Joey Daoud

فیلمساز مستند

من جوی هستم و مستندساز هستم. من تهیه‌کننده، کارگردانی و فیلمبرداری فیلم‌هایی بوده‌ام که در نتفلیکس، هولو، نیویورک تایمز و جشنواره‌های مختلف فیلم به پایان رسیده‌اند.

در حال حاضر روی ایجاد کانال‌های YouTube برای مارک‌ها با شرکتم متمرکز هستم. من همچنین وبلاگ فیلمسازی خود را در آنجا دارم که در سال 2006 شروع کردم.

من در اصل اهل میامی هستم اما بیش از یک سال است که در لس آنجلس زندگی می کنم. اگر فیلمبرداری نمی‌کنم یا تمرین نمی‌کنم، معمولاً در کوهستان، کاوش در شهر، نوشیدن قهوه، یا بازی با شرمن آزمایشگاهم هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک پادکست ویدیویی با کیفیت بالا تولید کنید

Produce a High-Quality Video Podcast

به دنبال راه اندازی یک پادکست ویدیویی هستید؟ سپس شما در نقطه مناسب هستید! در این دوره آموزشی قصد داریم نحوه ایجاد یک پادکست ویدیویی با کیفیت بالا را از هر جایی توضیح دهیم. ..


آموزش ویرایش با iMovie برای رسانه های اجتماعی

Editing with iMovie for Social Media

در این دوره ما قصد داریم هر آنچه را که می خواهید در مورد iMovie از ابتدا تا انتها بدانید را پوشش دهیم. ما تمام اصول اولیه را پوشش خواهیم داد - نحوه وارد کردن رسانه، ویرایش f خود. ..


آموزش ساخت مصاحبه ویدیویی و پادکست عالی

Crafting the Perfect Video & Podcast Interview

"یاد بگیرید که برای تهیه، فیلمبرداری و ویرایش یک مصاحبه ویدیویی یا صوتی چه چیزی لازم است. چه بخواهید یک مطالعه موردی سریع برای وبلاگ خود ایجاد کنید یا یک مستند کوتاه. . .."


آموزش برای برند یا کسب و کار خود با آیفون ویدیویی با کیفیت بالا بگیرید

Shoot High Quality Video with an iPhone for Your Brand or Business

در این کلاس می‌خواهیم پتانسیل یک آیفون را به یک ابزار حرفه‌ای فیلم‌سازی باز کنیم. ما همه چیز را از برنامه‌ریزی عکسبرداری برای شبکه اجتماعی پوشش خواهیم داد. ..