Camilla Damsbo Brix

آموزش آبرنگ های عجیب و غریب

اسم من کامیلا است و یک آبرنگار دانمارکی هستم. بیشتر گل‌های عجیب و غریب را نقاشی می‌کنم که با نام @camilla_damsbo_art به اشتراک می‌گذارم. در اینجا در Skillshare من دوست دارم دانش خود را در کلاس های سرگرم کننده و آسان در مورد آبرنگ و جوهر به اشتراک بگذارم و بی صبرانه منتظر دیدن شما در کلاس هستم.

قطعاً می‌توانم بگویم که آبرنگ جادویی‌ترین نوع رنگ است و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کمی تکنیک را بدانید، قلم مو را شل کنید و به فرآیند اعتماد کنید.

کلاس جدید به زودی!

اگر می‌خواهید تابستان امسال یک کلاس را تماشا کنید، توصیه می‌کنم این کلاس را بسازید. به زودی راه اندازی می شود و شما بهترین تکنیک را برای تعطیلات تابستانی یا اقامت خود خواهید آموخت - آبرنگ و جوهر! شما یاد می گیرید که 5 گل بکشید و سپس آنها را در یک دسته گل خیره کننده که در Fineliner کشیده شده است و با یک شستشوی آبرنگ خیره کننده بیاورید تا آنها را برجسته کنید!

من نمی توانم صبر کنم تا این کلاس را با شما به اشتراک بگذارم!

من دوست دارم در رسانه های اجتماعی دیگر نیز با شما ارتباط برقرار کنم. می توانید مرا در اینجا پیدا کنید:

| FACEBOOK | | وب سایت

بهترین چیز در مورد تدریس دیدن پروژه های دانشجویی و گرفتن بازخورد است! بنابراین من مجموعه کوچکی از نظرات را در اینجا جمع آوری کردم:

کلاس کامیلا فوق العاده است! شل و آزاد و آرامش بخش است. شوخ طبعی او باعث خنده ام می شود. من بسیار سپاسگزارم که راهنمایی های او به من کمک کرد تا بفهمم چگونه می توانم سبکی از تصویرسازی گل را انجام دهم که همیشه دوست داشتم اما در گذشته هرگز نمی توانستم آن را بازسازی کنم.

سارا موئنچ - گلهای آزاد با آبرنگ و جوهر

من این کلاس را دوست داشتم. دستورالعمل ها واضح و آسان است. گل‌ها به طور کلی و گل صد تومانی به طور خاص برای من سخت است، اما این کلاس به من انگیزه داد که به تمرین ادامه دهم. ممنون، کامیلا!

Mona Iordache - گلهای آزاد با آبرنگ و جوهر

کلاس فوق‌العاده، یاد گرفتیم که با قلم مو شل کردن

Joanne Braunack - سبز شدن! شاخ و برگ آبرنگ برای تزئین گل های شل

دوره های این مدرس:

آموزش دارواش آبرنگ در تکنیک نقاشی منفی

Watercolor Mistletoe in a Negative Painting Technique

سلام و به کلاس خوش آمدید! در این کلاس من شما را از طریق تکنیک نقاشی منفی راهنمایی می کنم در حالی که ما در حال نقاشی دارواش هستیم. من تکنیک را توضیح خواهم داد. ..


آموزش 3 پرنده زمستانی در آبرنگ آزاد

3 Winter Birds in loose Watercolor

" سلام و به کلاس خوش آمدید! در این کلاس قصد داریم با چند پرنده زمستانی خوشگل سرگرم شویم. من می دانم که پرندگان می توانند ترسناک باشند، به خصوص نقاشی کردن همه چیز. .."


آموزش راز زدایی آبرنگ مایع و ایجاد جادو

Demystifying Liquid Watercolor and Creating Magic

آیا شما هم آبرنگ های مایع خود را در کمد پنهان می کنید؟ جای نگرانی نیست! اول از همه شما تنها نیستید و دوم اینکه من این کلاس را دقیقا برای شما ساختم! ما g هستیم. ..


آموزش سبز شدن! شاخ و برگ آبرنگ برای تزئین گل های شل

Going green! Watercolor Foliage to Accessorize those Loose Florals

احتمالاً همه شما آن گل های آبرنگ گشاد را می شناسید - آنها در سراسر اینستاگرام و Skillshare هستند! اما وقتی آن گل ها را می گیرید و می گذارید. ..


آموزش بافتی خیره کننده با چسب، آبرنگ و نقاشی منفی ایجاد کنید

Create stunning Texture with Cling Wrap, Watercolor and Negative Painting

" در این کلاس زمانی که با Cling Wrap - film - foil یا هر چیزی که ممکن است آن را از جایی که از آن می‌آیید بنامید، کمی عصبی می‌شویم. خواهیم دید که چگونه. .."


