Oivind Lie-Jacobsen

سلام، من اویویند هستم. من به عنوان روزنامه نگار کار می کنم و در نروژ زندگی می کنم.

ساختن چیزها علاقه بزرگ من است و تا زمانی که به یاد دارم بخش بزرگی از زندگی من بوده است. پدربزرگم مبل ساز بود و من از بچگی دوست داشتم در کارگاه او باشم. در روز تولد شش سالگی من به کارگاه او رفتیم و من او را تماشا کردم که یک چهارپایه درست می کند که به عنوان هدیه تولد به من داد. مشابه مدفوع در این کلاس. بعداً متوجه شدم که هدیه واقعی تأثیری بود که او روی من گذاشت و چهارپایه را با خیال راحت و با اطمینان درست کرد. نشان دادن اینکه می‌توانید یک تکه چوب بردارید و آن را به چیزی مفید تبدیل کنید.

من به عنوان طراح گرافیک تحصیل کرده ام، اما 10 سال پیش حرفه خود را تغییر دادم و به عنوان روزنامه نگار شروع به کار کردم. مزرعه کوچکی هم خریدم و از شهر به روستا نقل مکان کردم. اولین کاری که انجام دادم این بود که به رویای بینگ خود رسیدم، ساخت یک کارگاه. در انبار.
من برای مجلات مختلف کار می کنم و در مورد زندگی در کابین، بهسازی خانه، و البته نجاری می نویسم.

دوره های این مدرس:

آموزش نجاری: چگونه یک کارگاه میکرو بسازیم

Woodworking: How to Build a Micro Workshop

این کلاس در مورد نجاری در آپارتمان، زیرزمین یا مکان های دیگری است که فضا محدود است. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کارگاه میکرو بسازید که به y اجازه می دهد. ..


آموزش نحوه طراحی و ساخت فیگورهای چوبی

How to Design and Make Wooden Figures

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه بلوک های چوبی را به شکل های زنده در هر شکل و رنگی تبدیل کنید. من دو پروژه را در این کلاس به شما نشان می دهم: خرس دو بعدی a. ..


آموزش مبلمان خود را بسازید

Make Your Own Furniture

در این کلاس با نحوه طراحی، ساخت مدل و نجاری ساده آشنا می شوید. این پروژه برای افراد مبتدی طراحی شده است. اگر می خواهید زمان بیشتری را صرف کنید. ..


آموزش تخته برش درست کنید

Make a Cutting Board

"شما یاد خواهید گرفت که چگونه یکی از مفیدترین وسایل آشپزخانه را بسازید: تخته برش. من به شما نشان خواهم داد که چگونه طرح و تمام نجاری ها را درست کنید."