Eve Williams

موسیقی: اطلاعات و الهام

من Eve Williams MMus، خواننده و ترانه سرای حرفه ای هستم. من از سال 2005 به تدریس موسیقی و موضوعات تجارت موسیقی می پردازم.

________________________________________________________________________________

ایو ویلیامز خواننده و ترانه سرا از شرکت داون در ایرلند شمالی است. آهنگ های ایو از سال 2012 در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، بریتانیا (از جمله پخش بی بی سی)، آلمان، ایرلند و فیلیپین پخش شده است. او به عنوان یک هنرمند در چندین جشنواره بین المللی از جمله Celtic Connections در گلاسکو (پخش زنده)، YouBloom Dublin و Urbankelt در لندن اجرا کرده است. او یک تور موفق بریتانیا را در سال 2016 به پایان رسانده است.

ایو دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی در ترانه سرایی از دانشگاه باث اسپا است. در سال 2015 انجمن بین المللی ترانه سرایان نشویل، حوا را دو بار (آوریل و ژوئن) به عنوان یک تماشاگر به رسمیت شناخت. آخرین آلبوم او، بیست مایل از خانه، با تحسین منتقدان در جامعه عامیانه معاصر ایرلند مواجه شد. آلبوم جدید او که در ژوئن 2016 منتشر شد، Peregreni نیز مورد استقبال قرار گرفت.

ایو یکی از اعضای انجمن معتبر ترانه سرایان ایرلندی و سخنگوی کمپین ملی آرتریت روماتوئید وظایف ساده است.

ایو همچنین یک مربی موسیقی و مربی آنلاین است و یک تمرین آموزشی در محل با بیش از 40 دانش آموز و یک سرویس مربیگری/مربی آنلاین با بیش از 50 دانش آموز اجرا می کند. او در دانشگاه کوئینز بلفاست (گروه تعالی بین‌المللی راسل)، کالج‌های آموزش بیشتر، مدارس موسیقی، گروه‌های اجتماعی، نهادهای آموزشی صنعت موسیقی و به‌صورت خصوصی تدریس کرده است و در انجام این کار با طیف بسیار وسیعی از گروه‌ها و افراد کار کرده است.

"یک صدای عالی"

-جان مک گلین، آنونا

"ایو خود را به عنوان هنرمندی با پیچیدگی قابل توجهی تثبیت کرده است که به خاطر خطوط اصلی قدرتمند و اشعار متحرکش شناخته شده است."

-مجله موسیقیدان

'ایو ویلیامز با یادآوری خوانندگان بزرگ بانوی دهه‌های گذشته، زنی مجهز به صدای زیبا و قدرتمندی است که می‌تواند کل آلبوم‌ها را با صدای صریح، رسا و جذاب خود حمل کند. هیپنوتیزم و روح انگیز، ما نمی توانیم صبر کنیم تا او را زنده ببینیم.

-YouBloom Headroom

'آهنگ های زیبا از یک هنرمند با استعداد'

-چری مک ایلواین، بی بی سی رادیو اولستر

"این چیزهای با کیفیت است... یک هنرمند با استعداد"

آمریکا بریتانیا

"این یک موسیقی محلی عالی است و به شدت توصیه می شود"

-بزرگراه تنها

دوره های این مدرس:

آموزش آواز پیشرفته: اگر می خواهید حرفه ای شوید

Advanced Singing: If You Want to Go Pro

آیا می خواهید یک خواننده امضا شده باشید؟ آیا بازخورد مثبتی در مورد آواز خود دریافت کرده‌اید و اکنون می‌خواهید تا آنجا که می‌توانید پیش بروید؟ من می توانم به شما کمک کنم صنعت را بدست آورید. ..


آموزش ادبیات انگلیسی: به اندازه یک فارغ التحصیل ادبیات آگاه باشید

English Literature: Be as Informed as a Literature Graduate

"آیا می خواهید نکات برجسته ادبیات انگلیسی را کشف کنید و در مورد برخی از بهترین نویسندگان شناخته شده جهان به خوبی مطلع شوید؟ آیا می خواهید درباره ... یاد بگیرید."


آموزش یک کسب و کار مربیگری آنلاین راه اندازی کنید

Start an Online Coaching Business

"اگر علاقه مند به کمک به دیگران برای موفقیت هستید و به دنبال کار منعطف و پایدار هستید، مربیگری آنلاین برای شما مناسب است. در این دوره آموزشی خواهید یافت..."