آموزش کمتر است بیشتر - نقاشی یک گل پنبه ای در آبرنگ

Less is more - Painting a Cotton Flower in Watercolor

گاهی اوقات ما برای خلق چیزهای بسیار کم نیاز داریم. با تمیز کردن فنری در گوشه و کنار، سادگی برای ما مهم است. و هیچ رسانه ای بهتر برای این وجود ندارد. ..


آموزش نقاشی شکوفه های گیلاس با آبرنگ و مداد

Painting Cherry blossoms in Watercolor and Pencil

" یکی از ترندهای بزرگ در سال 2019 و یک تکنیک فوق العاده سرگرم کننده برای امتحان، ترکیب آبرنگ با مداد خوب ما است. در این کلاس من شما را از طریق این تکنیک راهنمایی می کنم. .."


آموزش نقاشی آبرنگ شل و گلهای وحشی زیبا

Painting Loose Watercolor and beautiful Wildflowers

" می‌خواهید گل‌دار شوید و می‌خواهید آن را رها کنید؟ سپس به من در این کلاس بپیوندید که در آن می خواهیم یاد بگیریم چگونه یک قطعه گل انتزاعی زیبا را شل کنیم و نقاشی کنیم. .."


آموزش گلهای آزاد با آبرنگ و جوهر - از کتاب طرح تا دسته گل

Loose Florals in Watercolor and Ink - from Sketchbook to Bouquet

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه گل های شل را با آبرنگ و جوهر نقاشی کنید. می توانید از آن برای موارد زیادی مانند وسایل عروسی، نقاشی مورد علاقه خود استفاده کنید.


آموزش آبرنگ آگاهانه و نقاشی صخره های واقع گرایانه با جلوه برس خشک

Mindful Watercolor and Painting Realistic Rocks with Dry Brush Effect

آیا با تصمیمی وارد سال جدید شده اید که بیشتر حواس تان باشد و از احساسات، حواس و خلاقیت خود آگاه شوید؟ پس این کلاس برای شما عالی است! ما ..


آموزش طراحی سفر - نقاشی هوای ساده با آبرنگ و جوهر

Travel Sketching - Painting plein air in Watercolor and Ink

سلام و به کلاس خوش آمدید! این کلاس برای شما مناسب است اگر: آیا تابستان امسال به تعطیلات می روید و می خواهید آن برج ایفل یا پل بروکلین را نقاشی کنید؟ شاید تو ..


آموزش نقاشی از منابع عکس - و آن را خودتان بسازید!

Painting from Photo References - and make it your own!

سلام و به کلاس خوش آمدید! این کلاس برای شما مناسب است اگر: از خود می‌پرسید که آیا خوب است هنرمند باشید و از عکس‌های مرجع استفاده کنید. ..


آموزش شقایق های مدرن - نقاشی گل های سفید زمستانی با آبرنگ و جوهر

Modern Anemones - Painting White Winter Flowers in Watercolor and Ink

سلام و به کلاس خوش آمدید! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه شقایق های سفید زیبا را رنگ کنید. ما پوشش خواهیم داد:  ترسیم زوایای مختلف نقاشی گل‌های سفید Pai. ..


آموزش ایجاد بافت در آبرنگ با کارت پلاستیکی

Creating Texture in Watercolor with a Plastic Card

این سومین کلاس در مجموعه مینی من در مورد مواد جایگزین برای ایجاد بافت در آبرنگ است. در این کلاس من شما را در نحوه استفاده از کارت اعتباری راهنمایی می کنم. ..


آموزش 5 گل با آبرنگ و جوهر

5 Flowers in Watercolor and Ink

در یک خط زیبا در آغوش بگیرید و استراحت کنید و بشویید این کلاس عالی برای یادگیری نحوه طراحی سریع و موثر گل های تابستانی است. به این ترتیب شما زمان خواهید داشت. ..


آموزش دسته گل آبرنگ پاییزی با گل های آفتابگردان و اسطوخودوس

Autumn Watercolor Bouquet with Sunflowers and Lavendars

" سلام و به کلاس خوش آمدید! آیا می توانید تغییر آهسته آب و هوا و سرما را در هوا احساس کنید؟ یعنی پاییز به ما نزدیک شده است. وقت رفتن به داخل است، l. .."


آموزش 9 راه برای غلبه بر یک بلوک خلاق

9 ways to overcome a Creative Block

مبارزه با بلاک خلاق بسیار مهم است و می دانم که این کلاس به شما کمک خواهد کرد! همه ما هر از گاهی به این سد برخورد می کنیم و می دانم که سخت است. حتی به عنوان. ..


آموزش مناظر بصری آبرنگ را با بافت های زیبا نقاشی کنید

Paint intuitive Watercolor Landscapes with beautiful Textures

" ما نمی توانیم این روند بزرگ در آبرنگ - مناظر را نادیده بگیریم. و چرا این کار را انجام دهیم؟ آنها می توانند کمی دلهره آور به نظر برسند اما نقاشی آنها بسیار سرگرم کننده است! و من. .."