Kolbie Blume

هنرمند

اگر کاملاً مطمئن هستید که در هنر فوق العاده هستید...

...شما در جای مناسبی هستید، دوست من.

سلام! اسم من کولبی است، و یک هنرمند، نویسنده و مربی آنلاین تمام وقت هستم - اما تا چند سال پیش، یک کار 9-5 میز کار می‌کردم و فکر می‌کردم که توانایی هنری‌ام با طراحی ضعیف به حداکثر می‌رسد. فیگورهای چوبی .

در اوایل 20 سالگی‌ام، به طور تصادفی با ویدیوهای اینستاگرامی مسحورکننده با نقاشی‌های آبرنگ درخشان و قطعات خوشنویسی پر رونق مواجه شدم و ذهنیت من به آرامی از "کاش" به "چرا نه؟" تغییر کرد.

-- و بقیه تاریخ است!

اکنون، من روزهایم را صرف کمک به خلاقان کمد می کنم (مثل شما!) جسارت نشان دادن و گفتن "در واقع، من می توانم!"

هدف من در Skillshare این است که به شما کمک کنم هنرمند رویاهای خود شوید.

هر یک از کلاس‌های من با دادن بلوک‌های ساده (اما قدرتمند) و اجازه اشتباه کردن در طول مسیر، تکنیک‌های به ظاهر پیچیده را از بین می‌برد.

با مهار کردن عیوب خود و تکیه دادن به همه چیز، می‌دانم که می‌توانید آثار هنری جادویی بسازید و یک تمرین خلاقانه مادام‌العمر ایجاد کنید که برای شما مفید است.

خب، چه می گویید؟ من آماده ام وقتی تو هستی!

-Kolbie

P.S. اگر کاری را که من انجام می دهم دوست دارید، بهترین مکان برای دریافت نکات داغ هفتگی در مورد آبرنگ، ذهن آگاهی و طرز فکر خلاق است! همچنین می‌توانید کارهای بیشتری از من را در اینستاگرام و همچنین وب‌سایت من پیدا کنید.

P.P.S. پیشرفت خود را در کلاس های من در اینستاگرام پست کنید و @thiswritingdesk #paintingthewilderness #wildernesswatercolorclub را تگ کنید تا شانسی برای حضور در استوری های من داشته باشید!

"Kolbie معلم جذابی است. او نکات مهم زیادی را شامل می شود تا شما چیزی بیش از دانستن اینکه چگونه یک تصویر را نقاشی کنید، از بین ببرید. کلاس های او را دوست داشته باشید!" -والری دی.

"من همیشه از کلاس‌های Kolbie لذت می‌برم. او عناصر و تکنیک‌ها را به مراحل ساده و آسان برای خلق آثار زیبا تقسیم می‌کند." -Vickie D.

"من چندین کلاس از Kolbie را گذرانده ام و تک تک آنها فوق العاده است! او بسیار دقیق و "کاربر پسند" است و سبک او بسیار سرگرم کننده است!" -Cara S

"دستورالعمل‌های ساده و رویکرد سرگرم‌کننده Kolbie را برای آبرنگ‌رنگی برای نتایج بسیار جالب دوست دارید!" -Sujanitha S.

"Kolbie باعث شد که این تازه‌کار احساس هنرمندی کند! " -Carol C.

"من واقعاً سبک تدریس او را دوست دارم، شما احساس می کنید معلم شخصی خود را دارید، که باعث می شود احساس کنید می توانید این کار را انجام دهید." نینا وی.

"Kolbie یک معلم جذاب با شیوه ای جذاب است. به دوستانم می گویم که کلاس های او را در Skillshare بررسی کنند." سالی آر.

"عاشق ایجاد حس عرفانی در هنرم بودم... مشابه آن را در پینترست دیده بودم و همیشه فکر می کردم که چگونه انجام می شود ... اکنون می دانم، به لطف Kolbie!" -لیندا بی.