آموزش ترانه‌نویسی: تکنیک‌های استاندارد نوشتن حرفه‌ای را به‌علاوه انتشار و آهنگ‌های بازاریابی بیاموزید

Songwriting: Learn Pro Standard Writing Techniques Plus Publishing & Marketing Songs

"آیا می خواهید بتوانید موسیقی بنویسید که شنوندگان نتوانند از سر خود بیرون بیایند؟ در این دوره با روش های ترانه سرایی که توسط ترانه سرایان برتر استفاده می شود آشنا خواهید شد. .."


آموزش آواز: مهارت های آوازی تئاتر موسیقی

Singing: Music Theatre Vocal Skills

آیا می خواهید بتوانید با استانداردهای یک ستاره West End یا Broadway آواز بخوانید؟ اگر عاشق تئاتر موزیکال هستید و همچنین می خواهید یک سینگی قوی داشته باشید، این دوره برای شما مناسب است. ..


آموزش ادبیات کودکان: چگونه کتاب‌های کودکان دوران کودکی ما را جادویی کردند

Children's Literature: How Children's Books Made Our Childhoods Magical

"آیا می خواهید از داخل کمد لباس عبور کنید یا از سوراخ خرگوش بپرید؟ شاید شما در کودکی عاشق خواندن هستید و اکنون در بزرگسالی دوست دارید کمی بیشتر بدانید. .."


آموزش با نویسندگان بزرگ بنویسید: ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق

Write with the Great Writers: English Literature and Creative Writing

"آیا هم عاشق خواندن و هم نوشتن خلاق هستید؟ آیا دوست دارید تکنیک های برخی از بزرگترین نویسندگان ادبیات انگلیسی از جمله شکسپی را بیاموزید."


آموزش درک شکسپیر: زبان، مضامین و تأثیر

Understanding Shakespeare: Language, Themes and Influence

پس از موفقیت در دوره‌های پرفروش ادبیات انگلیسی و ادبیات جهان، بسیاری از دانش‌آموزان برای من پیام‌هایی درباره شکسپیر، یک شخصیت بزرگ، ارسال کردند.


آموزش ترانه سرایی: Write Pro Standard Lyrics

Songwriting: Write Pro Standard Lyrics

به عنوان یک نماینده A R در یک شرکت صدور مجوز موسیقی، هر هفته به آهنگ های زیادی گوش می دادم. از آنهایی که تقریباً وجود دارند، اما نه کاملاً، این اشعار است که اغلب ص. ..


آموزش مجموعه جعبه تاریخ انگلیسی: تاریخ بریتانیا را از استون هنج تا جنگ سرد درک کنید

English History Box Set: Understand British History from Stonehenge to the Cold War

"پس از موفقیت در دوره پرفروش ادبیات انگلیسی من، دانش آموزان به من ایمیل زدند تا بپرسند کجا می توانند درباره تاریخ انگلیسی بیاموزند، بنابراین من این کتاب را جمع آوری کردم."


آموزش ادبیات جهان: راهنمای شما برای خوب خواندن

World Literature: Your Guide to Becoming Very Well Read

آیا واقعاً عاشق خواندن هستید؟ آیا می خواهید به طور گسترده خوانده شوید و متون کلیدی، جنبش های ادبی و زمینه های تاریخی در ادبیات جهان را درک کنید؟ سپس هفتم. ..


آموزش نگارش آکادمیک: نوشتن مقالات پژوهشی که به نتیجه می رسند

Academic Writing: Writing Research Papers That Get Results

"آیا در چشم انداز شروع یا تکمیل مقاله تحقیقاتی خود احساس ناراحتی می کنید؟ آیا یافتن راهنمایی عملی و عملی در مورد w... برای شما دشوار است."


آموزش آواز خواندن مانند یک حرفه ای: تمرین هایی که به شما کمک می کند صدای منحصر به فرد خود را پیدا کنید

Singing Like a Pro: Exercises to Help You Find Your Unique Voice

"آواز خواندن را با یک خواننده امضا شده و بین المللی با بیش از 13 سال سابقه تدریس بیاموزید. مطبوعات من: "هنرمندی با پیچیدگی قابل توجه. .."


آموزش پیانو برای خوانندگان: به سرعت یاد بگیرید که خودتان را همراهی کنید

Piano for Singers: Quickly Learn to Accompany Yourself

اگر خواننده هستید اما نوازنده نیستید و می‌خواهید بتوانید خودتان را همراهی کنید، بنابراین نیازی به استخدام همنوازان ندارید یا در آن کلاس پیانو داشته‌اید. ..