Roselyn Carr

هنرمند، تصویرگر و طراح فونت

سلام دوست، من روزلین کار هستم

من روح خلاقی هستم که در تصویرسازی، حروف و طراحی فونت تخصص دارم. من عاشق همه چیز در مورد هنر، طراحی، حروف و سبک زندگی آزادی هستم که به زندگی من آورده است.

از سال 2007 من شروع به فروش تصاویرم در Getty Images (Istockphoto سابق) کردم و از آن زمان دیگر متوقف نشده ام. در سال 2011 Birdesign The Market را تأسیس کردم، یک بازار طراحی که با الگوها و طرح های از پیش ساخته شده جامعه وفاداری از عکاسان و خلاقان ارائه می کند.

تدریس یکی از بزرگترین آرزوهای من از مدتها قبل بوده است و من بسیار هیجان زده هستم که تمام دانشی را که در طول سالها جمع آوری کرده ام با شما به اشتراک بگذارم.

من ساکن کاستاریکا هستم، جایی که تابستان بی پایان است و در تمام طول سال با لباس و صندل مشغول به کار هستم! من عاشق گذراندن وقت در استودیوی خود برای خلق چیزهای جدید و ایده‌های طوفان فکری با شریک جنایی و همسرم ریچارد هستم. من مادر دو عروسک کوچک (و میمون) هستم که هر روز با آزادی، ایده های دیوانه کننده و میل خود به نامحدود بودن به من الهام می دهند!

بیایید در IG @birdesignshop و @roselyn.carr

وصل شویم

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ آسان: آبرنگ مدرن برای مبتدیان

Easy Watercolor: Modern Watercolor for Beginners

به Easy Watercolor: Modern Watercolor برای مبتدیان خوش آمدید در این کلاس، من همه چیزهایی را که برای شروع با آبرنگ با پای راست و ساختن آن نیاز دارید، پوشش خواهم داد. ..


آموزش جادوی آبرنگ: تکنیک های ماسک کردن مایعات

Watercolor Magic: Masking fluid techniques

"به آبرنگ جادو خوش آمدید: تکنیک های مایع ماسکینگ. در این کلاس، شما می خواهید تکنیک های مختلف مایع ماسکینگ را برای اعمال با آبرنگ بیاموزید. در امتداد w. .."