دوره های این مدرس:

آموزش برگ دسته گل آبرنگ

Watercolor Bouquet Leaves

"بیایید با نقاشی کردن برخی از محبوب ترین برگ های مورد استفاده در دسته گل های زیبا لذت ببریم! یادگیری رنگ آمیزی برگ ها گام مهمی برای تسلط بر گل ها است و ...."


آموزش سرگرمی با آبرنگ: تاج گل زمستانی

Fun With Watercolor: Winter Wreath

"به‌دنبال افزودن دست‌ساز عالی به تبریک تعطیلات امسال خود هستید؟ در این دوره آموزشی آبرنگ الهام‌گرفته از تعطیلات، با من نقاشی کنید تا یک شگفت‌انگیز عالی خلق کنید.


آموزش آبرنگ برای بچه ها: کهکشان ها

Watercolor for Kids: Galaxies

"نقاشی کهکشان های چرخان و رنگارنگ آبرنگی بهترین راه برای گذراندن یک بعد از ظهر تابستانی با بچه هایتان است! این 1 به طور خاص برای کودکان 5 تا 10 ساله ایجاد شده است."


آموزش آبرنگ شفق شمالی

Watercolor Northern Lights

"یاد بگیرید که شفق قطبی اثیری را به سبک آبرنگ شل بگیرید! با من نقاشی کنید تا دو روش آزمایش شده و واقعی برای نقاشی شفق شمالی را بیاموزید، c.."


آموزش کوه های آبرنگ و فضای منفی

Watercolor Mountains and Negative Space

"یاد بگیرید که چگونه از فضای منفی برای نقاشی صحنه های کوهستانی جذاب در کلاس جدیدم استفاده کنید! ما به تکنیک های ترکیب، تئوری رنگ ها و نکات تقویتی می پردازیم؛ ترفندهایی برای دوباره..."


آموزش آبرنگ آسمان شب راه شیری

Watercolor Milky Way Night Skies

"نقاشی آسمان شب راه شیری را بیاموزید! این کلاس آسمان های شبانه ساده را به سطح بعدی ارتقا می دهد، زیرا تکنیک های آبرنگ را برای ایجاد یکی از ماه ها پیش می برید."


آموزش کاکتوس های آبرنگ شل + ساکولنت

Loose Watercolor Cacti + Succulents

رنگ‌ها، ترکیب، و جادوی آبرنگ‌های آزاد را با من کاوش کنید، در حالی که در میان صحرا سرگردان می‌شویم! در پایان روز، آبرنگ باید حدود هکتار باشد. .."


آموزش نقاشی های آسان آبرنگ با نشانگرهای مبتنی بر آب

Easy Watercolor Paintings with Water-Based Markers

"هنر این است که یاد بگیرید با آنچه دارید خلق کنید - و گاهی اوقات، تنها چیزی که دارید یک جعبه نشانگر ارزان است! اما نگران نباشید - نشانگرهای مبتنی بر آب و یک عدد...."


آموزش نقاشی چشم انداز آسمان شب آبرنگ ساده

Simple Watercolor Night Sky Landscape Painting

" آیا عاشق شگفتی هایی هستید که از نگاه کردن به آسمان پر از ستاره ناشی می شود؟ آیا می خواهید آن شگفتی را بر روی کاغذ ثبت کنید و آن را برای سال های آینده حفظ کنید؟ لیا .."


آموزش پروژه های هنری آبرنگ برای بچه ها

Watercolor Art Projects for Kids

"به دنبال پروژه های سرگرم کننده آبرنگ برای بچه ها هستید؟ بیشتر از این نگاه نکنید! در این کلاس، با من رنگ آمیزی کنید زیرا از مواد مناسب برای کودکان و تکنیک های آسان استفاده می کنم. ..."


