزانه ذهن آگاهی: 10 روز خلاقیت و آبرنگ

Daily Mindfulness Practice: 10 Days of Creativity & Watercolor

" این شمایید؟ شما به عنوان یک هنرمند یا خالق بیش از حد عجله و مشغول هستید شما احساس می کنید که از حرفه خود جدا شده اید شما احساس ناکافی بودن می کنید یا به سندروم ایمپوستر مبتلا هستید من زنبور شده ام .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی: گل های شل آبرنگ (قسمت 2)

How to Paint: Watercolor Loose Florals (Part 2)

«به کلاس من در مورد نحوه رنگ آمیزی گلهای آزاد با آبرنگ خوش آمدید! سپتامبر 2018 سالگرد یک سالگی من در Skillshare است و اولین کلاس من در این مورد بود. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی: درختان آبرنگ

How to Paint: Watercolor Trees

" برای یک کلاس عالی در تابستان امسال آماده شوید و پنج درخت مختلف و نحوه نقاشی آنها را با استفاده از آبرنگ کشف کنید! این کلاس برای من واقعا خاص است زیرا. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی: گیاهان آپارتمانی با آبرنگ | سرخس بوستون

How to Paint: Watercolor Houseplants | Boston Fern

به نسخه How to Paint: Houseplants خوش آمدید! این دومین از سری گیاهان آپارتمانی است: سرخس بوستون! گیاهان دیگر این مجموعه را بررسی کنید: کمانچه. ..


آموزش روزنامه نگاری مدرن: ادغام روزنامه نگاری آگاهانه و برنامه ریزی مولد

Modern Journaling: Integrating Mindful Journaling and Productive Planning

" آیا تا به حال از داشتن دفترچه های جداگانه برای اهداف مختلف مانند ژورنال نویسی و برنامه ریزی ناامید شده اید؟ آیا دوست دارید راه حلی برای ادغام این دو وجود داشته باشد؟ .."


آموزش نقاشی گیاه شناسی آبرنگ: ریحان و بابونه

Watercolor Botanical Painting: Basil and Chamomile

با واقع گرایی و اعتماد به نفس در سبک گیاه شناسی آبرنگ نقاشی کنید! اگر بیشتر فردی دقیق و دقیق هستید، یا رئالیسم را به تاثیرگذاری ترجیح می دهید. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی: گیاهان آپارتمانی با آبرنگ | هیولا

How to Paint: Watercolor Houseplants | Monstera

" این چهارمین و آخرین سری گیاهان آپارتمانی است: Monstera! گیاهان دیگر این مجموعه را بررسی کنید: گیاه انجیر کمانچه سرخس بوستون گیاه پوتوس . .."


آموزش اصول پالت رنگ: نحوه ترکیب و رنگ آمیزی با خاکستری آبرنگ

Color Palette Basics: How to Mix and Paint with Watercolor Greys

"یکی از سوء تفاهم‌شده‌ترین اما بهترین بخش آبرنگ، ترکیب رنگ‌ها است! این کلاس اولین کلاس از سری اصول اولیه پالت رنگ است، و ما تمرکز می‌کنیم..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی: گل های شل آبرنگ

How to Paint: Watercolor Loose Florals

این کلاس برای مبتدیانی که می‌خواهند انگشتان پای خود را به آبرنگ آغشته کنند و چند گل زیبا نقاشی کنند، عالی است! ما با اصول اولیه آبرنگ شروع می کنیم. ..


آموزش چگونه تصاویر آبرنگ را دیجیتالی کنیم (مبتدی)

How to Digitize Watercolor Illustrations (Beginner)

" به نحوه دیجیتالی کردن تصاویر آبرنگ خوش آمدید! دیجیتالی کردن نقاشی‌هایتان به شما آزادی خلاقانه زیادی می‌دهد و فراتر از کاغذ به محصولاتی مانند پیش‌بند می‌رود. .."


آموزش Live Encore: تاج‌های گل آبرنگ شل

Live Encore: Loose Watercolor Leaf Wreaths

یک مهارت جدید بیاموزید و اجازه دهید تمرین آبرنگ خود را با این تاج گل های برگی خیره کننده انجام دهید. آدری کو آبرنگ و خوشنویس از طریق y خود پیدا کرده است. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی: گیاهان آپارتمانی با آبرنگ | گیاه انجیر کمانچه

How to Paint: Watercolor Houseplants | Fiddleleaf Fig Plant

به نسخه How to Paint: Houseplants خوش آمدید! این اولین گیاه از سری گیاهان آپارتمانی است: گیاه انجیر کمانچه ای! سایر گیاهان این مجموعه را بررسی کنید: . ..


آموزش Live Encore: تاج گل های آبرنگ زمستانی

Live Encore: Wintery Watercolor Wreaths

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش نحوه رنگ آمیزی: کاکتوس ها و ساکولنت های آبرنگ

How to Paint: Watercolor Cacti & Succulents

" به "چگونه رنگ آمیزی کنیم: کاکتوس های آبرنگ آمپر؛ ساکولنت ها" خوش آمدید! جذابیت تقویت کننده کاکتوس ها; ساکولنت ها مطمئناً من را در حالی که صنوبرهایم را می خریدم به چنگ آورده است. .."


آموزش با اطمینان شکوفا شوید: تک نگاری های خوشنویسی

Flourish Confidently: Calligraphy Monograms

«آیا آماده‌ای تا شکوفایی خوشنویسی خود را به سطح بالاتری برسانی؟ بیایید با هم با طراحی مونوگرام این کار را انجام دهیم! اگر از بگی گذشته باشید، این کلاس برای شما مناسب است. .."


آموزش مبانی بازار خلاق: مجموعه ای را ایجاد و منتشر کنید که بفروشد

Creative Market Basics: Create & Publish a Collection that Sells

Creative Market یکی از بهترین بازارهای آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال است. شما می توانید تقریباً هر چیزی را از کلیپ آرت، فونت ها، قالب ها، وب سایت آنها بفروشید. ..