Manushree Mishra

هنرمند آبرنگ

سلام، سلام!

من خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید!
من Manushree یک هنرمند آبرنگ از هند هستم. من گلهایی خلق می کنم که حس آرامش، آرامش و مثبت را به ارمغان می آورند. من رنگ‌های قدیمی را دوست دارم و این چیزی است که می‌بینید نقش بزرگی در گل‌های من دارد. من یک گربه مادر گربه ای عزیزم به نام فلیکس هستم :)

من همیشه بچه ای بودم که با وسایل نقاشی و یک کتاب خلاقانه بزرگ در گوشه ای از خانه شان جمع می شدند، در حالی که آن بچه در من بود. هرگز واقعاً بزرگ نشدم عشق من به هنر فقط در طول سال ها بیشتر شد و حتی با وجود اینکه به جای بزرگ شدن به سمت دنیای شرکت ها کشیده شدم، هنر وارد شد و هر روز به شکوفایی ادامه می دهد.

من احساس می کنم که هستم. من دانش آموز زندگی هستم، من عاشق یادگیری چیزهای جدید هستم (در اینجا در اشتراک مهارت ها از جامعه شگفت انگیز معلمان ما چیزهای زیادی یاد گرفتم) و اخیراً لذت اشتراک گذاری با من همراه شده بود، وقتی اولین کارگاه گل را تدریس کردم، دیدن آن باورنکردنی بود. افرادی که قبل از شکوفه دادن رنگ هرگز قلم مو را در دست نگرفته بودند، شادی و لبخند روی صورتشان به من اعتماد به نفس را القا کرد تا آموزش بدهم :)


امیدوارم بتوانم با به اشتراک گذاشتن فراوان فرآیند و دانش خود به شما در پیگیری خلاقیت کمک کنم. از اینکه من را برای شرکت در سفر خلاقانه خود انتخاب کردید متشکرم، می خواهم از شما دعوت کنم که بیایید و با من نقاشی کنید تا لذت و لذت را تجربه کنید :)

من را می توان در اینستاگرام پیدا کرد، جایی که به طور معمول ویدیوهای فرآیند رایگان را به اشتراک می گذارم

از ایجاد دوستان خوشحالم!

نظریه رنگ معاصر: گلهای آبرنگ ()

اصول اولیه تئوری رنگ ها و ترکیب رنگ ها را کاوش کنید و سپس مهارت های جدید خود را برای ایجاد نقاشی های آبرنگ گلی زیبای خود، مرحله به مرحله رنگارنگ به کار ببرید.

تئوری رنگ و ترکیب رنگ موضوعات ضروری برای همه هنرمندان است. دانستن، و نظریه رنگ معاصر: گل های آبرنگ هر دو را به روشی آسان با مراحل ساده و کاربردی که هر هنرمندی می تواند انجام دهد، پوشش می دهد. یاد بگیرید چگونه:

  • رنگ های رنگ را مخلوط کنید
  • از مخلوط‌های "کثیف" (مثلاً آنهایی که خیلی قهوه‌ای به نظر می‌رسند) پرهیز کنید
  • چرخ رنگ خود را ایجاد کنید
  • رنگ های خنثی و پاستلی ایجاد کنید
  • رنگ های قدیمی را مخلوط کنید
  • و خیلی بیشتر

این کتاب برای تمام سطوح مهارت و سنین ایده‌آل است، و در حالی که بر روی آبرنگ تمرکز دارد، می‌توان نکات و تکنیک‌های مشابهی را در سایر رسانه‌ها نیز از جمله اکریلیک، روغن و گواش به کار برد.

یک بار. شما با تئوری رنگ آشنا هستید و احساس راحتی می کنید که ترکیب رنگ های خود را ایجاد کنید، در پروژه های نقاشی گام به گام شیرجه بزنید. هر پروژه به سبکی که در حساب اینستاگرام محبوب نویسنده (@thewhimsicalcreative) دیده می‌شود انجام می‌شود و دارای گل‌های زیبا و عاشقانه است که با آبرنگ نقاشی شده‌اند. نحوه رنگ آمیزی تاج گل، دسته گل، و انواع مختلف برگ ها و گیاهان را بیاموزید.

تئوری رنگ معاصر: گل های آبرنگ موضوعات ضروری تئوری رنگ ها و ترکیب رنگ ها را با پروژه های نقاشی با آبرنگ ترکیب می کند تا کتابی جامع و عالی باشد. برای هنرمندان مبتدی و مشتاق، برای خرید در تمام کتابفروشی‌های پیشرو موجود است.