آموزش آبرنگ جنگل مه آلود

Watercolor Misty Forest

آیا تا به حال فکر کرده اید که هنرمندان آبرنگ چگونه به آن نمای جنگلی انتزاعی «مه آلود» دست می یابند؟ آیا به صحنه های جنگلی تک رنگ وسواس دارید؟ این کلاس برای شماست! پلی اتیلن. ..


آموزش کپی برای ایجاد: یافتن سبک خود از طریق الهام

Copy to Create: Finding Your Style Through Inspiration

هنر در مورد یافتن الهام در همه جا است -- و گاهی اوقات، این شامل هنرمندان دیگر نیز می شود! این کلاس درباره نحوه یادگیری از تکنیک دیگران است. ..


آموزش غروب های آبرنگ

Watercolor Sunsets

"یاد بگیرید که چگونه با استفاده از چند تکنیک ساده غروب های آبرنگی بسیار زیبا داشته باشید! این کلاس از سطح مبتدی تا متوسط ​​را شامل می شود."


آموزش ماه های آبرنگ و تکنیک مرطوب روی خیس

Watercolor Moons and the Wet-on-Wet Technique

تکنیک مرطوب در خیس یکی از روش‌های اصلی استفاده از آبرنگ است و یکی از روش‌های مورد علاقه من برای تمرین آن این است که ماه‌های آبرنگ شل را نقاشی کنم. ..


آموزش آسمان شب آبرنگ در 4 طرح

Watercolor Night Skies in 4 Designs

به نسخه به روز شده محبوب ترین کلاس من خوش آمدید! با من همراه باشید تا اصول اولیه آبرنگ را یاد بگیریم، از جمله تکنیک مرطوب در خیس و نحوه ایجاد گرادیان. تی ..


آموزش مناظر دریایی جذاب گواش: درخشندگی، ترکیب، و بافت

Captivating Gouache Seascapes: Luminosity, Blending, and Textures

حرکت آب می تواند یکی از زیباترین و خیره کننده ترین موضوعاتی باشد که باید به آن نگاه کرد. . . . و بنابراین رنگ آمیزی سخت ترین است. اگر l هستید دستتان را بلند کنید. .."


آموزش کاج های آبرنگ

Watercolor Pines

"یاد بگیرید که درختان کاج آبرنگ شل را با استفاده از 8 روش آسان برای یادگیری رنگ آمیزی کنید! با انواع سبک های انتخابی، مطمئناً راه عالی خود را برای پایی پیدا خواهید کرد."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor for Beginners

اگر تا به حال خواستید آبرنگ را یاد بگیرید، این کلاس اولین قدم شماست. ما به اصول اولیه مانند انتخاب لوازم، نحوه پر کردن پالت آبرنگ، a. ..


آموزش چگونه از نقاشی های آبرنگ خود چاپ کنیم

How to Make Prints of Your Watercolor Paintings

آیا می‌خواهید چاپ‌های باکیفیت کار خود را بفروشید، اما نمی‌دانید چگونه آن را دیجیتالی کنید یا چگونه آن را چاپ کنید؟ من اونجا بودم! به همین دلیل است که من تحقیقاتم را به اشتراک می گذارم و. ..


آموزش دودل های آبرنگ: میان وعده های تابستانی

Watercolor Doodles: Summer Snacks

"یاد بگیرید با آبرنگ، سبک تابستانی ابله سازی کنید! برای یک کلاس سرگرم کننده با آموزش نحوه رنگ آمیزی میوه ها و بستنی های تابستانی با آبرنگ شل، و سپس قرار دادن شما، به Kolbie بپیوندید."


آموزش گل های آبرنگ شل

Loose Watercolor Florals

"با من رنگ آمیزی کن که چند تکنیک اساسی برای گل های آبرنگ گشاد را تجزیه می کنیم! زمان زیادی طول کشید تا بفهمم چگونه گل های شل را که حرفه ای بودم درست کنم..."


