Marlena Larson

مجلات - برنامه ریزان - خودسازی

سلام، من مارلنا هستم و در وبلاگ apenandapurpose.com به مردم کمک می کنم تا با استفاده از ژورنال و برنامه ریزان کنترل زندگی خود را در دست بگیرند تا هر روز حواسشان بیشتر باشد. به‌عنوان یک روان‌شناس با فعالیت‌های پرمشغله، برای مدیریت اهدافم بر روزنامه‌نگاری و برنامه‌ریزی تکیه کرده‌ام. دریافته‌ام که سرگرم کردن ژورنال‌نویسی باعث می‌شود من انگیزه داشته باشم که هر روز دفترم را باز کنم. من کاملاً عاشق استفاده از استیکرها و سایر تکنیک های ژورنال نویسی خلاق هستم تا به من کمک کنند تا ثابت بمانم و از ژورنال خود لذت ببرم.

از آنجایی که زندگی امسال استرس‌زاتر شده است، من به فعالیت‌های خلاقانه به عنوان راهی برای سالم ماندن روی آورده‌ام. اگرچه هرگز خود را فردی خلاق نمی دانستم، اما عاشق خلق آثار هنری در آی پدم شده ام. من در استفاده از Procreate وسواس دارم و متوجه شدم که در عیب یابی در Procreate بسیار خوب هستم. خیلی باحال. جدیدترین پست من در

را بررسی کنید

هدف من ایجاد دوره‌هایی در Skillshare است تا به شما کمک کند چیزهای جدید را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. از بازدید شما متشکریم!

از فروشگاه Etsy من برای برنامه ریزان قابل چاپ و دیجیتال دیدن کنید!

https://apenandapurpose.etsy.com

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه کتابخانه Procreate Brush خود را سازماندهی کنید

How to Organize Your Procreate Brush Library

«اگر مدتی است از Procreate استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد مجموعه بزرگی از براش‌ها را جمع‌آوری کرده‌اید. (اگر در Procreate تازه کار هستید و می خواهید سریع آن را امتحان کنید..."


آموزش نحوه ایجاد استیکرهای دیجیتال در Procreate: Doodles خود را به استیکرهای Planner تبدیل کنید

How To Create Digital Stickers in Procreate: Turn Your Doodles Into Planner Stickers

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Procreate، برچسب‌های دیجیتالی رنگارنگ با دست طراحی کنید. یک iPad برای Procreate مورد نیاز است. اگر iPad ندارید حتما. ..