Tin Bejar

هنرمند آبرنگ


من تین بجار هستم، یک هنرمند آبرنگ و دیجیتال مستقر در مانیل، فیلیپین.

من یک متخصص فناوری اطلاعات تمام وقت هستم، اما اشتیاق من در هنر است. من در 4 سال گذشته یک هنرمند خودآموخته بودم. من آنچه را که می‌توانم درباره اصول آن خواندم و آموزش‌هایی را تماشا کردم تا در تصاویر گیاه‌شناسی من را راهنمایی کنند. من همچنین در کلاس‌ها شرکت کردم و برای ارتقای مهارت‌های نقاشی خود برای کارآموزی اقدام کردم.

در طول آن سفر خلاقانه، اشتیاق تازه ای را کشف کرده ام که آموزش است. تدریس در کلاس های هنر جایی است که من به موفقیت رسیدم. من طی 3 سال گذشته کلاس های نقاشی آبرنگ گیاه شناسی را به بیش از 400 دانش آموز آموزش داده ام و همیشه هدف من ترویج یادگیری بوده است.

من این حساب Skillshare را ایجاد کردم تا از آن به عنوان بستری برای به اشتراک گذاشتن فرآیند خلاقیت خود به عنوان هنرمندی استفاده کنم که امیدوار است به افراد کنجکاو خلاقانه تری دسترسی پیدا کنم.

از شما متشکرم و امیدوارم شما را در کلاس ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی دیزی سفید در آبرنگ

Painting White Daisies In Watercolor

در این کلاس، نحوه نقاشی گل های مروارید واقعی در آبرنگ را یاد خواهید گرفت. در این دوره با موضوعات زیر آشنا می شوید: - مواد مورد استفاده در نقاشی رئالی. ..


آموزش تسلط بر تکنیک شستشوی درجه بندی شده - برگ های تک رنگ نرم در آبرنگ

Mastering the Graded Wash Technique - Soft Monochromatic Leaves in Watercolor

این کلاس برای مبتدیان در نظر گرفته شده است و به دانش آموزان تسلط بر تکنیک شستشوی درجه بندی شده را آموزش می دهد. این یک تکنیک پایه آبرنگ است که باعث ایجاد درجه زیبا می شود. ..


آموزش نقاشی با آبرنگ برگ های گرمسیری + طراحی الگو در Procreate

Tropical Leaves Watercolor Painting + Pattern Design in Procreate

" خلاصه کلاس در این دوره، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه تصاویر برگ هیولا را نقاشی کنند و در نهایت آنها را به الگوها تبدیل کنند. در این کلاس نیز بحث خواهد شد. .."