Keren Duchan

دودلر، معلم

سلام! من کرن هستم من تصاویر عجیب، تجربی، رنگارنگ و کارهای انتزاعی و با استفاده از قلم، جوهر، آبرنگ و Procreate در iPad ایجاد می‌کنم.

من اینجا هستم تا شما را تشویق کنم که مسیر خلاقانه خود را دنبال کنید، مهارت ها و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با آن سرگرم شوید!

من را در اینستاگرام جستجو کنید.

من مشتاقانه منتظر دیدن آثار زیبای شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش Doodle Art: Basics and Beyond

Doodle Art: Basics and Beyond

«در این کلاس ما می‌خواهیم هنر doodle را یاد بگیریم. این کلاس برای مبتدیان مطلق و همچنین برای کسانی از شما که کمی هنر و صنایع دستی دارند عالی است. .."


آموزش Doodle Art: ترکیب جوهر سیاه و قلم های ژل

Doodle Art: Combining Black Ink and Gel Pens

در این کلاس، راه‌هایی را بررسی می‌کنیم تا با استفاده از قلم‌های ژل، رنگ را در ابله‌های خود بگنجانیم. اگر قبلاً هرگز doodled نکرده‌اید، ممکن است بخواهید یکی یا هر دو را انتخاب کنید. ..


آموزش بافت ها و پس زمینه های رنگارنگ را با رنگ اکریلیک بسازید

Make Colorful Textures and Backgrounds with Acrylic Paint

" در این کلاس، با استفاده از رنگ اکریلیک خود را از صفحه سفید رها می کنیم. واقعاً آسان خواهد بود و بسیار سرگرم کننده است. من شما را از طریق یک f راهنمایی می کنم. .."


آموزش Doodle Art: طرح‌های منحنی و ارگانیک

Doodle Art: Curvy and Organic Designs

در این کلاس می‌خواهیم هنر doodle منحنی و ارگانیک بسازیم. این کلاس برای مبتدیان مطلق و همچنین برای کسانی از شما که کمی هنر دارند عالی است. ..


آموزش iPad Doodling: ایجاد Doodle Art با استفاده از Procreate

iPad Doodling: Create Doodle Art Using Procreate

"در این کلاس ما با استفاده از Apple Pencil و برنامه Procreate روی iPad Pro doodle می کنیم. من به شما برخی از ابزارهای اولیه Procreate را که اغلب از آنها استفاده می کنم و نحوه عملکرد آنها را نشان می دهم. .."


آموزش اصول آبرنگ: کنترل و شکل آب

Watercolor Fundamentals: Water Control and Shape

" این کلاس به شما دو مهارت اساسی نقاشی آبرنگ را آموزش می دهد: کنترل آب و شکل. با توجه به کنترل آب، یاد خواهید گرفت: نحوه اضافه کردن آب .."


آموزش ماندالا را تولید کنید: یک ماندالا را در iPad خود بکشید، رنگ کنید و سایه بزنید

Procreate Mandalas: Draw, Paint, and Shade a Mandala on your iPad

در این کلاس ما ماندالاها را در Procreate در iPad ترسیم خواهیم کرد. کشیدن ماندالا بسیار آرامش بخش است و با Procreate می توانید ماندالاها را کاملاً سریع بسازید. ..


آموزش الگوی جنگل پر را با آبرنگ و طلا نقاشی کنید

Paint a Feather Forest Pattern in Watercolor and Gold

"در این کلاس، آنچه را که من الگوی جنگل پر می‌نامم، با آبرنگ و طلا نقاشی می‌کنیم. من شما را در انتخاب رنگ‌هایتان و استفاده از آنها قدم به قدم راهنمایی می‌کنم..."


آموزش Doodle Art Meets Watercolor: Paint an Abstract Network Design

Doodle Art Meets Watercolor: Paint an Abstract Net Design

در این کلاس، طرح شبکه هنری doodle را می‌کشیم و با استفاده از آبرنگ به چند روش رنگ اضافه می‌کنیم. رنگ آمیزی این طرح های توری به شما فرصت بازی a. ..