آموزش مناظر آبرنگ برای مبتدیان: چگونه آنچه را که می بینید نقاشی کنید

Watercolor Landscapes for Beginners: How to Paint What You See

«آنچه را که می‌بینی نقاشی کن» چیزی است که من اغلب به عنوان یک هنرمند مبتدی شنیده‌ام – و نمی‌دانستم چگونه این کار را انجام دهم. به هر حال، اگر این کار را نکنید، چگونه می‌توانید «آنچه را که می‌بینید نقاشی کنید».


آموزش کهکشان آبرنگ مبتدی

Beginner's Watercolor Galaxy

کهکشان ها برخی از شگفت انگیزترین موضوعات هستند و با چند تکنیک ساده می توانید جلوه های خیره کننده آنها را با استفاده از آبرنگ بازسازی کنید! آیا شما'. ..


آموزش درختان آسپن آبرنگ ساده

Simple Watercolor Aspen Trees

آیا رویای پاییز را در کوهستان می بینید؟ همیشه می‌خواستید تکنیک‌های آبرنگ را یاد بگیرید اما از امتحان کردن می‌ترسیدید؟ این کلاس آبرنگ ساده برای یک. ..


آموزش طوفان رعد و برق آبرنگ

Watercolor Lightning Storm

"برای آموزش سطح متوسط ​​در مورد نقاشی طوفان های رعد و برق با آبرنگ به من بپیوندید!"


آموزش آبرنگ برای کمال گرایان (در حال بهبودی): یک چالش 7 روزه

Watercolor for (Recovering) Perfectionists: A 7-Day Challenge

"آیا تا به حال نگران این هستید که چیزی که می سازید هنر "واقعی" نیست؟ یا اینکه خلاقیت فقط اتلاف وقت است، به خصوص وقتی چیزی که خلق می کنید "فقط ابله" باشد؟...


آموزش آبرنگ کولاک وحشی

Watercolor Wilderness Blizzard

"در این آموزش تصویری گام به گام نقاشی یک بیابان کولاک را بیاموزید! در این کلاس، تمام ترفندها و تکنیک های مختلف نقاشی را با هم مرور می کنیم..."


آموزش طرح های پنج دقیقه ای آبرنگ: پروژه های سرگرم کننده را سریع رنگ کنید

Five-Minute Watercolor Sketches: Paint Fun Projects Fast

"آیا پنج دقیقه نقاشی روی دفترچه واقعاً می تواند در روز شما تفاوت ایجاد کند؟ البته پاسخ مثبت است! مهم نیست چقدر وقت دارید یا ندارید، آب کنید..."


آموزش اصول ترکیب کردن حروف قلم مو - ترکیب با آبرنگ

Brush Lettering Blending Basics - Blending with Watercolor

"عاشق خوشنویسی آبرنگ رنگارنگ هستید؟ نمی‌دانید با ترکیب رنگ‌ها از کجا شروع کنید؟ این کلاس برای شماست! در هر یک از این ویدیوها، من تمام موارد را بررسی می‌کنم. ..."


آموزش جنگل تک رنگ آبرنگ با استفاده از مقادیر رنگ

Watercolor Monochrome Forest Using Color Values

یاد بگیرید که فقط با استفاده از یک رنگدانه یک منظره جنگلی خیره کننده ایجاد کنید! در این کلاس، تمام تکنیک‌هایی را که برای ایجاد lay نیاز دارید را به صورت گام به گام بررسی می‌کنیم. ..


آموزش بالای کوه آبرنگ

Watercolor Mountain Top

"نقاشی با شکوه قله های کوه های آبرنگی را با من بیاموزید! آبرنگ آزاد همه چیز در مورد خم شدن به نقص و استفاده از تکنیک های آزمایش شده و واقعی مناسب است."


آموزش کهکشان های رنگین کمان آبرنگ

Watercolor Rainbow Galaxies

"اگر کهکشان های آبرنگ دو یا سه رنگ خود را تزیین کرده اید و آماده هستید تا همه چیز را به سطح بعدی ببرید، این کلاس برای شما مناسب است! نقاشی چرخشی است..."