می‌توانید کارهای بیشتری از من پیدا کنید برای قطعات سفارشی و خرید، لطفاً با من تماس بگیرید: thewhimsicalcreative@gmail.com

دوره های این مدرس:

آموزش چالش عادت خلاقانه 7 روزه: گل های وحشی را با آبرنگ نقاشی کنید

7 Day Creative Habit Challenge : Paint Watercolor Wildflowers

"به چالش 7 روزه عادات خلاق خوش آمدید! در این کلاس، سفری متحول کننده را برای پرورش یک عادت خلاقانه روزانه آغاز خواهیم کرد. از طریق یک سری o. .."


آموزش اسنپدراگون‌های رسا آزاد در آبرنگ

Loose Expressive Snapdragons in Watercolours

" سلام، خلاقان، به کلاس خوش آمدید! امروز اسنپدراگون‌ها را نقاشی می‌کنیم و همچنین یاد می‌گیریم که آن‌ها را به سبکی آزاد و  بیانی به تصویر بکشیم. این کلاس. .."


آموزش ایجاد 9 بافت مختلف با آبرنگ برای مبتدیان

Learn to Create 9 Different Textures with Watercolour for Beginners

آیا دوست دارید مهارت های نقاشی آبرنگ خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ در این کلاس، یاد می گیریم که بافت های زرق و برق دار ایجاد کنیم که آبرنگ شما را بالا ببرد. ..


آموزش تاج گل آبرنگ وینتیج برای مبتدیان - در 2 سبک

Vintage Watercolour Wreath for Beginners - in 2 styles

در این کلاس یاد می گیریم که دو تاج گل زیبا در یک پالت رنگی قدیمی بسازیم. این کلاس را به عنوان خوش آمدگویی به دنیای زیبای loose wa در نظر بگیرید. ..


آموزش گل صد تومانی آبرنگ آسان (و ورق طلا) قدم به قدم

Easy Watercolour Peonies (and Gold Leafing) Step by Step

"سلام، خلاق‌ها، به کلاس خوش آمدید! امروز ما در حال مطالعه روی گل صد تومانی‌های بسیار زیبا و در عین حال پیچیده هستیم و روشی را بررسی می‌کنیم که بتوانیم آن‌ها را به شکلی آزاد، . . . .."


آموزش تئوری رنگ و ترکیب رنگ: مبانی و فراتر از آن (برای همه سطوح) آبرنگ

Color Theory and Colour Mixing : Basics and Beyond (For All Levels) Watercolor

من خیلی خوشحالم که شما را اینجا دارم، این چیزی است که ما در این کلاس یاد می‌گیریم: در بخش اول این کلاس، ما در مورد رنگ‌ها یاد می‌گیریم، که از اول شروع می‌شود. ..


آموزش سبک آبرنگ شل آفتابگردان رسا | مبتدی دوستانه

Expressive Sunflowers Loose Watercolor Style | Beginner Friendly

آیا دوست دارید مهارت های خود را در نقاشی گل با آبرنگ به سطح بعدی ارتقا دهید؟ در این کلاس، یاد می‌گیریم که گل‌های آفتابگردان زیبا بسازیم که نماد شادی هستند. ..


آموزش رنگ آمیزی گل های مگنولیا با آبرنگ شل

Learn to Paint Loose Watercolour Magnolia Flowers

من خیلی خوشحالم که شما را اینجا دارم، این چیزی است که ما در این کلاس یاد می گیریم: در بخش اول این کلاس، درباره همه لوازم و سپس ما بحث خواهیم کرد. ..


آموزش رنگ رز آبرنگ در 4 سبک مختلف - برای همه سطوح

Paint Watercolor Roses in 4 Different Styles - For All Levels

من بسیار خوشحالم که شما را اینجا دارم، آنچه در این کلاس یاد می گیریم این است: در بخش اول این کلاس، ما در مورد strokes های اساسی برای تقویت یادگیری خواهیم آموخت. ..


آموزش گل هیبیسکوس آبرنگ شل

Loose Watercolor Hibiscus Flowers

من خیلی خوشحالم که شما اینجا هستم، تا گل‌های شادی‌بخش هیبیسکوس را کشف کنید! این چیزی است که ما در این کلاس یاد می گیریم: در بخش اول این کلاس، ما. ..